Aikaansaamattomuuden huippu!
Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D
Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (257)
Mäkin olen aikaansaamaton, tänäänkin vapaaäivä enkä ole edes tiskikonetta saanut tyhjennettyä. Kämppä mullin mallain.
Työssä sitä vastoin olen tehokas. Hassua.
pitäisi jo pikku hiljaa hoitaa. Lähdin kävelemään viime kesäkuussa liitosta.
Muutin uudelle paikkakunnalle ja vasta tällä viikolla sain selvitettyä, missä täällä käräjäoikeus sijaitsee (siis sinnehän se paperi piti kait toimittaa...?)
muuten joudut aloittamaan ykkösestä uudelleen, jos määräaika menee umpeen. Lisää vaivaa...
Omat huippusuoritukseni ovat myös noita pöytäliinajuttuja. Niin ja kesällä tulee 10 vuotta muutosta, jokohan olis aika laittaa taulut seinille? ;D
jäänyt roikkumaan ja unohtunut, kun syöpähoidot vieneet ajatukset toisaalle.
Lupaan hoitaa ton ens viikolla. Tai ainakin toukokuussa...
Runkkaaminen on niin paljon vaivattomampaa!
Noh, käyn päivittäin postilaatikolla, mutta otan vain tärkeimmät, eli tilinauhoja on jo parikin kappaletta jääneenä postilaatikkoon, eli 3kk on pisimpään ollut tilinauha siellä..
Vaikka minulla lukee "ei mainoksia" niin pizzamainoksia ja uskonnollisia lehtisiä tulee aina, siellä on 5 kk takaa vielä pizzamainoksia ym..
Jos tässä ei vielä tarpeeksi niin reilu kuukausi sitten avasin palkkanauhani laatikolla ja siellä se on avattuna..Noloa, mutta kun siellä on vielä tilaa niin....
(Nyt vasta tuli mieleen, mitähän postinjakaja tuumaa, hih, alkoi nolottaa vielä enemmän..)
Kulutan lähes kaikki vaatteet rikki ennen kuin pakosta ostan uusia. Yleensä sesonki ehtii mukavasti vaihtua ennen kuin saan aikaiseksi ostaa uuden vaatteen. Myöhästyn sesongista niin, että alennusmyyntikin on jo mennyt ja kausivaatetta ei kerta kaikkiaan enää ole.
Housuista lähti nappi ja ne lojuivat vuoden vaatehuoneen lattialla korjausta odottaen. Sitten hoksasin, että vyön kanssa napin puuttumista ei (ehkä) huomaa ja otin housut käyttöön. Kalliista ja uusista (siis pari vuotta sitten uusista) talvikengistä hajosi vetoketju, mutta en saa mentyä suutarille.
Vaikka vien roskat muuten säännöllisesti, kaikki muu kuin bio- ja sekajäte saa kertyä vuoriksi. Pullojakaan en viitsi palauttaa. Parista komerosta voisi päätellä, että meillä asuu alkoholisti, vaikka oikeasti pulloja on esim. viime kesältä.
Kukat kuolevat silmieni alla usein, koska en vain viitsi kastella. Pesin pari pyykkikorin pohjalla ollutta kesävaatetta viime viikolla. Muutin vuonna 2008 ja tänä keväänä purin neljä isoa laatikkoa, 90 % meni kierrätykseen.
Ikkunoiden pesua suunnittelin touhukkaasti koko viime kevään ja kesän, ne ovat vieläkin pesemättä. Lääkärintarkastukseen sain kutsun, olen varannut aikaa nyt kolme kuukautta. Peruutin hammaslääkäriajan ja lupasin palata asiaan, siitä on kaksi vuotta.
- ikkunat pesemättä 8 vuotta
- keittiön kattolampun hehku pitäis vaihtaa, enpä oo kolmeen vuoteen saanut aikaiseksi
- inhoan kampaajalla käyntiä, siksi mulla on pitkä tukka jonka voi sutaista nutturalle tms. ja otsatukkaa saksin itse aina silloin, kun silmiä ei enää oikein näy sen alta
- enpä muista milloin olisin pessyt talvitakit
- keittiön kaapissa varmaan kolme vuotta vanhoja jauhoja
- sängyn alta oon viimeksi imuroinut/luutunnut viime kesäkuussa
- molemmista rannekelloista patterit loppuneet pari vuotta sitten, on se niin vaivalloista käydä vaihdattamassa
- mulla on tiskikone jota en ole ikinä käyttänyt (asun vuokralla), en vaan jaksa perehtyä siihen enkä viitsi muutenkaan sitä kippojen ja kappojen huuhtelua ja asettelua ja koneen tyhjennystä
- mulla on vuodelta -96 peräisin olevia vaatteita, pidän ihan sujuvasti
- passin uusiminen kesti 8 vuotta, enpä oo tarvinnut, yhden työmatkan takia oli sitten pakko vaivautua
- nyt olis nälkä mutta en vaan viitsi ruveta väsäämään lounasta. Syön tässä porkkanoita, että jotain sais mahaan.
Kulutan lähes kaikki vaatteet rikki ennen kuin pakosta ostan uusia. Yleensä sesonki ehtii mukavasti vaihtua ennen kuin saan aikaiseksi ostaa uuden vaatteen. Myöhästyn sesongista niin, että alennusmyyntikin on jo mennyt ja kausivaatetta ei kerta kaikkiaan enää ole.
Housuista lähti nappi ja ne lojuivat vuoden vaatehuoneen lattialla korjausta odottaen. Sitten hoksasin, että vyön kanssa napin puuttumista ei (ehkä) huomaa ja otin housut käyttöön. Kalliista ja uusista (siis pari vuotta sitten uusista) talvikengistä hajosi vetoketju, mutta en saa mentyä suutarille.
Vaikka vien roskat muuten säännöllisesti, kaikki muu kuin bio- ja sekajäte saa kertyä vuoriksi. Pullojakaan en viitsi palauttaa. Parista komerosta voisi päätellä, että meillä asuu alkoholisti, vaikka oikeasti pulloja on esim. viime kesältä.
Kukat kuolevat silmieni alla usein, koska en vain viitsi kastella. Pesin pari pyykkikorin pohjalla ollutta kesävaatetta viime viikolla. Muutin vuonna 2008 ja tänä keväänä purin neljä isoa laatikkoa, 90 % meni kierrätykseen.
Ikkunoiden pesua suunnittelin touhukkaasti koko viime kevään ja kesän, ne ovat vieläkin pesemättä. Lääkärintarkastukseen sain kutsun, olen varannut aikaa nyt kolme kuukautta. Peruutin hammaslääkäriajan ja lupasin palata asiaan, siitä on kaksi vuotta.
Tää on niin ihanaa, ettei olekaan ainoa saamaton!!
Mun parhaita saamattomuuksia:
- löysin yhdellä ostosreissulla suorat housut jo aiemmin ostamaani jakkuun. Mainio sattuma, kun silloin ne tuntuivat kovin tarpeellisilta. Housut piti lyhennyttää. No, ostosreissusta on nyt 5 vuotta, housut edelleen lyhentämättä eikä ne edes mahdu mulle enää, jakku heitetty jo menemään. Housuissa edelleen hintalappu päällä.
- häissä käytetty iltapuku (kemiallinen pesu) odottaa pesukorissa pesulaan vientiä. On nyt odottanut sitä 3,5 vuotta.
- aloin tehdä parivuotiaalle kummitytölleni villapaitaa, sellaista norjalaismallista, oikein upeaa. Kaikki osat ovat valmiina, mutta en saa niitä ommelluksi yhteen. Kummityttö täyttää ensi viikolla 18 vuotta!
Kai noita olisi lisääkin...
Huoh.
- ikkunat pesemättä 8 vuotta
- keittiön kattolampun hehku pitäis vaihtaa, enpä oo kolmeen vuoteen saanut aikaiseksi
- inhoan kampaajalla käyntiä, siksi mulla on pitkä tukka jonka voi sutaista nutturalle tms. ja otsatukkaa saksin itse aina silloin, kun silmiä ei enää oikein näy sen alta
- enpä muista milloin olisin pessyt talvitakit
- keittiön kaapissa varmaan kolme vuotta vanhoja jauhoja
- sängyn alta oon viimeksi imuroinut/luutunnut viime kesäkuussa
- molemmista rannekelloista patterit loppuneet pari vuotta sitten, on se niin vaivalloista käydä vaihdattamassa
- mulla on tiskikone jota en ole ikinä käyttänyt (asun vuokralla), en vaan jaksa perehtyä siihen enkä viitsi muutenkaan sitä kippojen ja kappojen huuhtelua ja asettelua ja koneen tyhjennystä
- mulla on vuodelta -96 peräisin olevia vaatteita, pidän ihan sujuvasti
- passin uusiminen kesti 8 vuotta, enpä oo tarvinnut, yhden työmatkan takia oli sitten pakko vaivautua
- nyt olis nälkä mutta en vaan viitsi ruveta väsäämään lounasta. Syön tässä porkkanoita, että jotain sais mahaan.
Musta ois oikeesti ihana tavata teitä aikaansaamattomuus-sisaria, kun tuntuu, että kaikki real life -kaverit on niin tehokkaita. Mutta eipä minustakaan tätä ehkä päältä päin uskoisi - ihan normaali työssäkäyvä ihminen olen ja työssä tehokas. Ulkokuori pettää ;)
- Useat villasukat ovat odottaneet pesua pyykkikorissa ainakin kaksi vuotta.
- Muuttolaatikoita purkamatta vuodelta 2001. En edes tiedä mitä niissä on. Tuskin mitään kovin tärkeää, olemmehan tähänkin asti tulleet toimeen ilman niitä. Tällä hetkellä laatikot ovat autotallissa hyllyssä.
- Piti viedä naapurille onnittelukortti vauvan syntymästä. Kun vauva oli seitsemän kuukautta vanha, siirsin kortin lipaston laatikkoon.
* ollaan asuttu tässä talossa reilut 6 vuotta, edelleen on ikkunoita, joiat en ole pessyt
* koneella on pikakuvakeena "kummikirje", jossa kerrotaan kuulumisia mm. "ensimmäinen hammas tuli juuri, tyttö 3kk:tta" Pitäisi laittaa edes vaikka sähköpostilla eteenpäin. ei vaan taida kannataa, kun tyttö nyt kolmannella luokalla...
*mulla on tosi paljon äidin tekemiä upeita kirjoneuleita, jotaka kaikki on likaisena pyykkikorissa. Vievät yhden korin ja liikaa tilaa enkä ole voinut käyttää vuosiin
* mun kaikki ulkotakit on ostettu markka-aikaan
Minullakin on ollut samat rillit 24-vuotiaasta, nyt olen 36. Täytyykin pistää vauhtia, että ehdin ennen 40-vuotissynttäreitä.
Monista monista vastauksista tunnistan itseni. Huippuketju!
sen voimassaoloaikana, vaikka siis olisin saanut sillä ilmaiseksi mitä haluan. Ja olin opiskelija tuolloin, eli ei ollut kyse siitä että olisi ollut rahaa kuin roskaa muutenkin.
kun saamattomuuttani (tyhmyyttäni) en saanut otettua Kelaan yhteyttä.
Nää on mahtavia! Oon jo parempi ihminen...
-hammas/lääkäriin meneminen
-ikkunoiden pesu
-uusien kirjojen ottaminen paketista ja laitto hyllyyn, ootan et ensin lukisin, mutta se jää...
-muuttolaatikot oli 5 vuotta yhdessä huoneessa lattialla, sitten vähän raakattiin ja osa suljettuna varastoon! :D
-ikivanhat pyykit oli noin 5 v korissa, lopulta pesin omani (osa roskiin) mutta mies ei ole vielä pessyt omiaan
-kukkapenkkien teko puutarhan epämääräisiin multakasoihin
-en ole pessyt ja ottanut käyttöön kaikkia kaappeja, vaikka ollaan asuttu 6 vuotta
-käytössä olevat kaapit ovat kuin kaatopaikkoja
-olohuoneen sohvan verhoilu -1 vuosi
-kierrätys- ja kirppiskamat oottaneet vuoden vientiä, mies nukkuu niiden keskellä, ei kuulemma häiritse :D
- vaatteiden paikkaus (mäkin käytän housuja vyön kanssa vaikka nappi rikki)
- en jaksa kesällä käyttää alushousuja ja sukkia, olen kateellinen naisille, joilla on pienet rinnat koska heidän ei ole pakko pitää liivejä koko aikaa
-auton siivous ja pesu
-varastohyllyn siivous
-pation öljyäminen
-ikkunankarmien maalaus
-sohvan verhoilu tai uuden osto
-keittiö aina täynnä tiskiä, pitäis hävittää osa astioista, että menisivät kerralla koneeseen
-työhuoneen siivous, teen töitä keittiössä jo neljättä vuotta
-pahin kaikista eli opinnäytetyön teko, joka on tekosyy kaikkien muiden hommien tekemättä jättämiselle
hauskaa vappua :P
No, eipä tuo vasta ole kuin 1v5kk, vielähän sen ehtii.
No, eipä tuo vasta ole kuin 1v5kk, vielähän sen ehtii.
Laiskasti sanon Uuuuupp