Aikaansaamattomuuden huippu!
Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D
Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?
Kommentit (257)
- Kävin kakkosvaiheen v.2011 mutta en ole jalsanut hakea ajokorttiani poliisiasemalta, koska en ole tarvinnut autoa kertaakaan tuon jälkeen.
Sukuvika:
- Äitini oli juuri työllä ja tuskalla laittanut kuntoon kodinhoitohuoneessa sijaitsevan ns. neulontalaatikon (lankoja, neuloja jne) kunnes minä sotkin sen täysin 2-vuotiaana (ei muistikuvia).
Olen nyt 23. Laatikko on edellään siinä kunnossa kun sen vuonna 1993 jätin. :-D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:56"]- Kävin kakkosvaiheen v.2011 mutta en ole jalsanut hakea ajokorttiani poliisiasemalta, koska en ole tarvinnut autoa kertaakaan tuon jälkeen.
Sukuvika:
- Äitini oli juuri työllä ja tuskalla laittanut kuntoon kodinhoitohuoneessa sijaitsevan ns. neulontalaatikon (lankoja, neuloja jne) kunnes minä sotkin sen täysin 2-vuotiaana (ei muistikuvia).
Olen nyt 23. Laatikko on edellään siinä kunnossa kun sen vuonna 1993 jätin. :-D
[/quote]
Ihana.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 13:52"]
Mun vaihtoverhot makaavat usein pyykkilaatikossa ainkain vuoden. Sitten tempaisee ja silitän ne likaiset takaisin roikkumaan. Mitenköhän tiukkaan rasva ja lika on kiinnipalanut kolmesti silitettyihin ja ripustettuihin, useamman vuoden keittiön ikkunassa roikkuneisiin verhoihin?
[/quote]
Tämä hyvä!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:13"]
En ole vuosiin laittanut mitään kausikoristeita eikä ole tullut ongelmia joululiinojen kanssa. Mutta oma aikaansaamattomuuteni: Muutin uuteen kotiin pari vuotta sitten enkä ole purkanut muuttolaatikoista kuin pari. Loput (joita on kymmeniä) odottavat seuraavaa muuttoa, jota ei välttämättä tule koskaan. Aika vähällä tavaramäärällä pärjäilee. Pitäisiköhän muuttaa kapselihotelliin?
[/quote]
En tiedä. Mutta rakastan kaikkia tämän ketjun ihmisiä! Missä te asutte?
olen kohta vuoden aikonut varata kirppispöydän ja myyntiin menevien kasa on koko sen ajan kasvanut ja kasvanut vaatehuoneessa.
keskeneräisiä käsitöitä on mm. kolme vuotta sitten aloitetut vauvanlapaset, joista toinen on valmis. samoin viime jouluksi aioin tehdä lahjaksi tossut, mutta vain toinen valmistui.
vessan hyllyn olen aikonut pyyhkiä pölystä varmaan vuoden. samoin ikkunanpesua olen suunnittelut muutosta asti, eli yli kaksi vuotta. hellan taustan pesuakin olen suunnitellut viimeiset puoli vuotta. kyllä mä vielä joku päivä... :)
Mä niin nauran vedet silmistä valuen....!!!!
Mulla on vielä pyykkikorissa viime talven villapyykit. No viikko sitten heitin sieltä lapaset ja sukat ihan pesukoneeseen, kun en jaksanut enää katsella niitä. Paidat siellä vielä odottaa, niitä en raaski pistää koneeseen...
Keittiön kaksi kaapinovea on odottanut paikalleen asentamista puoli vuotta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:03"]
niin ja meillä meni autoverovalitus umpeen, tuontiauto ja oli aikaa valittaa ja tietoa, ei vaan saatu aikaiseksi. Pari tonnia hävittiin.
[/quote]
Tässä menee musta tietty raja, kun noin iso rahanmenetyskään ei saa asianosaisia hoitamaan juttua ajallaan. Mulle raha on aika iso motivaatio siinä, että saan asioita tehtyä.
Ja mä kun oon pitänyt itseäni ihan kohtuullisen aikaansaavana ihmisenä, mutta tämä ketju avasi mun silmät. Mähän oonkin laiska!
Tuo sama rillijuttu täälläkin, vajaat 20 vuotta oli vanhat lasit ja viime talvena hankin uudet, eivät kuitenkaan ole ihan hyvät, mutta eipä tullut asiaa korjattua, hankin ehkä uudet sitten joskus..
Vanha polvivamma ollut hoitamatta 30 vuotta! Haittaa jonkun verran elämää, mutta kyllä sen kanssa pärjännyt, huoh..
Juuh, ikkunanpesu on työlästä..
Itsekin maksanut vuosia vanhoista puhelin- ja nettiliittymistä, jotka ei siis käytössä, tsiisus..
Kinkkurasvat ja kuusi jää aina parvekkeelle useammaksi kuukaudeksi, kuusi pitää sitten kuljettaa yön pimeydessä roskiskatokseen ettei kukaan nää.
Kukat kuolee kun ei vaan muista niitä kastella, vaikeeta.
Oishan näitä muitakin, mut alkaa masentaa kun totuus itsestä paljastuu..
Imurin pölypussi on niin täysi, ettei imuroinnista ole mitään hyötyä. En jaksa ostaa uutta, joten olen harkinnut vanhan tyhjentämistä roskiskeen. Toteutus on vielä edessäpäin.
En aina jaksa tai muista ottaa kaikkia ruokatavaroita pois
ruokakassista...
En muista tai jaksa lopettaa turhia puhelinliittymiä.
Laskuja tulee ja muistanko maksaa..
Pitäis hakea terapiaa. .vuodet menee enkä saa aikaiseksi.
En ole imuroinut kertaakaan koko asuntoa kerralla
, tätä nykyistä asuntoa ( 1v. ja 8 k.)
Yks sähköposti kirjoittamatta ehkä 10 vuotta, enää ei viitti. Laskuja tms. ei vaan viitsi maksaa ajoissa tai rasvata jalkoja kuten joku muu. En myös juuri koskaan jaksa pukea rintsikoita. Ne perus kaappien siivoomiset toki täälläkin. Jotain epäolennaista silti tekee, kuten leipoo. Jotain asioita sitä vaan jaksaa tehdä ja jotain ei. Pidän itseäni ahkerana, jos joulukoristeet on otettuna pois ennen pääsiäistä!
Harkitsen vakavissani uuden laminaatin asentamista, kun en jaksa pestä vanhaa. Vuodesta 2009 olen yrittänyt.
Kerrankin ketju, johon voin osallistua!
Mun aikaansaamattomuudet on tuollaisten kevyiden juttujen kuten käsitöiden, liinan pesujen ja muuttolaatikoiden lisäksi kovempaa kamaa:
-en ole vieläkään vaihtanut ajokorttia uudelle nimelle - olen ollut naimisissa 12 vuotta
-hampaasta lähti kruunu kaksi vuotta sitten, en ole vieläkään saanut varatuksi aikaa hammaslääkärille; saan mentyä sinne sitten, kun seuraavan kerran hammasta särkee
-muutenkin nuo lääkärikäynnit tahtoo vähän lykkääntyä, gynekäynneissä oli viiden vuoden tauko
-haluaisin lyhyen tukan, mutta en voi, koska en saa aikaiseksi käydä kampaajalla kuin joka neljäs vuosi - ei ihan pysy tukkamalli kuosissaanTää aikaansaamattomuus ei enää edes oikein naurata :(
-En ole vaihtanut ajokortin nimeä naimisiinmenon jälkeen (Olen tosin jo eronnutkin 2 vuotta sitten ja sen ajan pohtinut, vaihdanko nimeni vai ajokorttini :D)
-Samaisten häiden kiitoskortit lähettämättä (Edelleen erosta 2 vuotta :D)
-Hammaslääkäriin en saa aikaa varattua, vaikka joulukuusta asti on vihlonut...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 21:32"]
Joka päivä "pitäis varmaan syödä jotain..." "naah!" Ei ihmekään, että olen alipainoinen. Syöminen on tylsää.
[/quote]Niin on. Se raahautuminen keittiöön, jääkaapin penkominen, valmistelut ja sitten puputtaminen ja tulee tiskiäkin. Ihanaa, etten ole ainoa.