Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaansaamattomuuden huippu!

Vierailija
14.04.2012 |

Nyt on päässä uudet rillit, edelliset lasit hankin 24-vuotiaana, nyt olen 40. Eli 16 vuotta "Tarttis varmaan uusia rillit..." :D

Tämä on varmaan jonkun sortin ennätys. Onko muita yhtä aikaansaamattomia ihmisiä?

Kommentit (257)

Vierailija
141/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 vuotta ollut muuttolaatikot (siis muutama, ei kaikki) purkamatta. Ne ovat jo kolme muuttoa kokeneet koskemattomina ja kohta niillä olisi neljäs edessä. Oiskohan aika kantaa roskiin ne eikä vaan kellarista kellariin...

Vierailija
142/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös rillisaamattomuus. Nykyiset lasit taisin saada n. 12 vuotta sitten ala-asteella, menivät rikki n. 5 vuotta sitten niin, että ei ole enää toista sankaa. Pari vuotta taakse päin sain aikaiseksi käydä näöntarkastuksessa uusia laseja varten, mutta siihen se sitten jäikin. Eli puolisokeana kuljettu muualla kuin kotona saamattomuuden takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kangas on ollut pyykkikorissa syksystä 2006 ja muuttanutkin siinä tänne uuteen kämppään.

Vierailija
144/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Luulin olevani saamaton, kun ylioppilaskiitoskorttieni lähettäminen kesti aikanaan sen puoli vuotta. Mutta näköjään moniin muihin verrattuna olenkin ollut suorastaan salamannopea. :D Anyway, ihana ketju. Nimimerkillä mun on tässä nelisen tuntia tehnyt mieli teetä, mutta en ole vieläkään jaksanut keittää.

Tässä muutamia muita saamattomuuksiani:
- Pyykkikorissa on lojunut vuoden verran mekko, jota en ole tullut pesseeksi, koska en ole jaksanut tarkistaa pesuohjetta.
- Tapana on ollut, että pesen kulloisessakin asunnossa ikkunat tasan kerran: silloin, kun muutan pois.
- Kirjastossa olen kerännyt myöhästymismaksuja parhaimmillaan 90€ - en vaan jaksanut palauttaa kirjoja, vaikka ne lojuivat ties kuinka kauan olkkarissa ja tiedostin niiden kyllä olevan myöhässä.
- Olkkarissa oli vuoden verran sellainen matto, jota inhosin. Ei vaan saanut aikaiseksi ostaa uutta. Nyt kuitenkin sain vihdoin uuden maton ostettua, olenpa ahkera!

Vierailija
145/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2012 klo 21:35"]Kaksi vuotta naimisissa eikä kummallakaan sormuksia hankittuna (edes kihla). Piti hoitaa heti häiden jälkeen.. Sillon tällön käy mielessä
[/quote]

Nyt neljä vuotta eikä edelleenkään niitä sormuksia. Kaksi lasta lisää tosin

Vierailija
146/257 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin äskettäin kaapista yli kuusi vuotta vanhan limupullon, jossa oli pohjat jäljellä. Eikä se ollut unohtunut kaappiin, tiedostin pullon olemassaolon koko ajan, en vain saanut sitä heitettyä/palautettua.

Vierailija
147/257 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti luullut olevani ainoa saamaton.

- edellisessä asunnossa muutama muuttolaatikko oli purkamatta koko sen 9 vuotta

- ikkunat sain pestyä ko. asunnosta vain sisäpuolelta

- kukat kuolee kun ei jaksa kastella

- kaikki ajanvaraukset venyy ja vanuu

- laskut voi maksaa vain viime tipassa, ei missään nimessä hyvissä ajoin

- käsityöt jää kesken

- taulut on ripustamatta

- pyykkikorin pohjalla pyörii aina ne samat muutamat

- lyhennettävät housut on lyhentämättä

Huhhuh. Onneksi kuitenkin on myös asioita joita saa aikaan, muuten tämä olisi liian masentavaa :D

Ai niin, parin vuoden ajan kun oli aivan järkyttävä kiire ja stressi, kuljin koko talven housuissa jotka retkotti haaroista auki, koska en jaksanut enkä ehtinyt mennä ostamaan uusia. Piti olla aina pitkä pusero päällä ettei reiät näy.

Vierailija
148/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania. En olisi uskonut että kellään muulla on samanlaista, mutta täältähän löytyy paljon samoja kuin itselläni, mm. nämä: tiputin avaimen hissikuiluun ja siellä se on vieläkin (tosin ilmoitin isännöitsijälle ja sanoivat että ne saa kun hissiä huolletaan seuraavan kerran. En kysellyt perään, odotin että ilmoittavat.), veroja mennyt ulosottoon koska en saanut tehtyä muutoksen hakua väärin perustein määrättyihin veroihin, en saa tehtyä ajoissa liplappusia Kelaan Ym, en saa laitettua tavaraa myyntiin/heitettyä pois, kellarin avain joutui hissikuiluun samalla kotiavainten kanssa enkä ole saanut aikaiseksi murrettua lukkoa joten en saa tyhjennettyä kellaria jossa en itseasiassa ole koskaan edes käynyt enkä tiedä tarkkaan missä sijaitsee (olen asunut tässä vasta 7 vuotta ja mies ja poika vieneet sinne aina kamaa.. Nyt kumpikin jo muuttanut pois), en ole pessyt ikkunoita kuin ehkä kerran elämässäni myös ulkopuolelta, tapetteja ja kylppärin kalusteita lojunut jo vuosia odottamassa asentamistaan, olen ruostuttanut pihalle fillarin ja pyörän peräkärryn sekä parvekkeelle sikakalliin kissan kiipeilytelineen. Kotona on kolkkia joita ei ole siivottu vuosiin, joitain kaappeja ei sen seitsemään vuoteen mitä tässä asuttu. Jouluvalot riippuneet partsilla ympäri vuoden, samoin jouluiset kynttilänjalat Ym keittiössä. Ajoittain saan sisustus- ja siivouspuuskia jotka kestää useamman viikon mikä ei riitä ihan kaiken kuntoon saamiseen ja sitten sairastuminen tai muut kiireet räjäyttää taas talon kun puhtia ei riitä sen ylläpitoon. Siivoan kuitenkin päivittäin, pyykkiä ja tiskiä pesen useamman koneellisen Ym mutta usein jää näihin perusasioihin ja jotkut vaan lykkääntyy. Esim oma makuuhuone ollut taas pari vuotta täysin romuvarastona. Oven kun pistää kiinni niin muuten saattaa vaikuttaa siistiltä :/

Vierailija
149/257 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt nousta ja kysyä veljeltä ottaako se teetä ( oli vier.huoneessa). Laitoin sähköpostilla kysymyksen.

Vierailija
150/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:56"]

Teillä sentään on ihan oikeat silmälasit. Minä käytän tiimarilaseja kun en viitsi mennä optikolle.

[/quote]

Vanha ketju, mutta nämä asiat ei vanhene. Kiinnostaisi tietää onko ketjussa mainittuja tekemättömyyksiä saatu päätökseen?

Minulta lapsi hajoitti lasini napsaisemalla aisan irti. Teippasin sen kiinni, mutta astuin itse toisen irti. Luovuin aisoista ja kiinnitin kuminauhan niiden tilalle ja käytin tämmöisiä pään ympäri meneviä "uimalaseja" kotikäytössä 5 vuotta, kunnes viritelmä levis kokonaan käsiin ja oli pakko hankkia uudet.

Lasten huoneessa on ollut joulutähti 3 vuotta putkeen ikkunassa, kun en ole saanut aikaiseksi ottaa pois. Kai se voi siellä olla, on se niin nättikin. Joulukuusi on aina paikallaan kunnes on vain ranka enää jäljellä.

Vauvakirjat ostin, en saanut aikaiseksi kirjoittaa kuin muutaman jutun, vanhin on nyt 10 vuotias.

Kirpputoripino vaan kerääntyy ja kasaa itseään. Ollut muutaman vuoden projekti lähteä joku päivä myymään. 

Välillä nämä tekemättömät asiat syö sielua, mutta helpottaa hiukan, kun huomaan etten ole ainoa hidas. Tulee toisinaan alemmuuskompleksi kun ihmiset on niin tehokkaita ja joutuisia, hyvämuistisia. Mutta kiitoskiitos tästä ketjusta!

Vierailija
151/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooh.. tajusin äskettäin että mun on pitänyt 30 vuoden ajan laittaa valokuvia albumiin!!
Eli viimeksi laitoin kuvat kansioon 80-luvulla..
Aika hidasta.

Vierailija
152/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 10 vuotta sitten Telialta kirje jossa on liittymän sirukortti.
En oo vieläkään avannut sitä.
Ja mulla on kolme ylimääräistä liittymää tämän Telian lisäksi joita en saa lopetettua.
Maksan kuukausimaksut vuodesta toiseen.

Vierailija
153/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä: en muista enkä saa aikaiseksi katsottua opiskelupaikkaa koskaan.
No, kohta ei tarviikaan enää kun tulee vanhuus vastaan.

Vierailija
154/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me katseltiin olohuoneen seinän tyhmää tapettia 12 vuotta miettien, että se pitäisi vaihtaa. Vaihtoon meni 2 tuntia, tapettia tarvittiin puolitoista rullaa.

Kattolamppua ei saatu yhden huoneen kattoon 14 vuoden asumisen aikana.

Vierailija
155/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin täistä eroon yli 1,5kk sitten, mutta paljon vaatteita on vielä muovipusseissa. Käytän niitä, jotka on esillä.. Ehkä kohta otan nuokin esille..

Vierailija
156/257 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2012 klo 20:55"]

Eivät olleet ihme kyllä edes homehtuneet. Jäivät sinne, kun satoi yhtäkkiä ihan hirveästi lunta, enkä viitsinyt koko talvena etsiä kumppareita tms. että voisin hakea ne. Pääsinkö kärkikahinoihin? :)

toisaalta seurasin erään perheen mattotelinettä, oli ainakin puoli vuotta samat matot pihalla.

Meillä on ollut kohta kaksi vuotta. Jatka vaan seuraamista. :D

Vierailija
157/257 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 20:57"]

on yli kahden vuoden takainen joulupöytäliina edelleen pyykkikorissa.

[/quote]

mulla oli parivuotta joulukoriste ULKO-ovessa...ei vaan saanut sitä kulkiessa napattua mukaan ja äkkiä siihen silmä tottui =D no vihdoin muutimme ja joulukoriste pääsi muiden seuraan varastoon

Vierailija
158/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin tykkään kovin näistä ihmisistä tässä ketjussa. Olen kyllä sen kertonut jo aiemmin kun ketju oli esillä.

Vierailija
159/257 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 10 v sain lahjaksi pöytäliinan, vielä on pakkauksessa. 

Vierailija
160/257 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä reilu vuosi sitten laatikon, jossa on hänen asuntoonsa jääneitä tavaroitani. Erosta on nyt aikaa melkein neljä vuotta. Laatikko on vielä avaamatta. Jälkeenpäin ajateltuna meissä oli paljon samaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi