Olenko paska mutsi, jos lähden istumaan iltaa kun vauva on 1,5 kk?
Kommentit (34)
Hei ap, älä kysele täällä neuvoa. Olet vaan äiti jolla on omat käsitykset, omat tarpeet jne.
Tee niin kuin sinusta tuntuu
Hoida lasta kuitenkin vasta sitten, kun et ole enää perseet :) Lähden 1,5 kuukautta vanhan lapsen kanssa reissuun, ajattelin reissussa juoda muutaman lasin viiniä ja imettää silti. Juon viiniä myös kotona ja silloinkin imetän. Ilmeisesti minäkin siis olen paska mutsi, kun jatkan elämääni lapsesta huolimatta. Mut hei, ollaan paskoja yhdessä! :D
Hei nelonen,olet sairas paska
heitti napakymppiin!!!
Sitä paitsi on hyvä, että isä ottaa lapsesta välillä kokonaisvaltaisen vastuun, ei vain siten että "äiti äkkiä käy jossakin". Ja jos taas olet yh, niin uskon, että tarvitset sen irtautumisen.
Ja syyllistäjille: Ei nainen lakkaa olemasta yksilö, jolla on tarpeet, vaikka saa lapsen. Ei kenenkään minuutta ja tarvetta kokea itsenäisesti asioita voi mitätöidä vuosiksi äitiyden varjolla.
että kyse on alkoholiongelmastakaan. Jos äiti pystyy olemaan raskausajan juomatta, tuksin on pahaa alkoholiongelmaa. Ja jos taas äiti on ryypännyt raskaanakin, tuskin hän tulee täältä kyselemään ap:n esittämää kysymystä. Mutta kyllähän te sen tiedättekin, että alkoholiongelmasta tuskin on kyse. Alkoholin käytöstä on vaan niin ihanan helppoa pitää moraalisaarnoja Suomessa, kun joka toisella on aivan vinksahatanut suhde alkoholiin.
ja join pari siideriä. Toukokuun lopulla oli yhen naapurin valmistujaispippalot. Siellä sitten jo tempasin kännit. Iskä hoiti vauvaa ja pakkasessa oli omaa maitoa.
jos nyt jo pitää päästä kaljalle.Lapsesi on 45:n vuorokauden ikäinen. Viihteen aikakin koittaa vielä, mutta seuraavat kuukaudet olet ensisijaisesti lastasi varten, omat tarpeesi eivät ole tärkeitä. Ja tarkoitan tässä juurikin juhlimiseen liittyviä tarpeita. Omaa aikaa voit toki ottaa, se on jopa suotavaa. Mene lenkille, lue kirjaa tai tee jotain muuta piristävää. Krapulainen äiti ei ole hyvä äiti.
Paljon on adopitiojonossa vanhempia, jotka ovat valmiita sitoutumaan pieneen vauvaan tilanteen vaatimalla tavalla.
Mieti: adoptio olisi lahja sekä lapsellesi että tuleville vanhemmille. Harkitse lasta uudelleen sitten, kun olet kasvanut aikuiseksi.
Kaikkea hyvää.
Oot ihan sairas.
Ja alkuperäiselle kysyjälle: Hauskaa vapaailtaa!
sun kaveritkaan tosissaan sinua arvosta vaan ihmettelevät!!
Omaa aikaa voit toki ottaa, se on jopa suotavaa. Mene lenkille, lue kirjaa tai tee jotain muuta piristävää. Krapulainen äiti ei ole hyvä äiti.
ja lapsi tuon ikäinen! ajattele nyt vähän.
jos kerran lapsella hoitaja kotona ja juo maitoa pullosta, niin miksi ei. ei se yksi kerta nyt tarkoita, että alkaisit jatkuvasti ulkona roikkua. itse olin leikkauksessa vauvan ollessa 2kk, ja olin kaksi vrk poissa kotoota. eipä tuo tyttö siitä niin kovasti kärsinyt :)
Kyllä se vauva varmaan pärjää, mutta ihmettelen suuresti kuinka äiti voi jättää pienen vauvansa. Mun mielestä äidiltä pitää silloin puuttua muuta palikka jostain tunnepuolelta...
lapselle ihan sama. Onneksi viina yleensä tappaa naiset aika varhain, joten sinusta ei välttämättä tule hänelle koko lapsuus- ja nuoruusiäksi ongelmaa.
PS. Varo kavereita, joilla on matkassa kirves ja putkikassi.