Yritättekö vieraannuttaa exäänne lastenne elämästä?
Suhtaudutteko tapaamisiin kylmäkiskoisesti, arvosteletteko lastenne kuullen exäänne?
Onko kaikki mitä exänne tekee väärin?
Teettekö tahallanne asioista vaikeita?
Onko se lasten etu?
Kommentit (9)
lapsella on hyvä suhde meihin molempiin ja näkee isäänsä ihan säännöllisesti ja lomilla enemmän.
syytä, miksi tekisin mitään noin tyhmää. Mutta mun eks on asiallinen ja fiksu ihminen, jotain tyhmiä ylilyöntejä, mutta niin varmaan mullakin.
Olen mä muutaman kerran arvostellut, ei fiksua, mutta ehkä inhimillistä kuiten?
Suhtaudutteko tapaamisiin kylmäkiskoisesti, arvosteletteko lastenne kuullen exäänne?
En ikinä, vaikka joskus mieli tekisi.
Ei kaikki, mutta aika iso osa...
Joskus.
Onko se lasten etu?
Pidän lapset riitojen ulkopuolella. Ei ole myöskään lasten etu, että isä on itsekäs paskiainen, joka kohtelee lastensa äitiä todella huonosti.
Ja en yritä vieraannuttaa, mutta tuntuu että sitä tapahtuu kuin väkisin, kun faktat on mitä on.
Mitenpä selittää lapselle, että isille viina ja oma vapaus on tärkeämpää kuin hän? Kamalaa kuunnella iltaisin viisivuotiaan itkua kun odottaa isiä kotiin :´(
puhuin monta kertaa kuinka kaipaavat ja tarvitsevat isää, sai tavata niin paljon kuin halusi.
Uusioperheen lapset osoittautuivat tärkeämmiksi exälle :(
Onko se lasten etu?
puhuvansa lapsille kunnioittavaan sävyyn iskästä, se saattaa olla jopa totta.
MUTTA: Puhuvat myös kovaan ääneen koko ajan ja jatkuvasti esim. puhelimessa kavereille ja sukulaisille mitä kaikkea paskaa exä taas on tehnyt ja miten se on niin ja niin tyhmä ja pihi, ja mitä se on taas itselleen ostanut, ja lapset ei ole saaneet taaskaan yhtään mitään jne jne.
Ja todellakin tuntuu pätevän tuo, että kaikki mitä exä tekee, on väärin. Lapsi tarvitsee pyörän --> exä ostaa oikean kokoisen ja lapsi saa valita värin--> väärin, ÄIDIN olisi pitänyt saada olla valitsemassa valkoinen pyörä punaisen sijaan... Ihan vaan hyvin pienenä mutta paljon kertovana esimerkkinä.
mitätöi henkisesti.
Lähti ja jätti minut ja lapset, kavalsi kaikki säästöt yhteiseltä säästötililtämme jne.
Olen onnellinen, että ex on historiaa, mutta voiko minua oikeasti syyttää siitä, että joskus tämä suhteemme laatu kuultaa lävitse siitä, mitä miehestä puhun.
Olkaa kunnollisia, niin teitä ei arvioida ilkeästi. Erotaa sovussa, niin ei taakse jää katkeraa vaimoa.
Turha itkeä, jos on itse ollut paskiainen.
Suhtaudun kylmäkiskoisesti siihen, että tapaamisten peruunnuttua hänestä tai lapsista tai minusta johtuvista syistä, ei häneltä löydy korvaavaa aikaa tilalle!
Pyrin olemaan puhumatta koko ihmisestä.
Niinno, tekee mitä tekee, jos nyt ylipäätään mitään tekee...
En enää viitsi muutakuin katsoa, että lapset pääsevät niihin tapaamiskertoihin mihin mahdollista, olen luovuttanut!
Lasten etu ei ole koskaan toteutunut isän suunnalta!
Puhun aina lapsille isistä kunnioittavaan sävyyn, aina. Vaikkakin täytyy sanoa, ettei todellakaan ansaistisi sitä..kukaan minun läheinen ei ymmärrä miten voin suhtautua exään niin rauhallisesti ja låämpimästi kaiken sen jälkeen mitä teki. Mutta lasten takiahan sitä myisi sielunsakin itse saatanalle :P.