Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi
Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?
Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.
Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.
Kommentit (1052)
Eräs ex-kaverini kehui aina olevansa kätevä emäntä :D
Kuitenkin hän aina maksatti kaikki illanistujaiset muilla nyyttäreiden nimissä, eikä itse koskaan laittanut tikkua ristiin tarjoiluihin.
Viimeisin kerta kuitenkin ihmetytti ja tyrmistytti.
Oli kutsuttu hänen tupareihin.
Hän oli etukäteen hehkuttanut tapahtumaa, suunnitellut tarjottavia yms.
Kuitenkin sain istua siellä kuivin suin.
Vasta kun hänen äitinsä tuli paikalle, kävi ilmi ettei Kaverillani taaskaan ollut mitään tarjottavaa, vaan oli laskenut kaiken äitinsä varaan.
Oli joku kuiva leivonnainen ja vähän sipsejä.
En toki pelkästään syötävän takia mennyt, mutta ei ollut todellakaan tervetullut olo.
Sen jälkeen en enää mennyt hänen "kätevän emännän juhliinsa" ja muutenkin kaveruus meni :D
Kutsuttiin synttäreiden kunniaksi kakkukahveille. Kahvit keitettiin ja tarjottiin mutta kakku pysyi jääkaapissa :D
Kutsuttiin juhliin, oltiin ajoissa koska tultiin kaukaa. Minut laitettiin silittämään isäntäväen vaatteita. (VIHAAN silittämistä enkä silitä koskaan kotona, noh, paitsi nyt just ne juhlavetimet ja verhot on pakko silittää) Kieltäydyin, mutta pakotettiin silti. Kun juhlat alkoivat olin kuumissani ja hikinen punanaama. Ei ollut kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vietiin leipomosta ostettuja uunituoreita isoja korvapuusteja tuliaisiksi. Isäntä heitti pullat pakkaseen ja kaivoi tilalle pakastimesta pussillisen niitä pågenin minipullia ja laitto ne mikroon sulamaan. Pitää kuulemma syödä vanhat ensin pois.
Haha. Taloudellista ruuan pakastamista. :D
Vuonna miekka ja kivi, saimme kutsun vaimon serkun perheen taloa katsomaan ja kaffettelemaan. Ikäänkuin tupaantuliaiset.
Kun tulimme, alkoi heti verkostomarkkinoinnin ylistyspuhe. Silläjatällä vahalla oli vahattu olohuoneen parketti, pyykinpesu hoituu kanssa hyvällä pulverilla ym.
Joka välissä Golden Products tuotteista mainittiin ja miten voisimme ostaa aloituspaketin. He olivat miettineet miten me voisimme ryhtyä osaksi heidän verkostoa ja tämä on meille hieno mahdollisuus tulla kutsutuksi! Meillä olisi varmaan helposti kymmenkunta perhettä kutsuttavaksi omaan verkostoon.
Kun läksimme, emme ole sen jälkeen käyneet heidän luonaan.
Koulukiusattuna ja pakotettuna kaverin synttäreille jossa minut jätettiin tahallaan ulkopuolelle "voi ei toi tuli" juostiin karkuun, huudettiin että sua ei haluta tänne yms,tämä ala asteella luokat 1-6 eli koko ala asteen ,no viimeisenä ala-aste luokalla en mennyt mihinkään synttäreille, luokkakaverin vanhemmat varmana näkivät ja kuulivat mutteivat puuttunut kuin tokaisemalla "olkaahan nyt nätisti", monet synttärivieraillut päättyivät itkuun ja pois ei päässyt koska matkaa kotiin 10 km ja vanhemmat tulivat hakemaan vasta muutaman tunnin eli n. 3 tai 4 tunnin päästä. Outoa oli että noiden luokkakavereiden vanhemmat ei reagoinut oikeasti muutakuin tolla tokaisulla, mun lahjakin jota en itse valinnut vaan vanhemmat löytyi roskiksesta ja koulussa irvailtiin ja nälvittiin ettei tuollaista roskaa huolisi pummikaan. Ja se lahja oli ihan perussiisti esim värikynät ja penaali.
Olin deittikumppanin luona ensimmäistä kertaa yötä. Mitään ruokaa ei tarjottu koko iltana, koska hän oli syönyt. Ehdotin lopulta yöllä, että tilaisin vaikka pizzaa itselleni, mutta kysyessäni hänen osoitetta vaan tokaisi että haluaa nukkumaan ja ei halua herätä ovikelloon. Nukahdin sitten onneksi vaikka nälkä kurni.
Aamulla herätessä kysyin, että juoko hän kahvia aamuisin. Joo juo välillä. Sanoin, että itselle maistuisi nyt kahvi ja hän osoitti missä kaapissa kahvipaketti sijaitsee. "Keitä samalla mullekin"
... Tässä vaiheessa lähdin kotia kohti, vaikka olisi pitänyt jo yöllä tilata vaikka taksi. Ihan uskomatonta käytöstä aikuiselta mieheltä, vaikka muuten ihan mukava oli. Eka ja vika kyläily.
Harrastivat estotonta seksiä pihamökissä kun vieraat joivat kahvia keittiössä
Vierailija kirjoitti:
....miten ihmeessä voit tietää, kävitkös kurkistelemassa vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....miten ihmeessä voit tietää, kävitkös kurkistelemassa vai miten?
No keittiön ikkuna oli auki ja kuulin
Vierailija kirjoitti:
Omituisinta oli varmaan parikymppisenä se, kun menin hyvän kaverin kämpille ja hän poikaystävineen pelasi koko vierailuni ajan tietsikalla (kumpikin siis omallaan). Istuin heidän takanaan sängyllä ja kumpikaan hädin tuskin kääntyi koko aikana, kaveri jutteli kanssani silloin, kun pelissä ei ollut kriittinen tilanne päällä. Tuota tapahtui parillakin vierailulla, hyviä kavereita toki oltiin kaikki, mutta aika piittaamatonta silti. Emme enää nykyisin olekaan tekemisissä kuin silloin tällöin.
Kauheeta, olin jo unohtanut, mä olin aikoinaan tuon kaltaisissa kihlajaisissa 😂😂😂
Ei mitään tarjoiluja, olin kyllä ainoa vieraskin.
Eräs ystäväpariskunta ei kerännyt pyykkejä kylpyhuoneen kuivaustelineestä koskaan, kun heille meni kylään. Ensimmäisen kerran oli vähän vaivaa mittavaa huomata talon rouvan stringit ja avokuppiset liivit kuivumassa, mutta siihenkin tottui.
Vierailija kirjoitti:
Olin deittikumppanin luona ensimmäistä kertaa yötä. Mitään ruokaa ei tarjottu koko iltana, koska hän oli syönyt. Ehdotin lopulta yöllä, että tilaisin vaikka pizzaa itselleni, mutta kysyessäni hänen osoitetta vaan tokaisi että haluaa nukkumaan ja ei halua herätä ovikelloon. Nukahdin sitten onneksi vaikka nälkä kurni.
Aamulla herätessä kysyin, että juoko hän kahvia aamuisin. Joo juo välillä. Sanoin, että itselle maistuisi nyt kahvi ja hän osoitti missä kaapissa kahvipaketti sijaitsee. "Keitä samalla mullekin"
... Tässä vaiheessa lähdin kotia kohti, vaikka olisi pitänyt jo yöllä tilata vaikka taksi. Ihan uskomatonta käytöstä aikuiselta mieheltä, vaikka muuten ihan mukava oli. Eka ja vika kyläily.
Ootkohan seurustellut mun veljen kanssa. Hän voisi käyttäytyä juuri noin. Ei sillä, kyllä itsekin unohdin joskus tarjota vieraalle mitään, kyseessä oli kuitenkin pitkäaikainen ystävä..
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväpariskunta ei kerännyt pyykkejä kylpyhuoneen kuivaustelineestä koskaan, kun heille meni kylään. Ensimmäisen kerran oli vähän vaivaa mittavaa huomata talon rouvan stringit ja avokuppiset liivit kuivumassa, mutta siihenkin tottui.
Nuuhkasitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkasitko?
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkasitko?
En
Mieles teki kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Joo minullakin oli tämmöinen tapaus :D oli hieman reppana peräkammarinpoika jolla ei naisista ollut mitään kokemusta, niin tuo plus yleiset huonot käytöstavat syynä siihen mitä teki.
Teki itselleen ison lautasellisen ruokaa ja istui syömään viereeni. Sanoin kyllä ihan suoraan, että olisko kohteliasta tarjota mullekin jotain, hän on myös syönyt mun luona monet kerrat.
Tokaisi tähän, että "se ero on siinä, että sä oot itte halunnu tehä mulle sitä ruokaa. Tos on kauppa vieressä" vai oisko se ero vaan siinä, että mulla oli jotain tapoja ja hänellä ei. Siis aivan uskomattoman törkeää :D
Jäin tyhmänä vielä yöksikin ja aamulla oli tämä sama että jos kahvia haluaa niin saa itse keittää.
Oli melkoinen mammanpoika, mutta oli jäänyt äidiltä kyllä käytöstavat opettamatta tai sitten jotenkin periaatteesta halusi "kapinoida".
Tein kyllä palveluksen, että sanoin suoraan tuosta perseilystä, jos tajuaisi katsoa peiliin.
Luojan lykky ettei hommasta tullut mitään, mutta jos hänellä vaikka on seuraava missi kylässä niin ei pilaa koko hommaa tuolla törkeilyllään.
Oma sisko joka pyysi apua siivouksessa. Menin ja sisko menikin toiseen huoneeseen lepäämään melkein heti siivouksen alettua.
Tapahtui 3x ja sitten mies sanoi, ettet todellakaan enään mene auttamaan kun siivoat ainoastaan yksin siellä. Todella törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Oma sisko joka pyysi apua siivouksessa. Menin ja sisko menikin toiseen huoneeseen lepäämään melkein heti siivouksen alettua.
Tapahtui 3x ja sitten mies sanoi, ettet todellakaan enään mene auttamaan kun siivoat ainoastaan yksin siellä. Todella törkeää.
Mene vaan jos pyytää. Heti kun sisko menee "lepäämään" niin menet sinäkin. Jos siskolla on parisänky niin sinne viereen vaan puhelin tai kirja kädessä pötköttelemään. Jos ihmettelee niin sanot siskolle, että jatketaan heti kun jaksat, mutta minäkin tässä kerään voimia kanssasi. Yksin kun on niin tylsä siivota.
Vietiin leipomosta ostettuja uunituoreita isoja korvapuusteja tuliaisiksi. Isäntä heitti pullat pakkaseen ja kaivoi tilalle pakastimesta pussillisen niitä pågenin minipullia ja laitto ne mikroon sulamaan. Pitää kuulemma syödä vanhat ensin pois.