Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi

Vierailija
01.04.2012 |

Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.

Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.

Kommentit (1052)

Vierailija
881/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäntäväki esitteli valokuvia, joissa emäntä harrasti ties mitä perheen koiran kanssa.

Jääköön tarkemmat yksityiskohdat kertomatta. Sen sanon, että kyseinen vierailu jäi viimeiseksi.

Kerro nyt tarkemmin? Ei kai vaan mitään tuhmia aikuisten juttuja sen koiran kaa?

Kyllähän näitä oksetuksia on jotka harrastelee vaikka kivenkannon kanssa sekstailua,mitä tahansa kunhan alapää tyydyttyy nämä oksetukset eivät eroa juurikaan eläimistä.

Vierailija
882/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunta kutsui kylään ja tämä ihan perinteinen eli harrastivat äänekästä seksiä kun olimme mennet nukkumaan. Ei siinä mitään, kun tiesimme heidän olevan aktiivisia siinä touhussa. Tapahtunut samaa siis aikaisemmilla vierailuilla ja myös heidän kyläillessä meillä.

Tällä kertaa tilanne oli kuitenkin se, että vierashuoneen liukuovi oli pudonnut pois kiskoiltaan ja sitä ei saanut kiinni. Hetken päästä käytävään syttyi valo ja talon isäntä marssi alastomana mulkku puolikovana heiluen pesulle. Ja sieltä sitten takaisin edelleen alastomana. Itse kävin myöhemmin yöllä vessassa ja käytävällä meinasin liukastua astuessani tämän herran lemmennesteisiin.

Jäi viimeiseksi vierailuksi ja parin vuoden sisällä hiipui myös yhteydenpito ja ystävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäntäväki esitteli valokuvia, joissa emäntä harrasti ties mitä perheen koiran kanssa.

Jääköön tarkemmat yksityiskohdat kertomatta. Sen sanon, että kyseinen vierailu jäi viimeiseksi.

Kerro nyt tarkemmin? Ei kai vaan mitään tuhmia aikuisten juttuja sen koiran kaa?

Jospa nyt kuitenkin jätät kertomati. Taitaa noillekin kuvailuille olla ihan omat yrjöttävät palstansa.

Ei tänne, kiitos.

Vierailija
884/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja hän lähti aamulla juoksulenkille. Ei siinä mitään, tietty ihan kiva että arki rullaa, mutta tuntui jotenkin hölmöltä, kun olin kuitenkin pitkän matkan takaa tullut häntä vartavasten moikkaamaan. Lueskelin sitten lehtiä ja odottelin, että mitähän seuraavaksi tehdään...

Jos liikunnassa tulee tauko aina kun joku tulee käymään ja kävijöitä on usein tai liikuntakertoja on jäänyt  jostain muusta syystä väliin jo useita - esim. maksettu harrastus -  niin minusta on ihan ok, ettei aina jokin muu asia vie tilaa toiselta tärkeältä. 

Monia ihmisiä myös ahdistaa toisen ihmisen seura useita tunteja putkeen. 

Vierailija
885/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannetaju, hoi! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että kutsutaan pitkästä matkasta ihmisiä, jopa yökylään, ja pantataan ruokaa. Tarjoillaan niin vähän, että pikkulintukaan ei sillä määrällä elä! Ihan aidosti haluaisin näiltä ruuanpanttaajilta kysyä, että oletteko niin saitoja (miksi sitten pyydätte ihmisiä kylään?!?!) vaiko vain niin tyhmiä, että ei tajuta kattaa riittävästi ruokaa? Mä kallistun omassa tuttavapiirissä tuohon jälkimmäiseen...

Mulla on myös kokemusta tuosta nälässä pidosta kylämatkalla. Meillä yksi tuttavaperhe, joka laittaa tarjolle niin vähän ruokaa, että siitä ei yksikertaisesti kehtaa ottaa riittävästi, koska muutoin puolet porukasta jää ilman ruokaa :(

No, me ei ruuanpihtaajilla käydä yökylässä, korkeintaan ohimennen poiketaan. Keksitään aina joku tekosyy, että ei päästä yökylään.

Ettekö te, aikuiset ihmiset, sitten millään voi/tajua viedä mieleistänne lisäruokaa tuliaisina vierailulle mennessä, niin että sitä riittäisi niin paljon kuin itse olette tottuneet syömään? Silloinhan kaikki olisi teidänkin mielestänne hyvin, eikä tarvitsisi olla nälässä siellä kyläpaikassa?

Jotkut ovat itse niin pieniruokaisia, etteivät yksinkertaisesti osaa varautua sen enemmällä ruoalla vieraita varten. Jotkut taas ovat muuten vain aivan onnettomia ja taitamattomia arvioimaan ruoan menekkiä, etteivät siinä koskaan onnistu, hyvistä aikomuksista huolimatta.

Joku taas voi olla taloudellisesti niin ehdottoman tiukilla, ettei sitä ruokaa kertakaikkiaan voi laittaa enempää, ei edes sen parin euron edestä - muuten jää joku ruokailu heiltä itseltä kokonaan väliin siinä kuussa, ennen kuin rahaa taas tulee. :/ Kun on oikeasti köyhä, niin jokainen viisisenttinenkin merkkaa paljon!

Eikä se köyhyys näy välttämättä heti muuten missään, - esim. sisustuksessa, vaatetuksessa tai kodin siisteydessä - eikä siitä tietenkään kehdata välttämättä kaikille (tai kenellekään) kertoa... Näkyy sitten vain joissain tuollasissa jutuissa.

Jos ei ole varaa tai jos ei ole aivotoimintaa edes nimeksi, ei pidä kutsua ketään kylään eikä varsinkaan yökylään. Vaikka ruoka on kallistunut, sitä riittää Suomessa edelleen ja esimerkiksi jostain Lidlistä voi hankkia edullisesti ihan riittävästi tarjottavaa. Tai sitten hyödyntää Suomen luontoa ja käyttää tarjoomuksissaan itse kerättyjä sieniä ja marjoja yms. Mutta vieraiden nälässä pitäminen on todella noloa. Häpeäisin kuoliaaksi, jos kuulisin jonkun vieraistani valittaneen nähneensä nälkää minun luonani.

Jos rahat on oikeasti niin tiukalla että kahden euron lisä yhden päivän ruokabudjettiin on mahdoton teko, niin silloin ei ole oikea aika kestitä vieraita. Suosittelen ottamaan yhteyttä sosiaalineuvojaan, Suomessa saa kuitenkin sen verran tukia että elämä on varmasti kovin solmussa jos tilanne on noin vaikea.

Mitä?! Että köyhällä ei saisi olla sosiaalista elämää eikä hän saisi seurustella ystävien ja sukulaisten kanssa? Vaan pitäisi vain hävetä yksin kolossaan, entistä enemmän yksinäisenä, masennuksissa ja tylsistyneenä? Kamoon, mitä varten ne ystävät ja sukulaiset sitten ovat, jos eivät edes henkisenä tukena ja ymmärtäjänä? :O " Hädässä oikea ystävä tunnetaan", todellakin!

Ei se valtiokaan mikäön raha-automaatti ole, että se joka tilanteeseen ehtii tuosta vaan apuun. , sormia napsauttamalla! Eikä niitä tukia useinkaan tule silti niin paljon, että ne riittäisivät edes itselle kaikkeen - saati vieraiden kestitsemiseen. :/ Jos noin olisi, niin Suomessa ei olisi esim. leipäjonoja, joista niistäkään ei ole kaikille tarvitsijoille jakaa, eikä riittävästi. :(

Jos minulla olisi noin "etuoikeutetuiksi" kestittäviksi itsensä tuntevia ystäviä ja vieraita silloin, kun elämä oikein potkii päähän, niin olisipa kyllä tosi surullista... :(

Itse ainakin olemme ystävieni kanssa niin avoimia, että kerromme ilot ja surut kaikkina aikoina. Jos joku ystäväni on / olisi joskus täysin pa-tilanteessa, niin tottakai minä voin/voisin silti käydä kylässä piristämässä edes hänen mieltään muuten, olemalla läsnä ja välittämällä! Veisin silloin mielelläni hänelle tuliaisiksi kyläilytarjottavat mennessäni, ehkä vähän ekstraakin. Olen joskus auttanut tuntemattomampiakin tällä tavoin, viemällä ruokaa: ei ole minulle iso uhraus, mutta voi olla tosi iso asia sille toiselle!

Tiedän, että ystävänikin puolestaan auttaisivat, jos olisin oikein vaikeassa tilanteessa, eivätkä odottaisi minulta mitään kestitystä - vaan tulisivat käymään silti, köyhyydestä huolimatta. Jos joku loukkaantuisi siitä, ettei ole tarjottavaa, niin saisi rauhassa olla tulematta enää ja olla olematta yhteykdissa enää - sellaisia kavereita ja tuttuja ei kukaan tarvitse! Eikä varsinkaan sellaisia jotka sitten kauhustelevat AV-palstalla sitä, kun eivät saaneet vierailulla mieleistään, täyttä kestitystä eikä pöydässä ollut paljonkaan syötävää kenellekään! (Eri asia silloin, jos isäntäväellä on selvästi varaa ja itselleen herkkuja, mutta muille ei anneta.)

- Toivottavasti tuollaiset itsekkäät "etuoikeutetut" ihmiset mätänevät yksin kotiinsa sitten, kun omalle kohdalle sattuu ikäviä elämäntilanteita.

Mitäs ihmettä :o Olen tuo edellinen kirjoittaja ja en ymmärrä lainkaan miksi halusit vääntää sanani noin ilkeään muotoon. Missään en kieltänyt taloudellisesti heikossa tilanteessa olevilta sosiaalista elämää enkä ystävien ja sukulaisten kanssa seurustelua, saati sanonut että vähävaraisten pitäisi hävetä ja tylsistyä enkä noita muitakaan kamalia sanoja mitä keksit. Millainen ihminen edes keksii sanoa tuollaisia asioita, hyi olkoon. Sinulla taitaa olla todella paha olla. 

Olen itsekin ollut taloudellisesti heikossa tilanteessa ja silloin läheisten ja ystävien tuki on ollut kullanarvoista, niin seura, läsnäolo kuin konkreettinenkin tuki. Nyt taas pyrin tukemaan apua tarvitsevia läheisiä minkä vain voin kun itselläni on vuorostaan siihen mahdollisuus. Minimibudjetilla elävän ei todellakaan tarvitse kestitä vieraita, vaan tällaisessa tilanteessa paremmin toimeentuleva vieras voi tuoda ruokakassin mukanaan, tai edes kahvit ja pullat.

Kenellekään en toivo yksinäisyyden taakkaa, en edes niille jotka ovat joskus sanoneet jotain erikoisesti keskustelufoorumilla. En toivo sitä sinullekaan. 

Jännä juttu. Meillä miesten maailmassa ei tehdä kauheaa määrää oletuksia ja odotuksia, vaan sovitaan asiat etukäteen. Kun lähdetään yhdessä mökille, niin jos mökin omistaja on varakas tai varoissaan, niin hän kyllä kutsuttaville ilmoittaa että pihvit ja kaljat on talon puolesta, mutta tuokaa hienommat ja henkilökohtaiset juomat itse. Ja ainahan tuliaisia saa tuoda, mutta ei niitä lasketa eli ei haittaa mitään jos joku vieraista on peeaa. Jos taas isäntä ei ole varoissaan, hän voi ehdottaa että kun hän tarjoaa mökin, voisivatko vieraat tuoda mukanaan sapuskat ja juomat. Ja tarjota kyydin. Ja näin tehdään. Ei tarvitse kenenkään pettyä vaan voidaan keskittyä saunomiseen ja jaskanpauhamiseen.

En oikeasti voi tajuta, miten niin yksinkertaisesta asiasta kuin vierailusta ja tarjoiluista saadaan kehitettyä niin vaikea baletti, että se mieluummin kannattaa jättää kokonaan tekemättä.

(Ja ettei tarvitse sanoa: löytyy sellaisia miesporukoitakin, joissa on ainakin yksi kitsas nillittäjä, joka laskee ettei vaan maksa "omaa osuuttaan" enempää. Olen sellaisen kohdannut itsekin. Siihen porukkaan onneksi ei ollut pakko mennä toista kertaa.)

Vierailija
886/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin deittikumppanin luona ensimmäistä kertaa yötä. Mitään ruokaa ei tarjottu koko iltana, koska hän oli syönyt. Ehdotin lopulta yöllä, että tilaisin vaikka pizzaa itselleni, mutta kysyessäni hänen osoitetta vaan tokaisi että haluaa nukkumaan ja ei halua herätä ovikelloon. Nukahdin sitten onneksi vaikka nälkä kurni.

Aamulla herätessä kysyin, että juoko hän kahvia aamuisin. Joo juo välillä. Sanoin, että itselle maistuisi nyt kahvi ja hän osoitti missä kaapissa kahvipaketti sijaitsee. "Keitä samalla mullekin"

... Tässä vaiheessa lähdin kotia kohti, vaikka olisi pitänyt jo yöllä tilata vaikka taksi. Ihan uskomatonta käytöstä aikuiselta mieheltä, vaikka muuten ihan mukava oli. Eka ja vika kyläily.

Joo minullakin oli tämmöinen tapaus :D oli hieman reppana peräkammarinpoika jolla ei naisista ollut mitään kokemusta, niin tuo plus yleiset huonot käytöstavat syynä siihen mitä teki.

Teki itselleen ison lautasellisen ruokaa ja istui syömään viereeni. Sanoin kyllä ihan suoraan, että olisko kohteliasta tarjota mullekin jotain, hän on myös syönyt mun luona monet kerrat.

Tokaisi tähän, että "se ero on siinä, että sä oot itte halunnu tehä mulle sitä ruokaa. Tos on kauppa vieressä" vai oisko se ero vaan siinä, että mulla oli jotain tapoja ja hänellä ei. Siis aivan uskomattoman törkeää :D

Jäin tyhmänä vielä yöksikin ja aamulla oli tämä sama että jos kahvia haluaa niin saa itse keittää.

Oli melkoinen mammanpoika, mutta oli jäänyt äidiltä kyllä käytöstavat opettamatta tai sitten jotenkin periaatteesta halusi "kapinoida".

Tein kyllä palveluksen, että sanoin suoraan tuosta perseilystä, jos tajuaisi katsoa peiliin.

Luojan lykky ettei hommasta tullut mitään, mutta jos hänellä vaikka on seuraava missi kylässä niin ei pilaa koko hommaa tuolla törkeilyllään.

Monilla noilla peräkamaripojilla on oletus että esim hoikat naiset ei syö mitään, muutenkin olettamus että naisten ei kuulukaan syödä mitään etteivät "vaan liho", normaalipainoiset on näille "läskejä ja ihrakasoja". Siis olen huomannut että tämä ei ole vain se urbaanilegenda:D

Juu. Sain suhteen alussa saman verran ruokaa kun miehen lapsi , 3 vuotias. Totesikin, että hyvä että oot niin pieniruokainen niin laitan samat annokset teille. Olin järkyttynyt enkä kehdannut sanoa mitään kun vasta 4 viikon jälkeen ja aina sieltä lähtiessä ylensöin kotona :D

Naisten kuuluu olla laihoja ja syödä vähän koska muuten he lihovat. Esimerkiksi joku 150cm pitkä nainen saa painaa korkeintaan jotain 25 kiloa ja sille riittää hyvin esimerkiksi pari pientä annosta ruokaa päivässä. Ensin vaikka pieni annos veteen keitettyä kauravelliä aamulla ja sitten vaikka illalla pari pientä perunaa, pieni pala rasvatonta kalaa ja muutama ruokalusikallinen herneitä.

Tuo ruokavalio jonkun aikaa jatkettuna ei tekisi yhtää pahaa keskimääräiselle alle 30-vuotiaalle suomalaiselle naiselle. Eikä miehelle.

Vierailija
887/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa ei voi kun miettiä että kuinka suoraan se pitää sanoa että "Lähtekää jo menemään".

Vierailija
888/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpariskunta kutsui kylään ja tämä ihan perinteinen eli harrastivat äänekästä seksiä kun olimme mennet nukkumaan. Ei siinä mitään, kun tiesimme heidän olevan aktiivisia siinä touhussa. Tapahtunut samaa siis aikaisemmilla vierailuilla ja myös heidän kyläillessä meillä.

Tällä kertaa tilanne oli kuitenkin se, että vierashuoneen liukuovi oli pudonnut pois kiskoiltaan ja sitä ei saanut kiinni. Hetken päästä käytävään syttyi valo ja talon isäntä marssi alastomana mulkku puolikovana heiluen pesulle. Ja sieltä sitten takaisin edelleen alastomana. Itse kävin myöhemmin yöllä vessassa ja käytävällä meinasin liukastua astuessani tämän herran lemmennesteisiin.

Jäi viimeiseksi vierailuksi ja parin vuoden sisällä hiipui myös yhteydenpito ja ystävyys.

Juttusi on pelkkää satuilua ja kuvottavan mielikuvituksesi tuotetta (et kai luullut, että kukaan tuollaista sepustusta uskoo!)

Vierailija
889/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun tuttavani syntymäpäiville. Sinne oli tulossa 5-6 vierasta. Puhelimessa tuttavani kuitenkin luetteli mistä kaikesta muiden kanssa ei saa keskustella. Lista oli niin pitkä, että katsoin parhaammaksi kieltäytyä kutsusta.

Vierailija
890/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut oli kutsuttu kummilapsen syntymäpäiväjuhlille tai ainakin niin luulin. Nimittäin kun menin oikeana päivänä ja oikeana kellonaikana sinne, niin kyseinen silloin 8v lapsi oli itse ovella vastassa, nappasi käsissäni olevan lahjan itselleen mitään sanomatta ja läimäytti oven kiinni naamani edessä. Minä siinä sitten seisoin hetken ihmeissäni ja soitin pari kertaa ovikelloa, mutta kukaan ei tullut avaamaan. No, minä sitten lähdin pois paikalta mutta ihmettelin vain, että lahja kyllä kelpasi mutta mitään ei sanottu eikä pyydetty sisään vaikka minut oli kyllä juhlimaan hänen syntymäpäiväänsä. Pois lähtiessäni satuin näkemään ikkunasta vielä kuinka siellä olohuoneessa olivat lapsen vanhemmat ja joitain vieraita jotka siellä joivat kahvia ja söivät jotain.

Eivätkö lapsen vanhemmat tulleet selvittämään, missä sinä olit, jos kerran lapsi oli saanut sinulta lahjan? Ottivatko sinuun jälkeenpäin millään tavalla yhteyttä? Panivatko lapsensa kiittämään lahjasta? Jos mitään ei ole kuulunut, kannattaisi hankkia varmuus, että kohtelu on jatkossa asiallisempaa. Itse en jaksaisi kummina, jos vain lahja kelpaa mutta seura ei.

Jostain sen lapsen käytös on lähtöisin. Normaali vanhempi soittaisi edes perään ja pahoittelisi.

Voiko olla niin, että lapsi olisi avannut oven, ottanut lahjan kertomatta vanhemmilleen kuka oli oven takana ja keneltä lahja? Lapset eivät aina tällaisia tule ajatelleeksi. Tuntuisi tosi kummalliselta että vanhemmat ei reagoi saati ota mitään yhteyttä asian tiimoilta jälkeenpäin. Jos ihmettelivät miksi et tullut käymään, mutta eivät kehtaa kysyä.

Ei sillä, tätä ja muita ketjuja lukeneena ihmiset osaavat käyttäytyä hyvinkin kummallisesti. Kunhan nyt mietin, olisiko kuitenkin jokin väärinkäsitys.

Olen se, jolle tuo tapahtui. Tuon kummilapsen äiti kertoi itse minulle, että hän oli lähettänyt tytön ovelle minut vastaan kun soitin ovikelloa. Hän myös sanoi, että tyttö ei ollut huomannut päästää minut sisään eikä siinä ollut mitään pahaa, koska lasten aivot vasta ovat kehittymässä eivätkä he siksi aina tule ajatelleeksi, että mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Siksi tyttö ei ollut tehnyt mitään pahaa, koska hänhän on vasta lapsi.

Lapsen aivot ovat kehittymässä?!! Jos tuon aivot eivät ole olleet tuon vertaa kehittyneet, niin ei pitäisi lähettää edes ovea avaamaan. "Siksi tyttö ei ollut tehnyt mitään pahaa, koska hänhän on vasta lapsi"

Voi taivas..

Vierailija
891/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäväki soitti aika hyvin sijaintimme arvioineena, että voisko käydä ruokakaupassa ja alkossa.

Perille saavuttuamme siivosimme keittiön ja tiskasimme ennen kuin ilkesimme tehdä ruuan tuomistamme raaka-aineista.

Kävimmekö toiste :D

Vierailija
892/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttiin juhliin, oltiin ajoissa koska tultiin kaukaa. Minut laitettiin silittämään isäntäväen vaatteita. (VIHAAN silittämistä enkä silitä koskaan kotona, noh, paitsi nyt just ne juhlavetimet ja verhot on pakko silittää) Kieltäydyin, mutta pakotettiin silti. Kun juhlat alkoivat olin kuumissani ja hikinen punanaama. Ei ollut kivaa.

Juhliin ei koskaan mennä ennen kutsussa ilmoitettua kellonaikaa, ihan sama vaikka tulisitte Marsista asti. Piste.

Joo olen kyllä samaa mieltä, eikä normaalisti ikinä mennäkään etuajassa. Mutta nämä juhlat oli vähän eri asia, kyseessä lähisukulaiset ja puoli sukua oli jo paikalla muutenkin. Tarkoitus olikin kokoontua sinne ja lähteä sitten yhdessä porukalla kirkkoon. Mutta pointti oli se että minut oli kutsuttu JUHLIIN ja sitten jouduin juhlavermeissä silittämään jotain pyykkikasaa kun kerta tässä on vielä vähän aikaa ennen kirkkoon lähtöä! Ei ollut mielestäni asiallista. Piste.

Vierailija
893/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menimme sovitusti onnittelemaan työkaveria 50 vuotispäivänä, ensin saapui emäntä olemattomissa hepenissä, perässä isäntä ilman rihmankiertämää , naulakko pystyssä, ei pienintäkään aikomusta peitellä mitään, no joimme kahvit hieman hämmentyneinä ja mahdollisimman nopeasti, isäntä oli nakuna koko ajan, eikä juhlasankarin pitsihepenetkään paljoa jättänyt arvailujen varaan. tämä oli viime vuosituhannella, mutta aina tulee mieleen kun syntymäpäiville olen menossa.

Tällaisia fantasioita sinulla

Vierailija
894/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisen perheen luona yökylässä ja pariskunta katselee illalla suoratoistosta jotain seuraamaansa sarjaa vaikka olemme kylässä ja kiehnaavat toisiaan sohvalla ihan kuin emme olisi siellä. Kaiken lisäksi sarjassa on paljon alastomuutta ja seksiä, joista saavat lisää intoa omiin puuhiinsa siinä meidän vieressä. Kädet vaeltavat ympäriinsä melko estottomasti. Sarjan jälkeen painuvat suoraan yläkertaan yöpuille vaikka kello on vähän yli kymmenen. Ei mene kauaakaan kun heidän huoneestaan kuuluu surinaa, huohotusta, natinaa, voihketta ja LÄISKETTÄ! Olettivat ilmeisesti ettei alakertaan kuulu niin hyvin! 

Hieman huvitti, nolotti ja vitutti samaan aikaan. Onneksi jatkoimme matkaa seuraavana aamuna. Ei mainittu sanallakaan heidän touhuistaan, mutta joka kerta kun nähdään niin tuo muisto on kyllä elävänä mielessä.

Tämä LÄISKE on kaikissa näissä sun jutuissasi se pakollinen sana

Vierailija
895/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttiin juhliin, oltiin ajoissa koska tultiin kaukaa. Minut laitettiin silittämään isäntäväen vaatteita. (VIHAAN silittämistä enkä silitä koskaan kotona, noh, paitsi nyt just ne juhlavetimet ja verhot on pakko silittää) Kieltäydyin, mutta pakotettiin silti. Kun juhlat alkoivat olin kuumissani ja hikinen punanaama. Ei ollut kivaa.

Juhliin ei koskaan mennä ennen kutsussa ilmoitettua kellonaikaa, ihan sama vaikka tulisitte Marsista asti. Piste.

Joo olen kyllä samaa mieltä, eikä normaalisti ikinä mennäkään etuajassa. Mutta nämä juhlat oli vähän eri asia, kyseessä lähisukulaiset ja puoli sukua oli jo paikalla muutenkin. Tarkoitus olikin kokoontua sinne ja lähteä sitten yhdessä porukalla kirkkoon. Mutta pointti oli se että minut oli kutsuttu JUHLIIN ja sitten jouduin juhlavermeissä silittämään jotain pyykkikasaa kun kerta tässä on vielä vähän aikaa ennen kirkkoon lähtöä! Ei ollut mielestäni asiallista. Piste.

Lähisuvulle kehtaa sanoa että no enpähän silitä. :D

Vierailija
896/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:40"]

Ystävätär kutsui minut pääsiäisenä syömään, aloitusaika klo 14 ja kuulemma hänen sisarensa perheineen oli tulossa myös. Vein perheen lapsille pääsiöiskamaa ja emännälle kukkaset. Heti ovella emäntä katsahtaa käsiini ja kysyy että missä ovat omat juotavani. Hän, en tajunnut sellaisia tuoda. Tämä sitten huutaa miehelleen että xxxx ei tuonut mitään juotavaa, mitäs nyt tehdään. Mies siellä huikkailee takaisin, että kyllä tuolta ehkä joku siideri löytyy. Olin tosi nolona. Siinä vaiheessa kävi ilmi, että minut olikin kutsuttu saunailtaan.

Ruokana oli keitettyujä perunoita ja jauhelihaa, juomana vettä. Jossain vaiheessa iltapäivää saunottiin ja join sen yhden nolon lainasiiderini. Juhlat hiipuivat kahdeksaan mennessä ja aloin tekemään lähtöä. Ovella emäntä toteaa, että niin he muuten olivat sopineet siskon kanssa että ruuat maksetaan porukalla. Ahaa. No mikäs olisi sopiva summa. Kaksikymmentä euroa, toteaa illan emäntä. Keitetyistä perunoista ja annoksesta jauhelihaa. Sanoin ettei mukana ole nyt niin paljoa ja kaivoin kympin.

Sen verran oli vissiin emännälläkin myöhemmin kilkuttanut tai joku sanonut asiasta, koska hän maksoi sen kympin minulle takaisin nettipankin kautta eikä asiasta enää olla puhuttu. 

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä, että aikuisten ihmisten kesken pitää jotain omia siidereitä kuskata mukaan kyläpaikkaan. Jos tarkoitus on juoda sidukkaa, niin isäntäväki tarjoaa, se on ollut mulle ja onneksi myös mun kaveripiirille selvää opiskeluaikojen köyhyydestä päästyämme. Jos joku jotain tuo, niin ne on tuliaisia eikä mitään nimikoituja OMIA juomia. Siskosi oli nolo. Kerran todistin vähän samanlaista tilannetta eikä emäntä todella tarjonnut mitään alkoholijuomaa sille, joka ei ollut tajunnut tuoda omia juomia mukanaan ja selvästi kuvitteli tulevansa iltaa istumaan ja rentoutumaan muutaman viinilasillisen kanssa. Toi kuitenkin tuliaisena juustoja ja rypäleitä yms. No, mä toin tuliaisiksi jotain pientä herkkua ja viinipullon, joten korkkasin sitten pokkana sen ja päätin että se onkin Mun Pullo sitten näköjään (kun ei mullekaan mitään tarjottu) ja annoin puolet tälle ventovieraalle tyypille, joka olisi muuten ollut kuivin suin. ;)

Niin siis haluaisin kysyä teiltä mammoilta, että miten suhtaudutte tällaiseen, kun minä ja lähes kaikki kaverini olemme vielä opiskelijoita?

On tullut vähän nolo olo tätä ketjua lukiessa, kun kaikki maksamme aina omat juomamme ja ruokamme, eikä minulla ole kylään tulleille kavereille yleensä tarjota muuta kuin kahvia. Jos illalla tulee käymään niin voin tarjota pari olutta, mutta jos ruokaa tehdään yhdessä niin maksetaan omat osuutemme. 

Onkohan tämä vielä tässä iässä ok? Sen kyllä voisin joka tapauksessa tehdä, että jotain vierasvarapullaa ostaisin kaappiin... :)

Mammoilta? Että vastata saa vain jos on äiti? Lapsettomat eivät saa vastata vaikka olisivat viisikymppisiä?

Vierailija
897/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä etukäteen juhliin tulevat nimenomaan auttavat järjestelyissä, lähisuku ainakin. Ehkä teillä on erilaiset tavat tässä asiassa.

Vierailija
898/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me aina nussitaan vierasparin kanssa ristiin. Mukavaa :)

Ei niin, että sinullakaan kaksi aivosolua siellä päässäsi kolahtaisi yhteen, paitsi ei jaksaisi lukea sinun typeristä fantasioistasi, niin miten sinun mielestäsi tämä vastaa kysymykseen "Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi"

Vierailija
899/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appiukko hakivat minut, elikkä miniänsä ja lapsenlapsensa lentokentältä.

Tultiin heille kylään.

No, mentiin yläkertaan tyhjentää matkalaukkua. Johan alakerrasta kuulu ylösasti, avoportaat. Että kylläpä se on lihonut, mulla oli tullut joku 7 kiloa lisää siintä kun nähtiin viimeeks. Vahingonilosella äänellä.

Mulla kävi heti mielessä että tämäpä loma alko hyvin....

Mieheni, heidän poikansa, ei ollut mukana, ei vaan jaksa vanhempiaan.

Elikkä sanoisin että kumma kommentointi ja turha valitus. Jos nähdään kerran vuodessa niin vois pitää mölyt mahassa. Kaikkiin suuntiin.

Toi möläytys ei ollut ainoa tietenkään.

Vierailija
900/1052 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sanonta: "Talo elää tavallaan ja vieraat kulkee ajallaan." Monenlaista kyläilyä on toki tullut nähtyä ja toiset tilanteet ovat olleet luontevampia kuin toiset.

Ehkä vaivaannuttavin oli omalle kohdalle vierailu serkun luona eri kaupungissa. Lapsuudessa oltiin läheisiä, ja vuosien kuluessa elämä vei eri suuntiin. Päätin kuitenkin kesälomareissulla kysäistä josko pääsisin kylään vaihtamaan kuulumisia. Onnistuihan se. Mitään luontevaa keskustelua ei ollut ja serkku istuskeli pelailemassa tietokonetta ja juttelemassa pelikavereiden kanssa. Hörpin itsekseni siinä olutta ja mietin josko tilanne hieman avautuisi. Noh, eipä juuri käynyt lähtenyt juttu lentoon. Käytiin vielä tavan vuoksi saunassa ja sen jälkeen sanoin että taidankin tästä lähteä ja ajoin bussilla hotelliin.

Oli kyllä erikoista. Ihan kuin olisi ollut toiselle täysin vieras ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi