Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko kellään tietoa?

Vierailija
18.04.2012 |

Poika on erityis päiväkodissa ja mua alkoi huolistutta se,että ku ite teen työtä pojan puhen ja kehityksen eteen muuta ihan turha ku se tule tarhassa niin se taas puhu mitensattu ja niin sekava puhetta välillä ku voi vaa olla.Pojalla on adhd niin ku millä kaikeilla ja hyvin tiedän mistä on kyse. Esitin päiväkodin tädeille kysymyksiä kirjallisena et mitä tiettyissä asioissa ne tekevät pojan kehetyksen eteen ja halusin vastaukset kirjallisena,mutta ne ei suostu vastamaa kirjallisesti koska ei oo virallinen kysely ja kiemurtelevat vaa ja mukamassa minä äitinä jolla samat ongelmat on ollu ja edelleen on en tiiä miten mun lasta pitä opetella puhuma ja ymmärtämää vaikka se keino millä mut on opetettu pienenä toimi pojankin kohalla ja sit ku koulun aikana en oo saanut apua ja vast vähän aikka sitten selvis mikä mulla on ollu niin on ollu jo lian myöhästä korjata mitää ja nyt ku on oma laps kysessä niin sille ei haluis samalaista tulevaisutta.

Niin ajattelin kysästä et tietäks joku sen että jos mun kysely ei oo virallinen niin onks niillä oikeutta kieltäytyä vastamasta kirjallisesti?

Ja onko niillä oikeutta lähes väittä mulle päin naama et minä lapsen äitinä en voi tiedä minkälainen oppimis suunitelma pitä olla mun lapselle?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi