Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Edellinen jatkaa...
Pelottavinta on, että pystyy esittämään hyvin fiksua ja normaalia. Aluksi.
Edellinen jatkaa...
Pelottavinta on, että pystyy esittämään hyvin fiksua ja normaalia. Aluksi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 19:01"]
Mulla oli profiili Suomi24:ssä 3 kk:n ajan joitain vuosia sitten. Tapasin sieltä noin kymmenen miestä. Kirjoittelin pari päivää tai maksimissaan pari viikkoa ennen treffien tekemistä. Kirjoittelin samanaikaisesti useiden kanssa. Yleensä riitti yksi tapaaminen, sen jälkeen tiesi, natsasiko vai ei. Tapaamiset olivat esim. lenkkeilyä tai kahvittelua.
Yhdessä jo ehdin ihastuakin pinnallisesti siihen, että antoi aluks vaikutelman maailmanmiehestä. No, hän olikin sitten kuitenkin kovin ujo ja pian jo tuli ilmi ongelmia (en viitsi kertoa tarkemmin). Kun halusin katkaista yhteydenpidon, hän häiriköi joitain viikkoja. Ennen häiriköinnin alkua hieman säälitti, että oli alamäkeen menossa niin totaalisesti. Etsi itselleen huolenpitäjää, kai. Itse olin - ja olen - enemmänkin semmoinen vauhdikkaampi luonne, joten ei kiinnostanut ryhtyä aikuiselle miehelle "äidiksi".
[/quote]
Vähän samanlainen kokemus kuin minulla "maailmanmieheksi" itsensä mieltävän ujon miehen osalta vuosia sitten. Käytiin vain muutamat treffit, joiden aikana kävi ilmi että miehellä on (mt) ongelmia, eikä mitään pieniä ongelmia vaan suljetulla oli ollut useaan otteeseen. Viimeisten treffien jälkeen alkoi häiriköinti, jota kesti monta kuukautta! Lähellä lähestymiskieltoa käytiin, mutta sitten häiriköinti loppui kuin seinään, arvelin että hän oli saanut satimeen uuden treffikumppanin.
Äsken kävin katsomassa onko hän vieläkin S24:lla - ja on! Profiili on sympaattinen ja luottamusta herättävä ja kirjoitustyyli ihan toisenlainen, kuin se mies jonka tapaa livenä :/
Vähän samanlainen kokemus kuin minulla "maailmanmieheksi" itsensä mieltävän ujon miehen osalta vuosia sitten. Käytiin vain muutamat treffit, joiden aikana kävi ilmi että miehellä on (mt) ongelmia, eikä mitään pieniä ongelmia vaan suljetulla oli ollut useaan otteeseen. Viimeisten treffien jälkeen alkoi häiriköinti, jota kesti monta kuukautta! Lähellä lähestymiskieltoa käytiin, mutta sitten häiriköinti loppui kuin seinään, arvelin että hän oli saanut satimeen uuden treffikumppanin.
Äsken kävin katsomassa onko hän vieläkin S24:lla - ja on! Profiili on sympaattinen ja luottamusta herättävä ja kirjoitustyyli ihan toisenlainen, kuin se mies jonka tapaa livenä :/
[/quote]
Olisi hyvä, jos suomi24-deitissä olisi samanlainen arvostelusysteemi kuin huutonetissä. Eli vois varoittaa muita. Tietty profiileja voi aina luoda uusia, joten 100 % systeemiä tuskin voikaan saada. Kurja juttu näiden narsistien uhreille.
Minulle joku reppana ehdotti tapaamista jo parin viestin jälkeen, vaikka emme asu edes samassa maassa. Epätoivoista porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 10:15"]No varmaan 61 se, että jos toisen ulkonäkö ei miellytä/ei kiinnosta, niin luulisi että ei ole mitään syytä myöskään käydä katsomassa.
[/quote]
Jospa se vielä katsoi kuinka hirveä olet tai näytti kaverille sua.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 07:36"]
Siellä on paljon miehiä jotka kuvittelevat olevansa itse ihan vitun hyvännäkösiä ja sitten ne olettaa/haluaa että myös nainen on missinmitoissaja missin näköinen. Tavallinen tallaaja kelpaa harvalle.
[/quote]
Minulle kelpaisi tavallinen normaalipainoinen maatiaisnainen. Ei minua haittaa jos naiselle on vähän pömppömahaa sillä on minulla itsellänikin muutaman kilo ylimääräistä. Mutta sanat "pyöreä" ja "rehevä" tarkoittavat Suomi24 treffeillä olen sairaalloisen ylipainoinen siideri valas. Muutenkin Suomi24:n naistarjonta tarjonta koostuu 30-40 vuotiaitten ikäluokassa yli-ikäisistä baariprinsessoista, YH-äideistä, suohirviöistä, siidervalaista, luonnevikaisista vanhoista piioista, mielenterveysongelmaisista ym. jakojäännöksistä saavin pohjalta.
[/quote]
Tässä tyypillinen suomalainen sika, olkaa hyvä vaan naiset :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 00:15"]Mä olen keski-ikäinen mies, eronnut, 3 lasta. Tykkään penkkiurheilusta ja pihveistä. Kuuntelen 80-luvun metallimusaa. Oon käynyt peruskoulun lisäksi elämänkoulua. Lapset on 11-, 12- ja 15-vuotiaita, eli olen niistä pian vapaa. Etsin netissä seuraa 18-29-vuotiaasta naisesta jolla ei sais olla omia lapsia, eikä sellaisia myöskään tulevaisuudessa halua. Naisen pitää olla hoikka, kaunis, varakas, seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja kykenevä etenemään suhteessa erittäin nopeasti.
Oon huomannut että naiset ovat nirsoja eikä arvosta kaltaistani kunnollista, rehellistä perussuomalaista miestä. Joudunkin pian hakemaan vaimoni Thaimaasta tai Venäjältä.
terveisin
Tyypillinen 30-40-vuotias Suomi24 Treffit -mies
[/quote]
Hyi helvetti :D
Juu, on meitä siellä. Tai oli. Mut otettiin tosin pois roikkumasta viikossa... Eli voisi kuvitella, että sielläkin roikkuu ne, jotka eivät kelpaa kenellekään tai eivät itse kelpuuta ketään. Sama näyttää valitettavasti pätevän 30-40 v naisiin.
Löysin aviomieheni sieltä. Ja törmäsin aikoinaan opiskelukaverini profiiliin siellä. Molemmat ihania miehiä.
En usko, että netistä voi löytyä mitään seksisuhdetta syvempää. Kuten tuossa blogissakin näki, seksiähän ne miehet vain ehdotteli. Kaikki ihanat on varattu.
Aloittajalle: No miksei, olinhan itsekin aikanaan siellä ;)) Riippuu tietysti siitä, mitä hakee ja millä mielellä. Olin tosissani liikkeellä ja deittasin n. parikymmentä naista. Kävimme kahvilla, syömässä ja mm. leikkipuistossa. Sen pidemmälle emme menneet. Yhdestä tapaamisesta tulikin sitten loppuelämäni kumppani. Pari vuotta mennyt ja käytämme yhä samoja vaaleanpunaisia laseja.
Jos itsellä ei ole tarjota muuta kuin keskinkertainen, tupakoiva, tatuoitu siideribimbo, niin epätoivoistahan tuo etsiminen on. Vastaan tulee aika paljon bilettäviä, pettäviä, rahattomia vaimonhakkaajia.
Kaikki kunnolliset on varattu jo ennen kahtakymmentäikävuotta. Yli kolmekymppiset ovat aina jo toisen tai jopa kolmannen kierrokset hylkiöitä.
Erosin juuri palstalta kolmannen kerran, enkä aio enää luoda tunnuksia. Jos kirjoitan oikeat mittani, en saa lainkaan vastauksia saman ikäisiltä naisilta. En halua valehdella ja käyttäydyn asiallisesti. Olen ihan ok näköinen, mutta alle 170 cm ja hyvin hoikka mies. Harrastan urheilua, eikä minulla ole lapsia. Sekin tuntuu olevan ongelma, että on yli 40 v., eikä ole pitkiä suhteita paljon takana. Naiset ilmeisesti karsovat etten ole kyvykäs tai en ole kelvannut kenellekään aiemmin...
Myönnän etten itsekään vastaisi kaikille naisille. Onhan minullakin kriteerit. Niinhän se on livenäkin, ettei kaikki tavatessa ja juttua iskiessä säväytä. Vain pieni osa. Parhaat on jo tässä iässä varattu. Yksinkin on ihan mukavaa, mutta olishan se kivaa löytää joku saman henkinen kaveri.
löytyy kyllä sivustolta, mutta ne urpot jotka ovat pilanneet sivuston maineen, ovat myös aiheuttaneet sen että kunnollisten, etenkin sellaiset ilmoitukset jotka tuntuvat liiankin hyviltä, naisten mielestä vaikuttavat "pelimieheltä" tai huijaukselta.
Suurin osa naisista elää aivan täydellisessä "elokuvamaailmassa" tai toisaalta ei ole mitään käsitystä ihan tavallisesta arki-elämästä, näillä naisilla on yleensä jo jälkikasvua..mitäköhän niistä tulee, kun ei äitikään ole vielä kasvanut aikuiseksi.
Muutamaan kivaan naiseen olen tutustunut n 60.n joukosta, siis treffeillä. Näillä on sitten ollut tunne-elämä aivan sekaisin, ei ole aikaa ja plaa plaa plaa..miksi sitten on ilmoitus treffi-palstalla.
Hoitakaa arvon naiset henkinen puolenne ensin kuntoon, ottakaa sitten vuosien päästä yhteyttä kivalta tuntuvaan profiiliin ja arvioikaa sitten uudestaan ;)
Laitoin oman profiilini tuonne jonkin aikaa sitten ja sainkin ensimmäisen viestini puolen tunnin sisällä siitä, kun olin sen julkaissut. Ihmettelin viestiä, koska olin ehtinyt laittaa profiiliin vain että etsin elämänkumppania ja ajattelin täyttää loput myöhemmin. No minua 10 vuotta vanhempi mies siellä ehdotti salasuhdetta ilman sitoumuksia ja kertoi avoimesti olevansa naimisissa. Olipa kiva aloitus elämänmittaisen rakkauden etsimiselle!
P.S. Olen itse vähän alle 160 cm, mikä oli yhdelle treffikumppanille todella iso turn off. Mies tuli tähän tulokseen treffailtuamme aikamme, vaikka pituuteni oli silloisessa profiilissani. Itselleni tuollaiset asiat ovat toisarvoisia, jos hyvä mies löytyy. Kaikilla kuitenkin makunsa :)
Kävin todella tarkkaan läpi lähialueiden miesten profiilit läpi. Seurailin jonkin aikaan. Kaksi oli sopivan tuntuista. Kirjoittelin toisen kanssa aika pitkään. Pari kertaa tapasimme. Nyt minulla on taiteellinen, varakas, koulutettu mies. Meillä molemmilla oli sama ongelma. Olemme äärimmäisen varautuneita vieraiden ihmisten seurassa. Mielummin menemme rannalle onkimaan kuin baariin. Oli aika ihme, että löyimme toisemme. Onnea etsintään. Kyllä se oikeakin voi sieltä löytyä!
Ei ole sulla kovin suuret vaatimukset,et taida itsekään olla mikään ruusu.
Mene suomen kielen kursseille saakelin ählämi. Montako vaimoa ja kakaraa on jo Suomen sossun listoilla? Mita sina tulla suomi?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 23:34"]95- Laitappa tuntomerkkejä peliin.
[/quote]
32-vuotias, Helsingistä. 1 pieni lapsi. Läheisriippuvainen kontrollifriikki.
Löysin profiilin etsimällä, helposti, arvasin hakea ja uteliaisuuttani menin katsomaan.