Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian paksu kohdun limakalvo km:n jälkeen

Vierailija
21.03.2012 |

Apua, auttakaahan, kun kävin gynekolla ja limakalvoni oli liian paksu (1,6cm), kun kuulemma pitäisi olla 9mm maksimissaan. Keskenmenovuotoni alkoi 2 viikkoa sitten ja kipuja oli vielä vuodon jälkeenkin. Nyt sitten kävin jälkitarkastuksessa ja tämmöinen paksu limakalvo löytyi.

Olen ihan paniikissa, että mistä tämä johtuu, kun koskaan ennen ei tämmöistä ole ollut?! Gynekokin hiukan ihmetteli.. Mutta onko tämmöinen normaalia keskenmenon jälkeen? Ja voiko uutta raskautta yrittää tästä huolimatta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 7 vko:a tuulimunan ja lääkkeelisen tyhjenyksen jälkeen oli edelleen 13mm paksu "möykky" kohdun pohjassa. Vuotoa ollut koko ajan. Uudet lääkkeet, kontrolli viikon päästä, vuoto loppunut, kohtu ei tyhjentynyt vieläkään. Käskettiin odotella yhdet kuukautiset jos siinä sit tyhjentyis. No ilmeisesti seuraavana päivänä tyhjentyi, pari päivää meni ja alkoi menkat? Nyt odottelen kontrolliin menoa ens kuussa.

Onko sulle tulossa kontrolli? Minulle lääkäri sanoi että uutta raskautta saisi yrittää vasta kun on todettu että kaikki kunnossa ja näin aion tehdäkin.

Niin ja minulla jälkitarkastuksessa (n. 3vko tyhjennyksestä) kaiken todettin olevan kunnossa ja HCG ok...

Vierailija
2/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oliko limakalvo tasaisesti paksu. Lääkäri ei sanonut oikein juuta eikä jaata. Otti kyllä tosiaan sen kohdun limakalvonäytteen, joka oli muuten sairaan kivuliasta!

Mulla ei ole kontrollia ainakaan vielä vaan odottelen patologin tuloksia limakalvosta. Rinnatkin aristaa taas. Onkohan mulla hormonit jotenki sekaisin?! Gynet on sanoneet, että uutta raskautta saa yrittää heti. Vähän outoa, vaikka kaikki ei ollut kohdussa ihan kunnossa. Mulla on myös tulossa kk päästä laparoskopia, jossa on tarkoitus poistaa endometrioosia. Mutta en vielä tiedä menenkö, vai kokeillaanko uutta raskautta.

Tämä kaikki on mulle ihan uutta ja pelkään kamalasti, että kaikki ei ole kunnossa. Lääkärit vain myhäilee, ja käskevät odotella näytteen tuloksia.Itse stressaan asiasta ja ahdistaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa odotella se patologin vastaus? Kai sulla joku soittoaika on vastauksista?

Voithan vaikka valmiiks miettiä mitä haluat kysyä lääkäriltä kun soittaa. Itsellä ainakin käy usein niin että kysymykset tulee mieleen vasta jälkeenpäin kun ei siinä hetkessä ole muistanut kysyä.

Tsemppiä!!! Toivotaan että kaikki kunnossa!