Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei!!

29.03.2006 |

Olen aloittamassa pointseilla laihduttamisen, laihdutettavaa noin 8 kiloa. Olen saanut laskettua jo pisteeni, eli saan syödä 21 pistettä! Kertokaahan, mikä olisi tuolla pistemäärällä yhden päivän menu? en syö kananmunaa, puuroja, enkä juo maitoa tai piimää. Harrastan myös erittäin paljon liikuntaa, ja työni on aika liikkuvaa!

KIITOS kaikille jotka viitsivät laittaa päivän menu vinkkejä!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sitä ei löydy kavereitten kautta niin suosittelisin että kävisit Painonvartijoitten ryhmässä hakemassa aloitusmateriaalin. Olennainen osa pointsailusta on nimenomaan tuo pistehakemisto. Hyvin vaikeaa on lähteä rakentamaan menuta toiselle. Minä pointsailen (käyn epäsäännöllisesti myös ryhmässä), syön suurin piirtein samaa ruokaa kuin muukin perhe.

Esimerkkipäivä:

Aamupala: Kelloggs Special K:ta ja 1 dl maitoa: 2,5 pistettä, appelsiini: 0 pistettä

Välipala: 1 omena: 1 piste

Lounas: Lihakeittoa 3 dl: 3 pistettä, 2 palaa ruisleipää + 2 tl 40%rasvaa: 3 pistettä, lasillinen rasvatonta maitoa: 1 piste, salaattia/kasviksia 0 pistettä.

Päivällinen: Keitetty peruna (haluamasi määrä): 2 pistettä, vähärasvainen kala (korttipakan kokoinen pala): 1 piste, salaattia/kasvikvisa: 0 p, lasillinen rasvatonta maitoa: 1 piste

Illallinen: Banaani: 2 pistettä, 2 palaa leipää + 2 tl rasvaa + kalkkulanfileleikkelettä: 3,5 pistettä, teetä ja 2 tuc-suolakeksejä: 1 piste

Tuo on laskelmieni mukaan 21 pistettä. Maidon sijasta voit juoda mehua, muistaakseni pistemäärä sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan