Henry Laasanen kertoo teille naiset, mitä raiskaukset todellisuudessa ovat!
nehän ovat tietysti heikomman osapuolen turhautumisen ilmauksia! Ja jos naiset vaaaaaaan VIHDOIN ymmärtäisivät antaa Henrylle ja kaltaisilleen tarpeeksi seksiä, olisi maailmassa kaikki hyvin.
Niin ja korjaus vielä: nuoret ja hyvännäköiset naiset, eli ainoat joita Henryläisessä maailmassa naisiksi lasketaan.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194728956546/artikkeli/kohuvaite+jos+m…
"Sosiologi, kirjailija ja blogisti Henry Laasanen käynnistelee tuoreimmassa kirjoituksessaan jälleen sukupuolten välistä sotaa Terve24-sivustolle kirjoittamassaan blogimerkinnässä.
Laasanen hyökkää todella rajusti viime viikolla ilmestynyttä feminististä kirjoituskokoelmaa, Pimppini on valloillaan -teosta vastaan. Laasanen vetää kirjan sisällöstä masentavan tulkinnan:
- Miten miehet voisivat suhtautua naisten seksuaalisuuteen ilman, että kyse olisi naisten seksuaalisuuden sortamisesta? Kirjan mukaan ei mitenkään. Kaikki naisten seksuaalisuuden käsittely tuomitsemisesta ihailuun sisältää epätoivottavaa naisiin kohdistettua seksuaalista valtaa.
”Pimppikirja” sai mediassa runsaasti huomiota, koska se toi esille miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen vallankäytön eri muotoja.
- Kirjan käsitys miesten seksuaalista vallasta on hyvin suppea ja asetelmaan naiset uhreja/miehet syyllisiä juuttunut, vaikka tosiasiassa seksuaalinen valta on paljon monipuolisempi ilmiö, Laasanen kirjoittaa.
Kirjan mukaan miesten naisiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan. Laasasen mukaan kuitenkin myös naisten miehiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan.
Kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta, puhutaan Laasasen mukaan ”rankaisuvallasta”, jota heikompi osapuoli käyttää turhautuneena.
- Jos miehille olisi yltäkylläisesti seksiä tarjolla, he eivät "ryöstäisi" seksiä tai käyttäisi aikaansa seksuaaliseen häirintään.
Laasasen mukaan miesten ylivoimaisesti suurin seksuaalisen vallan muoto on palkitsemisvalta. Sitä kirja ei käsittele. Kirjoittajamme mukaan palkitsemisvaltaa on niillä miehillä, joilla on hallussaan eniten naisten arvostamia resursseja, kuten statusta, ulkonäköä ja varallisuutta.
- Rikkaan miehen palkitsemisvalta naisiin voi olla niin suurta, että nainen panostaa koko nuoruutensa kauneuteen ja missikilpailuihin. Kruunatuksi missiksi päästyään hän voi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa."
Kommentit (560)
silloin kun olin vielä nuori ja kaunis. =)
erosimme, koska opintojen takia ajauduimme eri puolille maailmaa ja etäsuhde ei toiminut. nykyään mies on naimisissa erittäin kauniin naisen kanssa. hyvin näkyy kelpaavan. mutta ilmeisesti toisinpäin ei tilanne olekaan sama.
...
Entäs sitten Bill Clinton, George Bush tai Tony Blair Martti Ahtisaaresta puhumattakaan?Ja muutama esimerkki ei sitten ole yleistämistä?
Bazinga.
Olen toki tietoinen markkina-arvoteorioista, mutta se ei muuta sitä, että en pidä Laasasen tulkintaa minkään arvoisena.
Oikeastaan Laasanen ei ole itse keksinyt koko teoriaa vaan sillä on juurensa jopa varhaisten feministien ideoissa. Laasanen on vain päivittänyt tuota käsitettä nimeltä seksuaalinen valta.
En kai nyt jumalauta kuvitellut, että Laasanen on keksinyt markkina-arvoteorian! Sanoin, että hänen TULKINTAANSA siitä en pidä minkään arvoisena.
ihan niin.
ihan pieni utelias kysymys tästä aiheesta. loukkaako miehiä toisten miesten luokittelu omasta tasosta?
Oli pakko tulla katsomaan millaisia huoria täällä kirjoittaa.
Laasasen sivuilta tänne eksyneitä örkkejä ainakin piisaa.
Aikuisten oikeeeeesti.
että tuntemattoman miehen matkaan lähteminen voi pahimmassa tapauksessa johtaa hengenlähtöön. Naiset kun yleensä ovat fyysisesti heikompia kuin miehet.
Jäi mietityttämään tuo mielikuva, että naiselle on vaarallista harjoittaa yhden yön seksisuhteita, koska niissä helposti törmää sarjamurhaajiin, rikollisiin ja mielipuoliin hakkaajiin.
Mistäköhän tällainen käsitys on syntyisin? Onko vaara oikeasti olemassa?
että tuntemattoman miehen matkaan lähteminen voi pahimmassa tapauksessa johtaa hengenlähtöön.
on jopa kohtalaisen todennäköinen pelko, jos mieli muuttuu seksin suhteen.
että tuntemattoman miehen matkaan lähteminen voi pahimmassa tapauksessa johtaa hengenlähtöön.
Raiskaus on jopa kohtalaisen todennäköinen pelko, jos mieli muuttuu seksin suhteen.
Mistä te naiset keksitte näitä? Suomalaiset miehethän ovat kilttejä ja naisia hyvin kohtelevia.
Eri asia on nämä eräät tulijat, joista ei saa puhua pahaa koska rassissmi.
Pöh koko äijä ja opetuslapsensa.
Traumaattiset miehet itkevät kun äiti ei rakastanut tai siksi ettei saanut sitä koulun kuuminta kissaa.
Neuvoisin näitä tyyppejä poistumaan koneen äärestä, katsomaan peiliin ja tyytyvänsä siihen mitä on tarjolla.
Aikuiset miehet kitisevät kuin pikkulapset...pöh ja pöh!
Yli kolmekymppisellä naisella ei tee mitään. Yh:lla ja läskillä naisella tekee vielä vähemmän, ja monien miesten kanssa nussineilla lutkilla voi pyyhkiä vessan lattiaa käytön jälkeen.
t. kahdentoista naisen kanssa nussinut, 34 vuotias keskitason mies
Et viissiin itse tiedosta että kuulostat todella pelottavalta ja mielenterveysongelmaiselta ihmiseltä. Nainen on lähes aina fyysisesti heikompi kuin mies, joten hänen on ihan oikeasti viisasta vältellä ihmisiä jotka puhuu tuollaisia kuin sinä. Se on ihan maalaisjärkeä.
"Mistä te naiset keksitte näitä? Suomalaiset miehethän ovat kilttejä ja naisia hyvin kohtelevia."
ESIMERKKI:
Yli kolmekymppisellä naisella ei tee mitään. Yh:lla ja läskillä naisella tekee vielä vähemmän, ja monien miesten kanssa nussineilla lutkilla voi pyyhkiä vessan lattiaa käytön jälkeen.
t. kahdentoista naisen kanssa nussinut, 34 vuotias keskitason mies
Tällä palstallakin on Laasesen foorumisti ilmoittanut oikein erikoistuvansa fitness- ja mallityyppisiltä naisilta saamattomuuden itkemiseen.//
En ole saamaton, vaan aikaansaava. Miesten
tilanne on todella huolestuttava. Vaikka olen saanut jopa paremmin, kuin moni minua ns. tasokkaampi voisi olettaa itse saavan samalla sosiaalisella panostuksella. Kun lukee kommentteja niin aika kovasti ovat kommentteja plaraavat tosimiehet valmiit MAKSAMAAN fitness ja malliseurasta, johon itse olen tottunut.
Joku sanoi vahvojen naivan vahvoja luonnossa. Se on rodunjalostuspuhetta josta voi saada kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. /deeby
Joku sanoi vahvojen naivan vahvoja luonnossa. Se on rodunjalostuspuhetta josta voi saada kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. /deeby
Täällä on nyt kaksi Laasasen hengenheimolaista esitellyt ajatusmaailmaansa. Toinen on sellainen että ihan jokaisen naisen olisi syytä henkisen hyvinvointinsa takia pysytellä miehestä mahdollisimman kaukana ja toisen jutuissa on huomattavaa häikkää realiteettitestauksessa. Kirjoitit tuonne ylle sellaisen kommentin, että en edes jaksanut lukea sitä koska siitä ei kerta kaikkiaan saanut mitään selvää. Sekavaa tajunnanvirtaa. Ja mä olen sataprosenttisen varma, ettet ikinä ole saanut yhdeltäkään mallilta tai fitness-harrastajalta.
Vihaisimmatkin laasaslaiset haluaisivat vain jonkun naisten rakastavan heitä.
--
Joku sanoi vahvojen naivan vahvoja luonnossa. --
Eikö tuo ole totuus?
Vihaisimmatkin laasaslaiset haluaisivat vain jonkun naisten rakastavan heitä.
Naiset haluaa seksiltä muutakin kuin pelkkää panoa. Esim. yhteisen tulevaisuuden, hellyyttä jne. Näitä irtoaa heikosti mielenterveysongelmaisilta, ergo naisia ei kiinnosta mielenterveysongelmaiset. Eli ongelma ratkeaa hoidattamalla mielenterveysasiat kuntoon tai edes vähän paremmalle tolalle.
Miesten tilanne on todella huolestuttava.
/deeby
En tosin samasta näkökulmasta kuin sinä.
Ihmettelen mistä lähteestä on saatu tämä tieto, jonka perusteella Laasasta täällä demonisoidaan perusteettomasti.
Laasanen ei ole negatiivinen henkilö. Hän ei kirjoita tai puhu omista ongelmistaan. Hän keskustelee aina sivistyneesti. Etenkin naispuolisille nimellisille kirjoittajille hän vastaa ystävällisesti.
Väitän, ettei Laasanen kärsi seksin puutteesta, vaan tunnettavuutensa vuoksi saa tai saisi enemmän kuin haluaa.
Laasanen puhuu pääosin täyttä asiaa
Osoittaa naisissa sellaista "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" suhtautumista, kun kommentoivat Laasasen sanomisia.
Se, että Laasanen linkkasi blogissaan tähän vauva-lehden ketjuun, kuvastaa vain sitä tavatonta rohkeutta, jolla Laasanen laittaa itsensä peliin.
Laasanen laittoi linkin luultavasti myös siksi, että hänen blogiaan lukevat voivat itse todeta kuinka vääristeleviä juttuja hänestä kirjoitellaan.
Laasanen linkkaa muutoinkin kohtuullisen usein vauva-lehden keskusteluihin, joissa näkyy peittelemättömästi naisten ahneus ja typeryys.
Jos kaikki miehet pakoitettaisiin lukemaan tätä palstaa hieman enemmän, saisi naiset kohta olla aivan rauhassa miesten taholta. Ette todellakaan tee itsestänne mitenkään mielenkiintoisia näiden mielipiteidenne perusteella
Ihmettelen mistä lähteestä on saatu tämä tieto, jonka perusteella Laasasta täällä demonisoidaan perusteettomasti.
Laasanen ei ole negatiivinen henkilö. Hän ei kirjoita tai puhu omista ongelmistaan. Hän keskustelee aina sivistyneesti. Etenkin naispuolisille nimellisille kirjoittajille hän vastaa ystävällisesti.
Väitän, ettei Laasanen kärsi seksin puutteesta, vaan tunnettavuutensa vuoksi saa tai saisi enemmän kuin haluaa.
Laasanen puhuu pääosin täyttä asiaa
Osoittaa naisissa sellaista "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" suhtautumista, kun kommentoivat Laasasen sanomisia.
Se, että Laasanen linkkasi blogissaan tähän vauva-lehden ketjuun, kuvastaa vain sitä tavatonta rohkeutta, jolla Laasanen laittaa itsensä peliin.
Laasanen laittoi linkin luultavasti myös siksi, että hänen blogiaan lukevat voivat itse todeta kuinka vääristeleviä juttuja hänestä kirjoitellaan.
Laasanen linkkaa muutoinkin kohtuullisen usein vauva-lehden keskusteluihin, joissa näkyy peittelemättömästi naisten ahneus ja typeryys.
Jos kaikki miehet pakoitettaisiin lukemaan tätä palstaa hieman enemmän, saisi naiset kohta olla aivan rauhassa miesten taholta. Ette todellakaan tee itsestänne mitenkään mielenkiintoisia näiden mielipiteidenne perusteella
silloin kun olin vielä nuori ja kaunis. =)
erosimme, koska opintojen takia ajauduimme eri puolille maailmaa ja etäsuhde ei toiminut. nykyään mies on naimisissa erittäin kauniin naisen kanssa. hyvin näkyy kelpaavan. mutta ilmeisesti toisinpäin ei tilanne olekaan sama.