Henry Laasanen kertoo teille naiset, mitä raiskaukset todellisuudessa ovat!
nehän ovat tietysti heikomman osapuolen turhautumisen ilmauksia! Ja jos naiset vaaaaaaan VIHDOIN ymmärtäisivät antaa Henrylle ja kaltaisilleen tarpeeksi seksiä, olisi maailmassa kaikki hyvin.
Niin ja korjaus vielä: nuoret ja hyvännäköiset naiset, eli ainoat joita Henryläisessä maailmassa naisiksi lasketaan.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194728956546/artikkeli/kohuvaite+jos+m…
"Sosiologi, kirjailija ja blogisti Henry Laasanen käynnistelee tuoreimmassa kirjoituksessaan jälleen sukupuolten välistä sotaa Terve24-sivustolle kirjoittamassaan blogimerkinnässä.
Laasanen hyökkää todella rajusti viime viikolla ilmestynyttä feminististä kirjoituskokoelmaa, Pimppini on valloillaan -teosta vastaan. Laasanen vetää kirjan sisällöstä masentavan tulkinnan:
- Miten miehet voisivat suhtautua naisten seksuaalisuuteen ilman, että kyse olisi naisten seksuaalisuuden sortamisesta? Kirjan mukaan ei mitenkään. Kaikki naisten seksuaalisuuden käsittely tuomitsemisesta ihailuun sisältää epätoivottavaa naisiin kohdistettua seksuaalista valtaa.
”Pimppikirja” sai mediassa runsaasti huomiota, koska se toi esille miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen vallankäytön eri muotoja.
- Kirjan käsitys miesten seksuaalista vallasta on hyvin suppea ja asetelmaan naiset uhreja/miehet syyllisiä juuttunut, vaikka tosiasiassa seksuaalinen valta on paljon monipuolisempi ilmiö, Laasanen kirjoittaa.
Kirjan mukaan miesten naisiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan. Laasasen mukaan kuitenkin myös naisten miehiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan.
Kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta, puhutaan Laasasen mukaan ”rankaisuvallasta”, jota heikompi osapuoli käyttää turhautuneena.
- Jos miehille olisi yltäkylläisesti seksiä tarjolla, he eivät "ryöstäisi" seksiä tai käyttäisi aikaansa seksuaaliseen häirintään.
Laasasen mukaan miesten ylivoimaisesti suurin seksuaalisen vallan muoto on palkitsemisvalta. Sitä kirja ei käsittele. Kirjoittajamme mukaan palkitsemisvaltaa on niillä miehillä, joilla on hallussaan eniten naisten arvostamia resursseja, kuten statusta, ulkonäköä ja varallisuutta.
- Rikkaan miehen palkitsemisvalta naisiin voi olla niin suurta, että nainen panostaa koko nuoruutensa kauneuteen ja missikilpailuihin. Kruunatuksi missiksi päästyään hän voi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa."
Kommentit (560)
Daniel Craigilta - saati sitten sitä seksiä. Mihin tästä voi valittaa?!?!!?
Nainen saa halutessaan aina seksiä
Tä, miksi mitään ei tapahdu? Haluan seksiä sellaisen Hunks-tyylisen miehen kanssa joka on sikarikas. Eikä vieläkään tapahdu mitään?! Eiks Laasasen teoriat pidäkään paikkaansa? Anteeksi, hitto sentään, olen jo 38-vuotias. Ja äiti. Minua ei enää lasketa naiseksi.
Minulla on samat speksit enkä pääse yli siitä, että Leonardo diCaprio pihtaa vieläkin.
Tiedät hyvin että todennäköisyys sille että Kimi ryhtyy seurustelemaan ruman ja lihavan naisen kanssa on pyöreät nolla.
Ei ne silti todellisista mieltymyksistä kerro.
Tulee mieleen Charles ja Diana.
ja mä oon tarpeeksi ilkeä sanoakseni, ettei heidän seksin saamattomuutensa säälitä mua yhtään.
laasasen lampaat ovat suurimmalta osin tätä atm -jengiä. ja mä oon tarpeeksi ilkeä sanoakseni, ettei heidän seksin saamattomuutensa säälitä mua yhtään.
Laasanan tulee isolla.
Mikä lampaassa on niin negatiivista että siitä pitäisi loukkaantua?
Pitäisikö siitä suivaantua. Lampaathan ovat pehmeitä ja hellyyttävän säyseitä eläimiä.
Millaisen reaktion haluat lampailta?
Peräänkuulutan asiallista keskustelua. Ei minuakaan muiden seksin saamattomuus säälitä yhtään. Ei edes sinun saamattomuutesi. Olet liian anonyymi siihen. Jos olisit tuttuni niin ehkä tirauttaisin kyyneleen ja yrittäisin auttaa sinua. Voisimme kammata sinulle uuden kampauksen ja kokeilla ehkä kiharoita?
T: 11cm mies
Sen jutut on pelkkää huomionhakuista soopaa. Ei sitä jaksa kollegatkaan. Kamalan rasittavaa kuunnella miestä jonka jutut ei kehity mihinkään suuntaan ja maailmankuva on aina yhtä ahdas ja kieroutunut.
Epäilen Laasasen olevan hyvin pitkälle oikeassa. Sen huomaa siitä, että hänen kirjoitustensa väittämiä ei koskaan kumota vastakkaisilla asia-argumenteilla, vaan kritiikki kohdistuu aina Laasasen persoonaan jonkinlaisena haukkumisena.
Mitkä Laasasen argumentit on jäänyt kumoamatta? Pistä ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla, niin katsellaan sitten.
Jäi mietityttämään tuo mielikuva, että naiselle on vaarallista harjoittaa yhden yön seksisuhteita, koska niissä helposti törmää sarjamurhaajiin, rikollisiin ja mielipuoliin hakkaajiin.
Mistäköhän tällainen käsitys on syntyisin? Onko vaara oikeasti olemassa?
Eiväthän nämä ole verrannollisia asioita. Laihtua voi kuka tahansa ihan itsestään vaikka sohvalla istuen.[ii]
Kerro tämä kaikille niille sadoilletuhansille jolle miljoonille suomalaisille naisille jotka tälläkin hetkellä yrittäää laihduttaa :DDD.
Mutta isojen lihasten hankkiminen vaatii jopa vuosien tiukkaa salitreeniä. Kunnollisen ammatin saaminenkin vaatii monesti vuosien opiskelua ellei ole hyvää tuuria tai suhteita. Siistit vaatteet eivät auta ATM:ää naisten saannissa yhtään.
No juu, ei ihan ilman mitään ponnisteluja pitäisi saada. No sanopas, että miksei se helvetin ruma ja läski Jenni saa Kimiä ilman ponnisteluja?
Seli seli seli seli seli seli. Jos mies on niin tyhmä että järjestään itsensä siihen kategoriaan ettei ketään naista kiinnosta eikä ole valmis tekemään MITÄÄN asian eteen, niin miksi helvetissä ketään pitäisi kiinnostaa sen naisenpuuteruikutukset?
Jos olisit tuttuni niin ehkä tirauttaisin kyyneleen ja yrittäisin auttaa sinua. Voisimme kammata sinulle uuden kampauksen ja kokeilla ehkä kiharoita?
Samat speksit täälläkin, eikä yhtään soittoa edes ole tullut Daniel Craigilta - saati sitten sitä seksiä. Mihin tästä voi valittaa?!?!!?
että perustaisivat sitä tarkoitusta varten Miksen-saa-Bondia-palstan.
uutta kampausta suosittelen niille miehillekin, joille ei lohkea
Minulla ei kasva hiukset päälaella laisinkaan!
Kerro tämä kaikille niille sadoilletuhansille jolle miljoonille suomalaisille naisille jotka tälläkin hetkellä yrittäää laihduttaa :DDD.
Ihan totta painonhallintahan on maailman helpoin asia! Kun syö vain silloin, kun on oikeasti nälkä eikä ota lautaselle rekkamiehen annoksia, niin ei taatusti liho jouluporsaaksi. Määrät ovat oleellisia, jolloin herkkuja ja oluttakin voi vetää. Liikunta painonhallintakeinona on on ajanhukkaa, siinä kun ei kaloreita kulu juurikaan. Toki se muuten virkistää mieltä ja on kivaa.
Vai on H. Laasanen akateemikko? Ja muitakin akateemikkoja on ollut kirjoittamassa?
Onkohan minulta jäänyt jotain nyt väliin - olen ymmärtänyt, että akateemikkoja on Suomessa varsin vähän.
kuten ehkäisyn.
Luulisi että naisten jo mukautuvan uuteen maailmaan ja ehkäisyn tuomaan mahdollisuuteen harrastaa lepsummin yhdyntää erilaisten miesten kanssa.
Esimerkiksi käyttämäni romaanikerjäläiset eivät edelleenkään pääse av-mammojen kanssa treffeille, vaikka olisivatkin komeita ja huoliteltuja. Varattomina heiltä ei haluta edes seksiä, vaikka seksi maksaisi vain ehkäisyn verran.
Miehelle kyllä kelpaa koditon romaanikerjäläinen treffiseuraksi.
Ehkäisyn olisi pitänyt muuttaa kultuuri. Ehkä ehkäisyn mahdollisuuksia ei ole vielä ymmärretty tarpeeksi hyvin. Voi viedä vuosikymmeniä, kunnes naiset uskaltavat nauttia seksistä estottomasti, kuten miehet tekevät. Nainen haluaa mieheltä edelleen muutakin, kuin seksiä ja hellyyttä. Nainen haluaa torpparin tontilleen. Naiset taitavat olla vielä vanhoillisia. Eivätkä ole päässeet täysin kiinni tasa-arvosta.
Tasa-arvo saattaa jopa ahdistaa monia naisia ja miehiä ylättävällä tavalla.
T: Ex
Ihan totta painonhallintahan on maailman helpoin asia!
Jos olisi näin, Suomessa ei olisi mitään muita kuin hoikkia naisia. Ja on tämä nyt täysin älyöntä. Siis että Kimi Räikkösen suhteen ruman ja lihavan naisen ainoa ongelma on saada läskit sulamaan? Tiedät itsekin ettei yhdelläkään lihavalla perunanänällä ole mitään asiaa formulatähden kainaloon, vaikka se saisikin itsensä lähelle normaalipainoa laihdutettua työllä ja tuskalla. Jankuttamisesi lapsellisuus on aivan omaa tasoaan ja ihan oikeasti mun ei ole tippaakaan vaikea kuvitella ettei parisuhde ja seksi onnistu tuolla vänisevän ja tekosyitä keksivän marttyyrin asenteella.
Varattomina heiltä ei haluta edes seksiä, vaikka seksi maksaisi vain ehkäisyn verran.
Miehelle kyllä kelpaa koditon romaanikerjäläinen treffiseuraksi.
ja kulttuurieroista eikä varallisuudesta. En halua muuttaa pois Suomesta, en halua ihmistä joka on potentiaalinen rikollinen, en halua ihmistä jonka kulttuurin naisen paikka ei sovi omiin arvoihini. Ja tietenkin se että mies tienaa on tärkeää, tienaanhan itsekin ja haluan mieluimmin tasa-arvoisen kumppanin kuin elätettävän. Ja tämä koskee tasan tarkkaan myös suomalaisia miehiä.
Ihan totta painonhallintahan on maailman helpoin asia!
Jos olisi näin, Suomessa ei olisi mitään muita kuin hoikkia naisia. Ja on tämä nyt täysin älyöntä. Siis että Kimi Räikkösen suhteen ruman ja lihavan naisen ainoa ongelma on saada läskit sulamaan? Tiedät itsekin ettei yhdelläkään lihavalla perunanänällä ole mitään asiaa formulatähden kainaloon, vaikka se saisikin itsensä lähelle normaalipainoa laihdutettua työllä ja tuskalla. Jankuttamisesi lapsellisuus on aivan omaa tasoaan ja ihan oikeasti mun ei ole tippaakaan vaikea kuvitella ettei parisuhde ja seksi onnistu tuolla vänisevän ja tekosyitä keksivän marttyyrin asenteella.
Entä Erja Häkkinen? Hän taisi olla normaalipainoinen olleessaan aviossa f1-mestarin kanssa, muttei muutoin kyllä ulkonäöllään hurmannut.
ihan äo-kysymys. Tällä palstallakin on Laasesen foorumisti ilmoittanut oikein erikoistuvansa fitness- ja mallityyppisiltä naisilta saamattomuuden itkemiseen. Jos tässä konseptissa ei pysty näkemään mitään ongelmaa, niin ei voi kauhalla ottaa kun on lusikalla annettu.
Entä Erja Häkkinen? Hän taisi olla normaalipainoinen olleessaan aviossa f1-mestarin kanssa, muttei muutoin kyllä ulkonäöllään hurmannut.
vaikka ei enää uskoisi.
minun osuuteni siitä oli tämä:
on lauseessa, joka kuului; Harrastan seksiä hänen kanssaan vapaaehtoisesti. mitä ilmeisimmin tämä herrakeskustelijan mielestä tarkoitti sitä, että teillä harrastetaan vain koska sinä haluat. kun asian oikein pitkälle twilight zonelle vie. (kokeile seuraavan kerran sanoa miesasiamiehelle, että teillä harrastetaan seksiä, koska mies haluaa. olisi kiva nähdä tuleeko heiltä samanlaista pseudotieteellistä kyökkipsykologiaa naisen puolesta.)