Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Laasanen kertoo teille naiset, mitä raiskaukset todellisuudessa ovat!

Vierailija
19.03.2012 |

nehän ovat tietysti heikomman osapuolen turhautumisen ilmauksia! Ja jos naiset vaaaaaaan VIHDOIN ymmärtäisivät antaa Henrylle ja kaltaisilleen tarpeeksi seksiä, olisi maailmassa kaikki hyvin.

Niin ja korjaus vielä: nuoret ja hyvännäköiset naiset, eli ainoat joita Henryläisessä maailmassa naisiksi lasketaan.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194728956546/artikkeli/kohuvaite+jos+m…

"Sosiologi, kirjailija ja blogisti Henry Laasanen käynnistelee tuoreimmassa kirjoituksessaan jälleen sukupuolten välistä sotaa Terve24-sivustolle kirjoittamassaan blogimerkinnässä.

Laasanen hyökkää todella rajusti viime viikolla ilmestynyttä feminististä kirjoituskokoelmaa, Pimppini on valloillaan -teosta vastaan. Laasanen vetää kirjan sisällöstä masentavan tulkinnan:

- Miten miehet voisivat suhtautua naisten seksuaalisuuteen ilman, että kyse olisi naisten seksuaalisuuden sortamisesta? Kirjan mukaan ei mitenkään. Kaikki naisten seksuaalisuuden käsittely tuomitsemisesta ihailuun sisältää epätoivottavaa naisiin kohdistettua seksuaalista valtaa.

”Pimppikirja” sai mediassa runsaasti huomiota, koska se toi esille miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen vallankäytön eri muotoja.

- Kirjan käsitys miesten seksuaalista vallasta on hyvin suppea ja asetelmaan naiset uhreja/miehet syyllisiä juuttunut, vaikka tosiasiassa seksuaalinen valta on paljon monipuolisempi ilmiö, Laasanen kirjoittaa.

Kirjan mukaan miesten naisiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan. Laasasen mukaan kuitenkin myös naisten miehiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan.

Kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta, puhutaan Laasasen mukaan ”rankaisuvallasta”, jota heikompi osapuoli käyttää turhautuneena.

- Jos miehille olisi yltäkylläisesti seksiä tarjolla, he eivät "ryöstäisi" seksiä tai käyttäisi aikaansa seksuaaliseen häirintään.

Laasasen mukaan miesten ylivoimaisesti suurin seksuaalisen vallan muoto on palkitsemisvalta. Sitä kirja ei käsittele. Kirjoittajamme mukaan palkitsemisvaltaa on niillä miehillä, joilla on hallussaan eniten naisten arvostamia resursseja, kuten statusta, ulkonäköä ja varallisuutta.

- Rikkaan miehen palkitsemisvalta naisiin voi olla niin suurta, että nainen panostaa koko nuoruutensa kauneuteen ja missikilpailuihin. Kruunatuksi missiksi päästyään hän voi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa."

Kommentit (560)

Vierailija
521/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse raiskaaja vai mistä tietää, miksi miehet raiskaavat? Toisaalta raiskauksia nyt näiden miesasiamiesten taholta tapahtuu Suomessa vain about 2/vuosi ja nekin pylly pystyssä sammuneet teinit ansaitsivat sen, kun eivät peittäneet lihaansa. Todella ristiriitainen ja typerä teoria, prinsessat eivät ole koskaan juosseet kulkureiden perässä, mutta nätit hippitytöt ehkä sitten... Stereotypioista väännetään väkisin jokin omiin ennakkoluuloihin ja traumoihin iskoistuva lopputyö ja perustetaan ihan uskonlahkoa muistuttava liike. Henryä ei saa kritisoida ( pistänyt tämänkin ketjun molempiin blogeihin ja uhriutuu tms. minkä kerkeää), naisten pitää olla miehelle alamaisia ja naisellisia pikku kanoja, jotta nämä sovinistiviuruajat tuntevat olonsa miehekkäiksi ja vahvoiksi. Haluavat siis vain alistaa siis. Kaikilla tavoilla, vaikka ovat todella pieniä ja heikkoja ja epävarmoja itse.

samojen tuttujen hännystelijöiden kannattelemana, ei reagoi mihinkään eriäviin kokemuksiin tai kysymyksiin vaan ohittaa ne kuten aina. Reagoi ainoastaan provosointiin ja samoihin mielipiteisiin joita itsellään on.

Eriäviin kommenttiehin? Eihän tuo edellinen kirjoittaja mitenkään anna kritiikkiä Laasasen väitteisiin, vaan keksii ne omasta päästään ja kritisoi sitten niitä itse keksimiään väitteitä. Miksi siis niihin pitäisi reagoida?

Vierailija
522/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette suvaitse kuin yhdenlaisen miestyypin

mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? Väärin.

ps. En ole homo vaan humanisti.

Pitääkin tehdä tuosta lauseesta pinssi. Hymiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi heittelet tänne rodunjalostuskommentteja, joista voi saada pitkän vankeustuomion suomalaisessa yhteiskunnassa. Onnea valitsemallasi tiellä.

ps. Mikähän kynäniska toi oli, joka sanoi olevansa samaa mieltä, mutta eri suunnasta.

Mainitsemasi kommentti koski tilannetta luonnossa, eläinten, ei ihmisten kesken. Sellaisen asian toteamisesta tuskin vankeustuomiota napsahtaa.

ps. Niskassani ei ole kynää, tarkistin sen juuri. Tarkoitin sitä, että miesten tilanne huolestuttaa, mutta ei tarkoittamallasi tavalla, vaan näiden tänne palstalle eksyneiden älykääpiömiesten aivotusten vuoksi. Olen huolissani siitä, minkälaisia hulluja tyttäreni tulee kohtaamaan elämässään jos tällainen urpous yleistyy..

Vierailija
524/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? "

Vaikket sitä tajuaisikaan miesliike ajaa

miesten etua. Samoin kuin naisten hyväksikäytön on loputtava. Naiset on annettava miehille ilman sosiaalista korvausta tai kaivoskokemusta kun homma toimii toisinkin päin.

Valitse sinäkin puolesi ja viritä ajatuksenkulkusi oikein. Se on miesten etu. /deeby

Vierailija
525/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mies. Mä luulin että myötähäpeä on ihan tavanomainen inhimillinen tunne, mut ilmeisesti on epänormaalia olla sekä mies että inhimillinen :D

Kiitti miesasiamiehet kun kerrotte mulle millainen miehen kuuluu olla ja mitä miehenä pitäis tajuta vaatia. Mä olen kai aika luuseri mieheksi kun en allekirjoita mitään teidän juttuja.

Ei kukaan mies kirjoita noin ämmämäistä tekstiä, ei edes bottom-roolissa viihtyvä homppeli!

mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? Väärin.

ps. En ole homo vaan humanisti.

Pitääkin tehdä tuosta lauseesta pinssi. Hymiö.

enkä homo. En kunnioita äijäilyä. Äijäily on roolin vetämistä. Olen kasvissyöjä, profeministi ja koti-isä. Olen tosimies.

Vierailija
526/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluja blogeihinsa halveksivaan sävyyn, mutta tosiasiassa tuskin on harmissaan siitä että AV pitää yllä keskustelua tästä hänelle tärkeästä aiheesta. Ihmeen hyvin täällä tuntuu miehetkin viihtyvän, itseni mukaan lukien.

No nämä palstalaiset ovat kyllä halveksuntansa ansainneet.

Vauvapalstalaisten vähättelyä en ymmärrä, sillä täällä on provoilun lomassa mahdollisuus myös asialliseen keskusteluun, toisin kuin esim. Muropalstalla tai S24:n kommenttiosastoilla.

Ei millään pahalla mutta täällä on jo yli 400 kommenttia ja hakemalla saa hakea kommentteja joissa ei ole provoilua, henkilökohtaisuuksiin menemistä tms. Hyvä jos edes muutama prosentti kuuluu OK kommentteihin.

Laasasen omissa blogeissa on lähinnä muutama huoritteleva vakikommentoija, jokunen maaninen linkittäjä sekä pari salaliittoteorioihin uskovaa hörhöä.

Mutta siellä sentään on järkevää keskustelua eikä tälläistä sekopäisten kommnetointia.

Vierailija
527/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani siitä, minkälaisia hulluja tyttäreni tulee kohtaamaan elämässään jos tällainen urpous yleistyy..

Vierailija
528/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mainitsemasi kommentti koski tilannetta luonnossa, eläinten, ei ihmisten kesken."

Luonnossa on monenlaisia toimintamalleja. Ja joka tapauksessa myös sellaisia malleja, joiden kohdalla tyhmäkin ymmärtää, ettei niitä kannata ihmisen matkia. Siinä menisi henki nopeasti, kun tappaisi entisen liiton lapset tulevan morsiamen takia. Järkevä ihminen hahmottaa sen, että luonnosta ei kannata paljonkaan ottaa mallia, kun on ihmiseksi saakka kasvanut. Miten ihmisestä on varttunut tällainen kaivosolento, sitä en tiedä. Viisaat puhuvat alhaisesta värähtelytasosta. Ihminen hakeutuu limaeliöiden tasolle ja kohta kuolee sukupuuttoon.

"Sellaisen asian toteamisesta tuskin vankeustuomiota napsahtaa."

Ketjureaktio voi johtaa yllättäviin tuomioihin.

Kannattaa tutustua lakikirjaan. On vaarallista puhua heikoista ja vahvoista ihmisistä ainakin jos sävy on avoimen natsistinen.

"ps. Niskassani ei ole kynää, tarkistin sen juuri. Tarkoitin sitä, että miesten tilanne huolestuttaa, mutta ei tarkoittamallasi tavalla, vaan näiden tänne palstalle eksyneiden älykääpiömiesten aivotusten vuoksi. Olen huolissani siitä, minkälaisia hulluja tyttäreni tulee kohtaamaan elämässään jos tällainen urpous yleistyy.."

Miehilläkin on oikeus vapaaseen valintaan, olla muutakin kuin kaivostyöläisiä. Älä nyt ainakaan tyttärillesi itseäsi syötä iltapalaksi. Naisten nykyinen maailma on tuhottava! /deeby

Vierailija
529/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? "

Vaikket sitä tajuaisikaan miesliike ajaa

miesten etua. Samoin kuin naisten hyväksikäytön on loputtava. Naiset on annettava miehille ilman sosiaalista korvausta tai kaivoskokemusta kun homma toimii toisinkin päin.

Valitse sinäkin puolesi ja viritä ajatuksenkulkusi oikein. Se on miesten etu. /deeby

nää kaverit elää kuten joku hyvin kirjoitti Hattiwatti-Tatti -maassa. Vikaa etsitään maailmasta kun oikeasti vika on omassa nupissa ja vääristävissä silmälaseissa. Kun tämän palstan ihmiset puhuu oikean maailman ilmiöistä ja laasaspalstalaiset Hattiwatti-Tatti -maan asioista, niin kaikki haaskaa aikaansa.

Vierailija
530/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta faktahan on se, että miehet vain feikkaavat normaalia, ajattelevaa ihmistä. Naisille. Toisilleen sitten näyttävät millaisia munillaan ajattelevia hiippareita ovat oikeasti. Miehet raiskaavat koska ovat miehiä. Jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja. Ei voi mitään. Valitettavasti niitä on tällä pallolla siedettävä vaikka niiden aivojen limbinen järjestelmä saakin ne jäämään luolamiehen tasolle koko elämäkseen.

Ehkä on poikkeuksia, mutta varma ei voi olla, koska jokainen mies näyttelee poikkeusta jos sillä vain pääsee paremmin uimaan nätin tytön pikkuhousuihin.

Sukupuolen arvaattekin.

Vierailija
531/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiellettävän viha/haistapaskntiedesivuston pitäisi sekä lietsoa vihaa että levittää "totena" töteellisesti täysin mahdotonta ja järjetöntä "tietoa", kuten tääs arvosteltu Tarjan tyttöjen sivu SUomen Tilastokeskukselta"

Tuo kommentti oli sieltä selkeimmästä päästä.

Vierailija
532/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nää kaverit elää kuten joku hyvin kirjoitti Hattiwatti-Tatti -maassa. Vikaa etsitään maailmasta kun oikeasti vika on omassa nupissa ja vääristävissä silmälaseissa."

Kuules poitsu, eurooppalaisetkin miehet elää kaivoksessa ja rehkii naisten eteen kuin hullut, siinä missä jotkut harvat ja fiksut (kuten minä) seurustelevat lähes ilmaiseksi tavoiteltujen naaraiden kanssa.

Mitä ihmettä siinä syytät, kun SINUN omaa asiaasi ajetaan ja sinulle tarjotaan vapautta matriarkaatin otteesta? Eikö vapaus maistu? Liity hyvä mies miesliikkeeseen.

"Kun tämän palstan ihmiset puhuu oikean maailman ilmiöistä ja laasaspalstalaiset Hattiwatti-Tatti -maan asioista, niin kaikki haaskaa aikaansa. "

Eli haluat antaa naisten ryöstää elämäsi ja raiskata sinut henkisesti? Oikeasta elämästä tässä nimenomaan on kyse. Älä maksa naisesta liikaa. Pyri tasa-arvoon, älkäkä kuvittele tämän olevan vain satua. /deeby

Vierailija
533/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat antaa naisten ryöstää elämäsi ja raiskata sinut henkisesti? Oikeasta elämästä tässä nimenomaan on kyse. Älä maksa naisesta liikaa. Pyri tasa-arvoon, älkäkä kuvittele tämän olevan vain satua. /deeby

kuin seinäkello. Hattiwatti-Tatti -maassa ei ole vastaanotto päällä, joten siirryn tekemään jotain mikä ei ole 100% turhaa.

Vierailija
534/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei oikeastaan ole maailma, vaan kaivos, jossa miehet kypärät päässä tekevät hullun lailla duunia saadakseen maistaa edes sen läski-liinan

piparipillua joulupäivänä.

Vierailija
535/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuin seinäkello. Hattiwatti-Tatti -maassa ei ole vastaanotto päällä, joten siirryn tekemään jotain mikä ei ole 100% turhaa. "

Kaivosmiehen työ on juuri se mikä kannattaa. :D

Vierailija
536/560 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin "en ole koskaan saanut samantasoista naista" -väitteisiin olen nyt törmännyt aika usein.

Se kertoo jotakin asioiden todellisesta laidasta. Ainoa, minkä voin naisten puolustukseksi sanoa, että, eihän se ole naisten vika jos komeat miehet (tai ne hyvätuloiset) kelpuuttavat seksipartnereikseen tavallisia ja ylipainoisia naisia ja siksi naisilla on varaa valita. Kyllä minäkin valitsisin mieluiten sellaisen naisen, mikä eniten minua miellyttäisi.

Voisin ajatella myös, että en ole ehkä yrittänyt riittävästi markkinoida itseäni omasta mielestäni hyvännäköisille naisille ja oman tasoisilleni LIVENÄ.

Kuinkakohan rehellisesti kyseiset miehet ovat sitten sitä omaa "tasoaan" arvioineet?

Miehen tasoon naisten silmissä vaikuttaa kuitenkin niin moni muukin asia: koulutus ja ammatti, huumorintaju ja sosiaaliset taidot, arvot ja mielipiteet sekä ihan klassisesti luonne.

Niin.. eli nainen on nirsompi. Pelkkä ulkonäkö ja luonne ei riitä. Itse puhuin nyt kylmästi seksistä, koska Laasasen puutteessaolo oli esillä vahvasti. Miehelle kyllä riittää se ulkonäkö.

Jos miehet alkaisivat vaatia naiselta sävyisää luonnetta, syvää persoonallisuutta, itsensä elättämistä ja vielä ulkonäköä siihen päälle niin eihän niitä naisia olisi enää kuin ihan muutama. tai sitten nuo kriteerit täyttävät naiset pitäisivät montaa miestä (pitävät jo nytkin muttei virallisesti).

Ehdottomia tasoa laskevia tekijöitä ovat ainakin huono itsetunto ja siihen liittyvä katkeruus, aggressiivisuus, tosikkomaisuus, huono elämänhallinta, huono hygienia sekä valittaminen siitä, ettei irtoa.

Ei riitä!! Minulla ei ole yhtäkään noista ongelmista. Minulta puuttuu vain se "luonne" eli olen ollut aina aikaisemmin tätä ns kilttiä ja kunnollista miestä, joka haluaa sen yhden kullan ja tekee kaikkensa miellytääkseen naista ja olisi niiiiin perkuleen hyvä mies. Katkeruus olisi nostanut päätä, ellen olisi ymmärtänyt, että nainen ei viehäty tuollaisesta miehestä jos haluaa seksiseikkailua. Ja jopa kilttinä ollessa ne tyttöystävät hankittiin muusikon habituksella ja renttumaisuudella - eikä sillä kiltteydellä, keskustelevaisuudella ja syvällisyydellä kuten kuvittelin.

Kusipään luonne puuttuu ja se on ollut vaikea omaksua. Mutta pienilläkin muutoksilla siihen suuntaan on alkanut tulla tuloksia. Moni mies ei tätä ymmärrä vaan tosiaan katkeroituu ja sulkeutuu. Kyse on silloin pohjimmiltaan liian suuresta egosta, joka sanoo "minä en hyväksy, että pitä kehittää itseäni suuntaan joka ei egoani miellytä. minä olen kiltti ja sellaisena pysyn."

Lisäksi kannattaisi yksityiselämässään unohtaa kaikki tasoteoriat ja suhtautua sekä itseensä että naisiin ihmisinä ja yksilöinä.

Kyllä teoriasta on aina hyötyä kun sitä soveltaa oikein käytännön elämään. Ei pidä jumittua ongelmaan vaan keksiä siihen useita erilaisia ratkaisuja. Miesten erityisesti on tärkeätä pilkkoa ongelmat palasiin ja ratkoa niitä palasissa. Itsekin aika hyvin analysoit ongelmaa palasiin, joihin voi oikeasti mies kuin mies puuttua kun vaan päättää panostaa.

Huvittavan asiasta tekee se, että ne miehet, joiden ei tarvitse moisia ajatella, ovat yleensä niitä kovaäänisiä melutoosia tuolla baareissa, jotka ovat röyhkeitä (miesten näkövinkkelistä röyhkeitä, EI naisten) ja jotka eivät edes osaisi mitään "ongelmia" pilkkoa muuta kuin oluen muodossa vatsaentsyymeillä.

Mutta summa summarum: Tämä ei muuta sitä tosiseikkaa, että naiset haluavat tasoaan parempaa seuraa. Osittain se johtuu mainitsemistasi naisten korkeista vaatimuksista ihan luonnostaan ja osittain siitä, että naisille ei ole annettu syytä laskea tasoaan sillä komeat miehet naivat mielellään vähän tasoaan alempaakin tavaraa kun nyt sattuu saatavilla olemaan. Ja toiset (kuten minä) siksi, että ei ole muutakaan.

Osa naisista myös saa tästä illuusion, että koska kelpaavat seksiin kovan tason miesten kanssa, niin hehän voivat saada sellaisen parisuhteeseenkin kanssaan. Sitten naiset valittavat, kun ei löydy miestä ja jos onnistuvat viehättävän miehen nappaamaan niin valitellaan kun se paljastuukin narsistiseksi tai kusipääksi lopulta. Kunnolliset miehet jää ilman.

Vierailija
537/560 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipään luonne puuttuu ja se on ollut vaikea omaksua. Mutta pienilläkin muutoksilla siihen suuntaan on alkanut tulla tuloksia. Moni mies ei tätä ymmärrä vaan tosiaan katkeroituu ja sulkeutuu. Kyse on silloin pohjimmiltaan liian suuresta egosta, joka sanoo "minä en hyväksy, että pitä kehittää itseäni suuntaan joka ei egoani miellytä. minä olen kiltti ja sellaisena pysyn."

JOo, jotkut naiset rakastuu "renttuihin " ja "kusipäihin" jne. mutta todellisuudessa kyse ei ole siitä. Nainen haluaa miehen joka vie eikä vikise. Ei siis sitä nössykkää myötäilemään joka asiassa, vaan miestä joka tietää mitä haluaa, ja on itsevarma. Ja sen voi tehdä olemalla kusipää, mutta oikeasti ÄLYKÄS mies osaa tehdä sen niin, että vie naiselta jalat alta olematta kusipää.

Se vaan on huomattavasti vaikeampaa, joten kusipään leikkiminen sopinee useammille paremmin.

Vierailija
538/560 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen, tyttöystävistään sairaalloisen mustasukkainen ex-poikaystäväni on nykyisin korkeasti koulutettu fanaattinen miesasiamies. Katkera ja kiukkuinen mies, jonka mielestä jokainen hänen saamansa lähestymiskielto on ollut vain osoitus naisten häikäilemättömyydestä.

kuka tämä hurmuri on? Lähestymiskieltoja ei kai ihan vähästä anneta.

Vierailija
539/560 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, ettei mies opiskellut? Aika äkkinäinen johtopäätös. Ei uskoisi, että joku tekee noin alkeellisen virheen.

Vierailija
540/560 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän noita raiskauksia tapahtuu. Ongelmaa paisutellaan. Miksiköhän naiset ei vaadi miehille mahdollisuutta kastraatio pillereihin. Olis mukavaa, kun ei kiinnostais seksi ollenkaan ja naiset vois jättää omaan arvoonsa. Luulen muuten naisten aseman heikkenevän tossa skenaariossa tuntuvasti. Jos seksi lakkais kiinnostamasta miehiä niin maailman kehitys menis rajusti taaksepäin ja naiset sais muuttaa takaisin luoliin.

Ongelmaksi muodostui se, että ne vietit sieltä aivoista eivät hävinneet vehkeen toimimattomuuden mukana, vaan pedot siirtyivät toteuttamaan itseään toisin tavoin, mm. murhaamalla uhrejaan.

Ketju on lukittu.