Mikä vanhemmissa miehissä viehättää naisia?
Kommentit (33)
Hopeoitu setämies on luomakunnan kruunu! T: M65+
Elämänkokemus, itsevarmuus, tieto ja taito siitä että miten tätä elämää oikein eletään, rentous ja monesti sellainen hyväksyvä asenne elämää kohtaan. Tässä muutamia esimerkkejä. Ja ulkoisesti miehet nyt säilyy aika hyvännäköisinä JOS pitävät itsestään huolta. N34
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin, että museoitu setämies.
Raha ja status. Vanhempi mies on jo uransa huipulla.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Raha ja status. Vanhempi mies on jo uransa huipulla.
Mut jos mies on mieleltään pölkkypää niin noi ei merkitse mitään. Eikä kyllä loppupeleissä muutenkaan kunhan nyt sen verran varallisuutta on että pystyy itse elättämään itsensä.
Samat asiat kuin nuoremmissa miehissä. Useimmat miehet eivät kiinnosta yhtään, oli ikä mikä vain.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei yhtään mikään
Tä?
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus, itsevarmuus, tieto ja taito siitä että miten tätä elämää oikein eletään, rentous ja monesti sellainen hyväksyvä asenne elämää kohtaan. Tässä muutamia esimerkkejä. Ja ulkoisesti miehet nyt säilyy aika hyvännäköisinä JOS pitävät itsestään huolta. N34
Moni ei ole henkisesti kypsä vielä vanhuksenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään
Tä?
Nii, mitä et tajunnu? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei ole henkisesti kypsä vielä vanhuksenakaan.
No en kai mä nyt "monistakaan" viehäty. Ne on yksittäistapauksia, joissa näkee jotain pintaa syvempää. N34
Ei yhtään mikään
Se vanhempi mies voi olla sun tivolin tirehtööri! Silloin näet miehen statuksen.
Se, että ne (luultavasti) osaa jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mikään
Se vanhempi mies voi olla sun tivolin tirehtööri! Silloin näet miehen statuksen.
Mulla ei oo tivolia, ja meidän huvilaitepäällikkö on n. 10 vuotta mua nuorempi 🤠
Ryppyisyys, kuihtuminen, isoisän vakava naama, raha, tasainen luonne?
Nuorena tykkäsin vähän vanhemmista, esim. kun itse olin 20, tykkäsin 40-55-vuotiaista. Viehätti se, että he olivat yleensä rauhallisempia ja tietyllä tapaa kultivoituneempia. Ei kiinnostanut bilerymyäminen ja muu nuorten meno, vaan esim. kulttuuri, luonto yms. Minuakin kiinnosti sellaiset rauhallisemmat jutut, joten seurustelu vähän vanhempien kanssa toimi paremmin. Nuoret ikäiseni pitivät minua tylsänä.
Ei mikään!