Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Laasanen kertoo teille naiset, mitä raiskaukset todellisuudessa ovat!

Vierailija
19.03.2012 |

nehän ovat tietysti heikomman osapuolen turhautumisen ilmauksia! Ja jos naiset vaaaaaaan VIHDOIN ymmärtäisivät antaa Henrylle ja kaltaisilleen tarpeeksi seksiä, olisi maailmassa kaikki hyvin.

Niin ja korjaus vielä: nuoret ja hyvännäköiset naiset, eli ainoat joita Henryläisessä maailmassa naisiksi lasketaan.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194728956546/artikkeli/kohuvaite+jos+m…

"Sosiologi, kirjailija ja blogisti Henry Laasanen käynnistelee tuoreimmassa kirjoituksessaan jälleen sukupuolten välistä sotaa Terve24-sivustolle kirjoittamassaan blogimerkinnässä.

Laasanen hyökkää todella rajusti viime viikolla ilmestynyttä feminististä kirjoituskokoelmaa, Pimppini on valloillaan -teosta vastaan. Laasanen vetää kirjan sisällöstä masentavan tulkinnan:

- Miten miehet voisivat suhtautua naisten seksuaalisuuteen ilman, että kyse olisi naisten seksuaalisuuden sortamisesta? Kirjan mukaan ei mitenkään. Kaikki naisten seksuaalisuuden käsittely tuomitsemisesta ihailuun sisältää epätoivottavaa naisiin kohdistettua seksuaalista valtaa.

”Pimppikirja” sai mediassa runsaasti huomiota, koska se toi esille miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen vallankäytön eri muotoja.

- Kirjan käsitys miesten seksuaalista vallasta on hyvin suppea ja asetelmaan naiset uhreja/miehet syyllisiä juuttunut, vaikka tosiasiassa seksuaalinen valta on paljon monipuolisempi ilmiö, Laasanen kirjoittaa.

Kirjan mukaan miesten naisiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan. Laasasen mukaan kuitenkin myös naisten miehiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan.

Kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta, puhutaan Laasasen mukaan ”rankaisuvallasta”, jota heikompi osapuoli käyttää turhautuneena.

- Jos miehille olisi yltäkylläisesti seksiä tarjolla, he eivät "ryöstäisi" seksiä tai käyttäisi aikaansa seksuaaliseen häirintään.

Laasasen mukaan miesten ylivoimaisesti suurin seksuaalisen vallan muoto on palkitsemisvalta. Sitä kirja ei käsittele. Kirjoittajamme mukaan palkitsemisvaltaa on niillä miehillä, joilla on hallussaan eniten naisten arvostamia resursseja, kuten statusta, ulkonäköä ja varallisuutta.

- Rikkaan miehen palkitsemisvalta naisiin voi olla niin suurta, että nainen panostaa koko nuoruutensa kauneuteen ja missikilpailuihin. Kruunatuksi missiksi päästyään hän voi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa."

Kommentit (560)

Vierailija
501/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillävälin kun vauvailijat täällä kuumenevat, joku oma kaveri mahdollisesti flirttailee vauvapalstan naisen miehen kanssa ja hyvällä onnella sitten ollaan naimassa vaikka työpaikan pöydällä. Seuraavana päivänä ollaan sitten em kaverin kanssa juoruilemassa muista kuinka se ja se on kauhea jakorasia...

näitä sairaita skenaarioitasi jo tuolla toisessa keskustelussa. Siellä väittämä oli että vain naiset huorittelevat toisiaan, miehet eivät koskaan, edes prostituoituja. Samaisessa keskustelussa oli jo yksi mies ehtinyt huorittelemaan. Laasasen blogikeskusteluissa miehet huorittelevat raiskauksen uhreja.

Naiset eivät ole sitä konseptia keksineet saati omineet. Mutta olisi ihan pirun kätevää sinulle jos näin olisi. Se on kun konkreettiset todisteet omalle näkökannalle ovat olemattomat, niitä pitää luoda harhamaailmoissa. Tämäkin lainaamani hienovarainen tekstinpötkäle kertoo karua kieltään.

Vierailija
502/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole sitä konseptia keksineet saati omineet. Mutta olisi ihan pirun kätevää sinulle jos näin olisi. Se on kun konkreettiset todisteet omalle näkökannalle ovat olemattomat, niitä pitää luoda harhamaailmoissa. Tämäkin lainaamani hienovarainen tekstinpötkäle kertoo karua kieltään.

Et taida ollenkaan tuntea teinityttöjä ja miten h-sana kuuluu heidän jokapäiväiseen kielenkäyttöönsä tuttujen luokittelusanana?

Teinipojat eivät sen sijaan käytä kyseistä sanaa edes keskenään lätkäjengin pukukopissa todellisia tai kuviteltuja kokemuksiaan puidessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta pelleilyä ja nörttikikkailua nuo ATM, KTM ja YTM -käsitteet ettei mitään rajaa. Miehenä häpeän aivan helvetisti tuollaisiin lapsenomaisiin yleistyksiin perustuvia mukatieteellisiä sepustuksia.

Myötähäpeä ei muuten ole ole mikään miesten tunne...

Vierailija
504/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samat speksit enkä pääse yli siitä, että Leonardo diCaprio pihtaa vieläkin.

Ootko kysyny siltä?

Vierailija
505/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat eivät sen sijaan käytä kyseistä sanaa edes keskenään lätkäjengin pukukopissa todellisia tai kuviteltuja kokemuksiaan puidessaan.

Jaa. Ehkä ajat on sitten parantuneet, koska minun nuoruudessani (käytänkö oikeasti tuota ilmaisua :D) teinipojat huorittelivat - paljon. Juuri niitä samaisia tyttöjä, joilta olivat saaneet seksiä. Ja sen seksin annon piti tehdä maailmasta paremman paikan ja miehistä lauhkeita kuin lampaat. Wrong.

Vierailija
506/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinityttöjen keskuudessa myös samaan tyyliin kuin teinipojat käyttävät homo -sanaa. Sekä haukkumasanana että yleistyneenä täyttösanana, etuliitteenä, jolla ei ole sanan varsinaista merkitystä.

Vierailija
507/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä yksinkertaisia.

Vierailija
508/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta pelleilyä ja nörttikikkailua nuo ATM, KTM ja YTM -käsitteet ettei mitään rajaa. Miehenä häpeän aivan helvetisti tuollaisiin lapsenomaisiin yleistyksiin perustuvia mukatieteellisiä sepustuksia.

mitään tosi-tv ohjelmia myötähäpeän vuoksi. hän tunkee sormet korviinsa ja solkottaa älämölöä parodialeffojenkin pahimmissa paikoissa.

Vierailija
509/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tosi-tv ohjelmia myötähäpeän vuoksi. hän tunkee sormet korviinsa ja solkottaa älämölöä parodialeffojenkin pahimmissa paikoissa.

ja olen mies. Mä luulin että myötähäpeä on ihan tavanomainen inhimillinen tunne, mut ilmeisesti on epänormaalia olla sekä mies että inhimillinen :D

Kiitti miesasiamiehet kun kerrotte mulle millainen miehen kuuluu olla ja mitä miehenä pitäis tajuta vaatia. Mä olen kai aika luuseri mieheksi kun en allekirjoita mitään teidän juttuja.

Vierailija
510/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä...Naiset on kyllä yksinkertaisia.

Henry ei ole tyttö.

Vierailija
511/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Teoriahan on aina sitä parempi mitä useampia ilmöitä se selittää: Romanttinen rakkauskäsitys ei oikein selitä esim. sitä miksi rikkailla miehillä on aina nuoria ja kauniita naisia riippumatta rikkaiden miesten omasta iästä tai habituksesta...

ja jonossa varmaan monia, ja silti jää jäljelle vielä enemmän naisia, joilla on normaali tai köyhä mies. Rikkaat ja puolisonsa ovat vähemmistö.

Mikä selittää sossun luukulla käyvät perheet, ja perheet joissa raha ei riitä?

Vierailija
512/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä...Naiset on kyllä yksinkertaisia.

Henry ei ole tyttö.

Luin vaan nämä tänne kirjoitetut kommentit.

Vierailija
513/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada Räikkönen jos Jenni olisi ruma ja läski? Voit ihan prosentteina laittaa.

Jenni voisi aina laihduttaa (maailman helpoin asia - ei tarvitse tehdä muuta kuin syö vähemmän) ja muutoinkin kaunistautua.

Kuitenkin jotain on tehtävissä. Sen sijaan Parviaisen Saana ei saisi Räikköstä tai jääkiekkoilija Koivua vaikka tekisi mitä. Seksi palkitsemisvälineenä on kaksipiippuinen juttu.

Vierailija
514/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mä olen sataprosenttisen varma, ettet ikinä ole saanut yhdeltäkään mallilta tai fitness-harrastajalta. "

Sataprosenttinen varmuutesi on sitten aika mielenkiintoista (netissä, tosin).

Minä en ole koskaan bodannut, enkä taitopyöräillyt, mutta seuraa olen saanut niin korkealta naisten huipulta, että moni bodaisi ja tekisi hurjia pyörätemppuja saadakseen saman.

En ole pelkästään saanut malleja, vaan

vielä senkin perusryhmän yläpuolelta.

Kaltaisesi rehkijän on sitä tietenkin täysin mahdoton ymmärtää. Vielä vaikeampi on ymmärtää sitä, että olen antanut vastinetta, yhtä paljon kuin saanutkin. En ole mikään turha jätkä, joten kirjoittele Hitlerille postikortti.

Lisäksi heittelet tänne rodunjalostuskommentteja, joista voi saada pitkän vankeustuomion suomalaisessa yhteiskunnassa. Onnea valitsemallasi tiellä.

Joku kyseli, että eikö vahvat aina nussi vahvoja? Hehheh, ei todellakaan. Vahvat nussivat luusereitakin. Tosin tässä maailmassa tuo miespuolisten luusereiden nussiminen on vähän harvinaiosempaa, mutta siitäkin tulee pitkä vankeustuomio. Hyvää päivänjatkoa kaikille. En kirjoita tänne kovin usein, kun seksi, jota harjoitan on paljon muutakin kuin nussimista ja vie aikaa. Imekää tikkaria, kakarat. /deeby

ps. Mikähän kynäniska toi oli, joka sanoi olevansa samaa mieltä, mutta eri suunnasta. Tekisi sillekin hyvä matkustaa jonnekin aurinkoon pois sieltä kaivoksesta.

Laasaselle viellä erityiskiitos. Miehistä pidetään huolta. Jos Laasanen kaatuu tai kuolee, miehille käy vielä huonommin, joten älkkää edes uhkailiko häntä!

Vierailija
515/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mies. Mä luulin että myötähäpeä on ihan tavanomainen inhimillinen tunne, mut ilmeisesti on epänormaalia olla sekä mies että inhimillinen :D

Kiitti miesasiamiehet kun kerrotte mulle millainen miehen kuuluu olla ja mitä miehenä pitäis tajuta vaatia. Mä olen kai aika luuseri mieheksi kun en allekirjoita mitään teidän juttuja.

Ei kukaan mies kirjoita noin ämmämäistä tekstiä, ei edes bottom-roolissa viihtyvä homppeli!

Vierailija
516/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä selittää sossun luukulla käyvät perheet, ja perheet joissa raha ei riitä?

Ilmainen vastikkeeton rahanjako kiinnostaa aina, sen kysyntä ei lopu koskaan. Ja jotkut ihmiset eivät osaa elää varojensa mukaan riippumatta siitä kuinka paljon sitä on tulopuolella (esim. se turhapuroa aikanaan näytellyt näppylänaama).

Vierailija
517/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henry voi mennä tunkemaan päänsä omaan perseeseensä D:

Vierailija
518/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies kirjoita noin ämmämäistä tekstiä, ei edes bottom-roolissa viihtyvä homppeli!

mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? Väärin.

ps. En ole homo vaan humanisti.

Pitääkin tehdä tuosta lauseesta pinssi. Hymiö.

Vierailija
519/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelette ajavanne kaikkien miesten etuja? Väärin.

ps. En ole homo vaan humanisti.

Pitääkin tehdä tuosta lauseesta pinssi. Hymiö.

Vierailija
520/560 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"henry voi mennä tunkemaan päänsä omaan perseeseensä D: "

Tulepas ulos sieltä kaivoksesta kultaa vuolemasta. Täällä maan päällisessä elämässä ei tarvitse naisen eteen paljon vaivaa nähdä. deeby

Ketju on lukittu.