Lue keskustelun säännöt.
Rakkauden teko...
17.03.2012 |
Tajusin taas tänä iltana, miten ihanan miehen omistan sittenkin.... Kärsin ihan hirveästä ummetuksesta illalla ja väänsin jo suurin piirtein itkua, kun en vaan saanut tavaraa ulos. Kipu oli jo aika kovaa ja olo tukala. Mieheni lähti sitten hakemaan minulle apteekista peräruisketta, kun klo oli 22.45 ja apteekki auki 23 saakka ja matkaa 8 km. Sain avun ja helpotuksen. Ja mies kiitoksen! Tekisikö sinun miehesi saman puolestasi mukisematta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai että mies sai kiitoksen: tyhjennettyä peräsuoltako? :D