Namedropping-ketju. Päde parhaiten!
Kommentit (115)
Katkera.
No, olen mä käynyt new kids on the blockin konsertissa ja siellä nähnyt ne tyypit sellasen 100 metrin päästä.
Mischa Bartonin (OC:n Marissa) livenä. Näin myös Jyrki Kataisen joskus.
Tunnen Toivo Sukarin pojan.
Esko Kovero yritti hakea mua tanssimaan Kujakollissa.Kieltäydyin kuitenkin, enkä nyt tiedä miten pääsisin tästä eteenpäin.
Mä juttelin sen kaa kerran Pulterissa. Tai se mulle, en kyllä tiedä vieläkään mitä se höpis. Oli aikamoisessa tuiskeessa.
t se joka karkasi Juicen pihalle
Olin Tarja Halosen kanssa samoissa juhlissa viime kesänä. (Yksityistilaisuus, ei siis mikään kansanjuhlatyyppinen.)
Heikki Paasonen on melkein sukua miehen kautta :)
Jasper Pääkkösen, Heikki Paasosen, Olavi Uusivirran, Anni Sinnemäen, Konsta Hiekkasen (Jimi Pääkallo/Constantine), Elena Leeven, Joonas Saartamon, Kirkan, Eero Milonoffin ja muitakin julkisuuden henkilöitä. Näissä ei siis ole kyse mistään fanitqapaamisista vaan olen istunut heidän kanssaan, kahvilla/kaljalla tms.
Mun veli nimittäin törmäs siihen viime viikolla Ikean tungoksessa :D
lienee sanomattakin selvää monelle millainen mies on kyseessä ja kuka sai häneltä nimikirjoituksen taannoin...
Vaihdoinpa muutaman sanasenkin.
kanssa painista ja Suomesta O'Malleyn baaritiskillä.
- mieheni on pelannut lentopalloa Johanna Pakosen kanssa
- mieheni on nähnyt Salkkarinäyttelijän tissit
-äitini on kaatanut kahvia Åke Lindmanille ja Anneli Saulille
-mieheni äiti on erään kuuluisan naisnäyttelijän serkku
Itselle ei oikeastaan mitään. Tai juu, olen kätellyt vappuna Riitta Uosukaista.
Niin että ratsastamalla vaan pisteitä...
Esa Pirnes oli veljeni kavereita, oli usein meillä. Pelattiin korttia tms. :)
- mieheni on pelannut lentopalloa Johanna Pakosen kanssa - mieheni on nähnyt Salkkarinäyttelijän tissit -äitini on kaatanut kahvia Åke Lindmanille ja Anneli Saulille -mieheni äiti on erään kuuluisan naisnäyttelijän serkku Itselle ei oikeastaan mitään. Tai juu, olen kätellyt vappuna Riitta Uosukaista. Niin että ratsastamalla vaan pisteitä...
että juttelin Markku Aron kanssa kerran laivalla miesten tuoksuista kempparissa. Oli pöhöttynyt ja haisi viinalle, yök.
sekä Johannes Virolaiselle että Paavo Väyryselle. Olen nähnyt Daniel Day-Lewisin siskon, ostettiin molemmat sanomalehtiä samasta lehtikaupasta.
ja istunut samalla tuolilla kuin hän, pari tuntia myöhemmin:-)
ja Ruotsin ja Norjan kuningasparit samoin.
Keikkabussissa Joensuusta Helsinkiin bändiläisten kanssa. Oo.
mutta anoppi ja appiukko (!) on olleet Ville Valon kanssa kaljalla Levillä. Appiukko viittas ypönä istuskelleen Villen pöytään ja Ville tarjos juttelun lomassa kaljat ja paukut :-)
ihan yksin oli liikkeellä, ilman turvamiehiä.
Asui äitini kaverin naapurissa ja juoksin pikkulikkana vaipoissa senkin pihassa :D