Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Namedropping-ketju. Päde parhaiten!

Vierailija
13.03.2012 |

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namedropping ei tarkoita sitä, että kerrotaan, keitä julkkiksia tuntee tai on nähnyt.. Se tarkoittaa merkittävien tai arvostettujen asioiden mainitsemista esim. keskustelussa oman arvostuksen nostattamismielessä.

Vierailija
42/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaanlukien veljeni. Hänen ja työni kautta tunne lähes kaikki.

Ulkomaalaiset sit jo asia erikseen. Kun asuu nuorena ja kauniina Manhattanilla ja lomailee Aspenissa, ei voi olla törmäämättä :D Oi niitä aikoja.

haha! mun mies on, big time, etkä muuten satatasan tunne sitä!!!!!!!!

ha ha!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikkeellä hänen tuttunsa kanssa ja häntä olisi kiinnostanut tietää, nainko tuon tuttavan kanssa. Sanoin, ettei kuulu sinulle.

Vierailija
44/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namedropping ei tarkoita sitä, että kerrotaan, keitä julkkiksia tuntee tai on nähnyt.. Se tarkoittaa merkittävien tai arvostettujen asioiden mainitsemista esim. keskustelussa oman arvostuksen nostattamismielessä.

Vierailija
45/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Markus Kajon livenä silloin, kun telkkarista tuli vielä Naurun paikka. Respekt.

Vierailija
46/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juttelin parin soittajan kanssa keikan jälkeen :D

Vierailija
47/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin viikon sairaalassa osastohoidossa, öisin ei tullut uni silmään niin istuskeltiin kaksin juicen kanssa tupakkakopissa ja parannettiin maailmaa. Parin yön jälkeen tehtiin aina jo sovitut treffit yöksi tupakalle.

Vierailija
48/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, mutta mitä tää tarkottaa! Joku cooli tyyppikö pitää nimetä, vai joku jonka tuntee?

Mä oon jutellu j.Karjalaisen kanssa!

Mut ei toi nyt mikää hottis meriitti kyllä ehkä ole.

no, kertoo ehkä MUSTA että minkälaiset tapaukset on jo mulle tapauksia : D

Vierailija
49/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski Peltonen! Minä näin hänet taannoin krapulaisena Raision Myllyssä (ostoskeskus).

Vierailija
50/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täältä varmasti löytyy muitakin.

Vierailija
51/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkopomo Kummolan kanssa jutellu

Nykäsen Masalle annoin pakit 90-luvulla

Nuollu Arto Bryggaren luottokorttia :D

Raahannu Jope Ruonansuun vessaan

Hunksien Jucci mun kaveri

Ja paljon lisää

Vierailija
52/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut samoissa bileissä Monacon nykyisen ruhtinas Albertin kanssa.

Samasssa tilaisuudessa oli mukana yksi Caroline pojista.

ai missäkö? Yleisurheilun MM-kisoissa. Olin attasea, joten tuli nähtyä aika monta silloista yleisurheilutähteä ja kuljettua osan kanssa bussilla.

Paljon muitakin julkkiksia olen tavannut. Ai niin ja Hunksien kanssa olen jakanut joskus saman backstagen... ;-D

Vierailija
53/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliohjelmassa, sekä yhdessä elokuvassa.

Yksi tv-julkkis on mun pikkuserkun tytär ja hänen miehensä myös tv-julkkis. En tosin ole koskaan tavannut kumpaakaan.

Vierailija
54/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikoilla pääkaupunkiseudulla jo ennen kuin olivat kuuluisia ja siltä ajalta on nimmaritkin. Esim matkamessuilla kun esiintyivät aikoinaan, kuulijoita oli ehkä kourallinen...

Vierailija
55/115 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa Negativen Jonnen (muutenkin nähnyt usein) sekä Kristo Salmisen ja Ultra Bran Joel Melasniemen kanssa (he olivat aloitteellisia). Reidar Palmgreniin törmäsin aiemmin usein kaupassa. Tehosekoittimen pojat kävivät aikoinaan samassa baarissa usein ja olivat kaverin kavereita. Kerran juttelin baarissa Samuli Edelmanin kanssa.

Olen kätellyt Paavo Lipposta. Hän tuli kättelemään minua (olin eräässä tilaisuudessa juontajana). Ex-poikaystäväni oli useiden muuusikkojen kaveri esim. Olavi Uusivirta, Heikki Paasonen...

Vierailija
56/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen jutellut improvisaation mm-kisoissa v. 2001 (?) ismo alangon kanssa pitkät tovit. Oli mukava heppu.

- Jussi Lammesta ja minusta tuli dokauskaverit kun pyörittiin samassa baarissa kymmenisen vuotta sitten. Ei muuta kun aina baarissa törmättiin ja vedettiin plexit. Kerran päädyttiin sänkyyn mut molemmat oli niin koomassa että siitä ei tullut mitää.

Vierailija
57/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla Helsingin hevibaareissa pyörittiin Ville Valon kanssa. Tosin sitä pidettiin silloin aika pellenä. Samoissa baareissa oli 69eyesin jätkät.

Rasmuksen tyypit tunsin myös 90-luvulla, ennen kuin valloittivat maailman.

Vierailija
58/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mietittiin, onko pakko tiettyjen poikien bändin usein koulubileissä soittaa. Naureskeltiin vähän niiden bänditouhulle, hassu nimikin niillä oli, Rasa. Ja vielä hölmömpään vaihtoivat, Kolmas Nainen ;) Kyllä, sittemmin olen ollut monta kertaa valmis matkustamaan toiseen kaupunkiin ja ostamaan lippuja koulukavereita kuullakseni.

Vierailija
59/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Kovero yritti hakea mua tanssimaan Kujakollissa.

Kieltäydyin kuitenkin, enkä nyt tiedä miten pääsisin tästä eteenpäin.

Vierailija
60/115 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis mistään fudiskentän toiselta laidalta.

Oiskohan jotain muuta... Tuttuja soittelee muutamissa bändeissä, mm. VHB ja Vesterinen yhtyeineen. Oma mies esiintyi vielä pari vuotta sitten suositussa radio-ohjelmassa. Sofi Oksasen kanssa pyörimme kymmenisen vuotta sitten paljon samoissa baareissa, samoin sen sarjakuvapiirtäjän, Hiltusen (sarjis-Väinämöinen). Burlesque-piireissä pyörii myös yllättävän paljon julkkiksia.

Olen nähnyt erään Suomen presidenteistä livenä