Namedropping-ketju. Päde parhaiten!
Kommentit (115)
Olen nähnyt Päivi Räsäsen alusvaatteissaan alle metrin etäisyydeltä. Anna-Leena Härkönen on tiuskinut minulle. Olen kätellyt ja vaihtanut muutamia sanoja Esa Saarisen kanssa, ja toisella kerralla olimme vieraina samassa tilaisuudessa. Olen tavannut Fern Mallisin ja keskustellut hänen kanssaan. Minut on esitelty Tarja Haloselle. Outi Nyytäjä on kommentoinut ulkonäköäni seksuaalissävytteisesti. Olen esiintynyt samassa tilaisuudessa Lasse Männistön kanssa. Maria Veitola on kehunut tyyliäni.
David Coulthard jtsp (se formulakuski), sen näin Heathtrown lentokentällä kauan sitten.
Vesa Keskinen yritti iskeä mua ;D
Mulla on Amanda Löfmanin kirjahylly ostin sen siltä vuosia sitten huuto.netistä.
on nähnyt David Bowien. Siis ei konsertissa vaan ihan kadulla. Lontoossa. Olen kateellinen.
Olen saunonut samassa saunassa kuin Hollannin kuningatar :)
Tämän olen tehnyt peräti 2 kertaa ja molemmilla kerroilla äiti on ollut naama punaisena vieressäni paikkailemassa sanomisiani ja Kari Tapio kännissä kuin käki.
"stadissa nyt ei vaan voi välttyä"
Olen nähnyt Ritari Ässän livenä! Aika iso poika se hasselpähkinä.
Paris Hiltonin kanssa samassa hotellissa, ja vaihdoin pari sanaakin. Tämä vuonna 2006.
opikeluaikana töissä (pari vuotta sitten)
mitäs muuta...
tunnen yhden salkkarihahmon, ja olen asunut kahden sellaisen naapurissa..
kassalla on käynyt muuten myös esko aho..
sitten julkkiksia mitä on näyhnyt jossain stockan kassajonossa tms., on kai turha luetella..
Mulla on Amanda Löfmanin kirjahylly ostin sen siltä vuosia sitten huuto.netistä.
paiskannut kättä rauhan-nobelisti Ahtisaaren kanssa.
olen asunut lapsena semi pekin kanssa samassa talossa. pisteet sille, joka tietää, kuka hän on :)
mauno koiviston ollessa pressa, olimme samalla klubilla.
salkkareiden "helena" on ajanut minua vastaan autolla.
mikä se bb-perttu tai joku semmonen istui kerran en-muista-minkä-messujen aikana kahvilassa vieressäni. en tajunnut ennen kuin kaverit myöhemmin sanoi. en katso bb:tä.
tulin tre:lla hammaslääkäristä suupielet verta valuen (poistettu 8 hammasta) ja törmäsin pauli aalto-setälään. en pystynyt pyytämään anteeksi.
apulannan tonin takapuolen olen nähnyt kosketus etäisyydeltä. (niin varmaan jokunen muukin.)
on näitä :D mulla on niin huono kasvomuisti, että en välttämättä tunnista jotain julkkista, vaikka sanalla olisikin.
Mukaanlukien veljeni. Hänen ja työni kautta tunne lähes kaikki.
Ulkomaalaiset sit jo asia erikseen. Kun asuu nuorena ja kauniina Manhattanilla ja lomailee Aspenissa, ei voi olla törmäämättä :D Oi niitä aikoja.
Olen nähnyt Päivi Räsäsen alusvaatteissaan alle metrin etäisyydeltä. Anna-Leena Härkönen on tiuskinut minulle. Olen kätellyt ja vaihtanut muutamia sanoja Esa Saarisen kanssa, ja toisella kerralla olimme vieraina samassa tilaisuudessa. Olen tavannut Fern Mallisin ja keskustellut hänen kanssaan. Minut on esitelty Tarja Haloselle. Outi Nyytäjä on kommentoinut ulkonäköäni seksuaalissävytteisesti. Olen esiintynyt samassa tilaisuudessa Lasse Männistön kanssa. Maria Veitola on kehunut tyyliäni.
Olen kätellyt Tanskan prinsessa Marya. :)
Olin hetki sitten (klo 13.30) hammaslääkärin odotushuoneessa samaan aikaan ANTTI RINTA-HUUMON kanssa.
Mitä voitin?!!!!!!!!!