Namedropping-ketju. Päde parhaiten!
Kommentit (115)
Vespalla liikennevaloissa toisen Vespan viereen, kehuimme kilvan toisen ajajan kanssa toistemme Vespoja. Hän oli Joel Hallikainen.
Caroline Quentin (Men Behaving Badly)
Julia Watson (Casualty)
Alan Davies (Jonathan Creek)
Hale and Pace (yöks)
Mieheni näki Johannesburgin lentokentällä Ian Hislopin ja otti siitä valokuvan! Ihan kuin olisi käynyt photo safarilla.
Ja olispa kiva jos joku muukin tuntisi nämä aika isot brittitv-esiintyjät...
QI.ssa:-)
Tuleeko QI Suomessa telkkarista?
Jotain kehitystä siinäkin maassa tapahtuu :)
olen asunut lapsena semi pekin kanssa samassa talossa. pisteet sille, joka tietää, kuka hän on :) mauno koiviston ollessa pressa, olimme samalla klubilla. salkkareiden "helena" on ajanut minua vastaan autolla. mikä se bb-perttu tai joku semmonen istui kerran en-muista-minkä-messujen aikana kahvilassa vieressäni. en tajunnut ennen kuin kaverit myöhemmin sanoi. en katso bb:tä. tulin tre:lla hammaslääkäristä suupielet verta valuen (poistettu 8 hammasta) ja törmäsin pauli aalto-setälään. en pystynyt pyytämään anteeksi. apulannan tonin takapuolen olen nähnyt kosketus etäisyydeltä. (niin varmaan jokunen muukin.) on näitä :D mulla on niin huono kasvomuisti, että en välttämättä tunnista jotain julkkista, vaikka sanalla olisikin.
QI.ssa:-)
Tuleeko QI Suomessa telkkarista?
Jotain kehitystä siinäkin maassa tapahtuu :)
vähän haastavampi käännöstehtävä, joten siinä mielessä on ymmärrettävää, ettei sitä näe Ylen kanavilta.
Helsingin Rautatieasemalla.
Tästä on hirveästi aikaa, Ono tuli Stadiin paljastamaan jonkun maailmanrauha-aiheisen banderollistoisinnon 70-luvulta. Osuin sattumalta paikalle, tajusin olevani keskellä väkijoukkoa ja siinä oli rouva Ono.
se olisi todellakin entertainmentiä! Kääntäjä säälittää nyt jo ihan kybällä.
ihan ok, joissain käännöksissa on hävinnyt se kärki.
Näin viime kesänä Williamin ja Katen metrin päästä kun ajoivat autolla ohi.
Noin kymmenen vuotta sitten olin Apulannan poikien kanssa jatkoilla.
Istuin kerran Andy McCoyn takana junassa.
Juttelin Eagle-eye Cherryn kanssa hotellin edessä ainakin 10 min.
Tästä on aikaa, ennen kuin oli naimisissa nykyisen vaimonsa kanssa. Olen siis itsekin vanha, 40+:)
Tajusin juuri, että ystäväni on salkkarinäyttelijä.
Päivi Räsänen, Esko Aho, Matti Vanhanen, Risto Autio mm.
Päivi Räsänen, Esko Aho, Matti Vanhanen, Risto Autio mm.
ollut samaan aikaan Tarjoustalossa.
Eri lentokentillä mm. Frank Rijkaardin, Ronaldinhon ym. Barcelonan silloisia pelaajia, ja Jarkko Niemisen. Espanjassa kadulla Lionel Richien. Ihan kaveripiirissä on aika monia suomalaisia muusikoita, elokuva-alan ihmisiä ja urheilijoita, niin ja tosi-tv-naamoja.
Olen nähnyt Ritari Ässän livenä! Aika iso poika se hasselpähkinä.
Lisäksi Paleface on yrittäny pokata mua yksissä bileissä kauan sitten, olen puristanu Henri Saarta perseestä myöskin yksissä bileissä, olen jutellut useaan otteeseen Pedro Hietasen kanssa. Laittanut ruokaa Innon entisille juontajille (Marko ja mikä se nainen ikinä olikaan),sekä Asko Kalloselle ja Popedan pojille.
Olen höpötellyt niitä näitä Peter Franzenin kanssa, Arsi Harju lupasi tuoda minulle kukkia jos voittaa arvallaan päävoiton. Olin linnanmäellä takavuosien teinibändin Juustopäiden kanssa.
Monta varmaan unohtuikin listasta, vuosien saatossa tullu tavattua paljon suomalaisia julkkikisia..
Tunnen henk.kohtaisesti tyypin, joka on tehnyt maskeeraukset "Hellraiser"-elokuviin, siis myös sen Pinhead-hahmon. Hän on käynyt mun luona täällä Suomessa kylässä. Olen myös käynyt hänen luonaan Englannissa ja ollut yötäkin (oman ukkoni kanssa).
nelisen kertaa työasioissa, oli aina todella kohtelias ja charmantti herrasmies. Olen tavannut Robert Pauligin. Olen kävellyt markkinoilla Tarja Halosen vierestä. Kerran kävelin Michael Monroeta vastaan pitkällä suoralla pyörätiellä enkä ajatuksissani huomannut koko tyyppiä, luulin, että joku hoikka blondi siinä tuli vastaan :D vierellä kävellyt mieheni ihmetteli, kun en mitään kommentoinut tuota kohtaamista. Ja Ville Itälän näin pyöräkaupan edustalla, luulin häntä kyllä pyörämyyjäksi ja jälleen kerran mieheni kertoi asian oikean laidan.
Niin ja mahtavin: sain kerran Frederikin keikalla mieheen pitkän katsekontaktin, ihanaa!
Namedropping ei tarkoita sitä, että kerrotaan, keitä julkkiksia tuntee tai on nähnyt.. Se tarkoittaa merkittävien tai arvostettujen asioiden mainitsemista esim. keskustelussa oman arvostuksen nostattamismielessä.
olen humalassa puristanut A.W.Yrjänää takapuolesta *hävettää* :D Ja kyllä, en enää ole nuori...