Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syökö teidän lapset karkkia?
10.03.2012 |
Tarkoitan lähinnä pienempiä lapsia. Milloin maistoi ekan kerran ja syökö kuinka usein?
Oma 3.v tyttöni ei ikinä ole oikein karkista innostunut, mutta jätskistä tykkää. Jätskiä syö max pari kertaa viikossa, yleensä lauantaisin meillä on jätskipäivä, karkkipäivän sijaan. Tyttö söis kyllä kerralla jätskiä nii paljon ku sielu sietäisi, mutta ollaan rajattu sitä about 1 desi kerralla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa