Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi lyödä pientä lasta?

Vierailija
14.02.2012 |

Vauva ja taapero on suorastaan liikuttavan suloinen ja on täysin käsittämätöntä että joku voi kajota pieneen lapseen. Repiä pientä kättä, tukistaa hennoista hiuksista ja lyödä luunapin pehmoiseen poskeen. No, minua on kyllä lyöty ja tuntuu, että siinä ei paljon ole rakkautta tunnettu. Vaikka olin ihan tavallisen oloinen lapsi ja tuskin muutenkaan poikkeuksellinen missään mielessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ja taapero on suorastaan liikuttavan suloinen ja on täysin käsittämätöntä että joku voi kajota pieneen lapseen. Repiä pientä kättä, tukistaa hennoista hiuksista ja lyödä luunapin pehmoiseen poskeen. No, minua on kyllä lyöty ja tuntuu, että siinä ei paljon ole rakkautta tunnettu. Vaikka olin ihan tavallisen oloinen lapsi ja tuskin muutenkaan poikkeuksellinen missään mielessä.

Lyön luunapin kyllä yleensä umpiluiseen otsaan jos sille on tarvetta, poski on sille huono paikka.

Vierailija
2/2 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa oloaan ja ahdistustaan. Olen itsekin nuorena ja tasapainottomana lyönyt lasta. En tosiaan halunnut tehdä sitä mutta kestokyky ei riittänyt tilanteessa itsen kontrolliin. Tuon jälkeen opettelin kyllä poistumaan tilanteesta kun huomaan että pinna kiristyy niin paljon että en pian hallitse tekojani. Oli pakko jättää lapsi huutamaan yksin kunnes rauhoitun ettei käy vahinkoa. Ei sekään hyvä mutta parempi kuin pahoinpitely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän