Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, meillä on ollut vaikea suhde, lapsen menettäminen mutta nyt onneksi siunautunut terve lapsi. Kuluttaako kokemamme suru meitä erilleen vai lähentääkö se meitä? Yhdessä kohta 4 vuotta.. Kiitos vastauksesta :)

Kyllä suru teitä, luonnollisesti, kuluttaa. Ja suhdettanne koetellaan. Ja sydämeen jää haavoja, ku ei kukaan ehjänä tästä elämästä selviä. Mutta, te pysytte yhdessä. Suhteeseenne kasvaa sanatonta yhteyttä, kiintymystä, rakkautta ja hellyyttä. Lapsestanne on teille paljon iloa, nyt ja tulevaisuudessa. Hän on teidän sydäntenne valo, lohdutus ja aurinko. Teitä varjellaan. ap

Vierailija
42/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

näetkö minulle ja puolisolleni kolmatta lasta tulevaisuudessa? Miten puolisoni terveyden kanssa käy? Entä oma mielenterveyteni, näkyykö tulevaisuudessa ratkaisuja pitkäaikaisiin ongelmiini?

Jos jaksat vastata, olisin kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 29, Pirkanmaa haluaisi vielä mitä kohteliaimmin tiedustella, helpottavatko nämä helvetilliset rahahuolet koskaan, ja huolehdinko turhaan siitä, että menetän mieheni nuorella iällä?

Avioliiton "kannattavuudella" tuossa aiemmin tarkoitin lähinnä sitä, että kannattaako, tällaisten ristiriitojen vallitessa ja tuottaessani miehelleni niin paljon vahinkoa, meidän edes yrittää yhdessä enää? Rakkautta kyllä riittää.

Vierailija
44/243 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut aina vahva, mutta viime aikoina ihan hiljaa. Nyt olisi taas suurten päätösten aika mutten kuule mitään vastauksia sisältäni.

Olisiko aika palata ulkomailta Suomeen? Perhe vastustaa, mutta olisiko se silti oikea ratkaisu? Näetkö minut työelämässä? Onko alanvaihto edessä? Entä terveyteni?

Kiitos jos ehdit vastata!

t. nelikymppinen nainen ulkomailta

Vierailija
45/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisinkin että kestääkö liittomme ja jos ei mikä sen rikkoo?

Vierailija
46/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä liitosta viime toukokuussa. 1/2012 elämääni tuli uusi mies, mutta en pysty heittäytymään tähän suhteeseen täysillä. Miehessä on jotain outoa, mutta mitä? Näetkö sinä vastauksen?

Pystytkö vastaamaan tähän? Olisin todella kiitollinen! Lähden matkalle kyseisen miehen kanssa huomenna...

Kiitos.

Vierailija
47/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai elänkö loppuelämäni yksin?

t. blondi sinkku 41v

Vierailija
48/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa yhteyttä kaipaan minäkin! Itsekin fundalistimentisissa piireissä ollut, mutta ei minua hyväksytä siellä tällaisena kuin olen. Ja srk vasta onkin sellainen ns nokkimisjärjestys, kaikkein vahvimmat ja ulkoisesti uskossaan vahvat puhuvat ja ovat esillä, he rukoilevat ihmisten puolesta jne... Kai heille sit siunaantuukin lahjoja kun koko ajan niille on tarve. Mutta sitten kun itse olen tosi herkkä, arka ja vähän syrjäänvetäytyvä... Niin istun vaan siellä takapenkissä. Toivon että sitten omassa elämässä edes se, että käyn mummoni luona siivoamassa, olisi sitä tärkeää rakkauden työtä. Ja siis noita srk vahvojahan ei vanhainkodeissa näy, korkeintaan joku hartaustilaisuus jossa todistavat uskostaan ja lähtevät sitten kotiin... Minua ei hyväksytä, koska kuulemma kyselen liikaa, kyseenalaistan liikaa, olen liian liberaali, ymmärrän liikaa kun en tuomitse esim homoja niin.olen liian syntiin päin kun en tuomitse jne.. Ja näitähän ei sanota suoraan, vaan verhotaan esim esirukoustilanteeseen, että nyt herra auta tätä sisarta enemmän ojentautumaan sanasi mukaan ja ota turhat kyselyt pois ja auta muuttumaan ja pyhitykseen jne jne... Tai sitten vaan haetaan etäisyyttä ja vältellään... Oon aika turpaani henkisesti saanut srk. Mutta löytyy onneksi jotain pieniä ryhmiä, esim joku luterilainen paikka, missä saa olla oma itsensä ja ihminen. Ei hengellinen kone. No, tulipa vuodatus. ap

Tämä on hienoa työtä, mitä olet täällä tehnyt! En ole itse seurakunnissa käynyt nyt aikoihin, mutta kyllä siellä minulta on lämmin muisto niistä, joiden kanssa kohtasi ihmisenä, eikä niinkään noista näyttävimmin puhuneista.

Seurakunnissa (tutustuin aikoinaan useampaankin, mm. helluntailaisuus ja srk, kävin paljon eri hengellisissä tapahtumissa) koin ongelmaksi sen, että niissä on tietyt kaavat ja kuviot ja voi, ne nokkimisjärjestykset, kuten hyvin sanoitkin!

Tiedän tuon kyseenalaistamisen pelon myös, minusta on surullista, että ihmiset eivät voi hyväksyä omaa tietämättömyyttä mysteerien edessä. Pidetään väkisin yllä kaiken maailman rakennelmia. Nopeasti ihmiset oppivat sitten käyttäytymään sillä tavoin kuin odotetaan, ja mitä enemmän sitä kaikkea seurasin, se alkoi minusta vaikuttaa näytelmältä...

Tuomitsemista ja pelon lietsomista en lopulta enää sulattanut, ja lähdin pois.

Tänä päivänä en varmasri pystyisi edes pitämään suutani kiinni niin paljon kuin aikoinaan, joten voi olla, että nyt minut lennätettäisiin pois, ennen kuin ehtisin itse lähteä:D

Enkä toisaalta noihin piireihin kaipaisikaan, sillä tiedän, mitä ne pitävät sisällään.

Mutta jos jostain löytyisi joukko, jossa kokoonnuttaisiin kohtamaan toisia ihmisiä ja etsimään yhteyttä suurempaan, olisin niin mielelläni mukana. Saattaa olla, että jää elämänaikaiseksi haaveeksi.

Minusta on hienoa, että olet kirjoittanut tänne sekä toisten auttajana että ihmisenä, jolla on myös omat kipupisteensä. Se, mitä olet täällä muille antanut, ei ole ollenkaan vähäpätöistä, vaan ainakin minulle yksi tämän kevään merkityksellisistä asioista ja tärkeä kohtaaminen, vaikka virtuaalinen sellainen onkin:)

Metsätähti

Vierailija
49/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet elämän menevän eteenpäin? Elämä päätti yllättää vielä "vanhoilla" päivillä, siitä on seurannut omia ongelmia. Kestääkö parisuhteemme tämän? Miten esikoinen reagoi? Kestänkö kesäkuulle ja päättyykö kuitenkin odotus onnellisesti? Entä taloamme koskeva asia, miten se ratkeaa? Tuntuu, ettei juuri nyt jaksa mitään ja talouskaan ei ole paras mahdollinen. Miten perheenä jaksamme?

Elämä yllättää

Vierailija
50/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut vastausta aikaisemmin, toki ymmärrän että et aina ehdi.

Tärkein kysymykseni on, saammeko vielä kolmannen lapsen( näiden keskenmenojen jälkeen)? jos saamme, näetkö onko tyttö vai poika? Milloin?

kannattaako mun hakea oman alani töitä, jos haen tulenko olemaan tyytyväinen työhön? vai haenko siihen työhön jota tein noin 10-vuotta aikaisemmin?

Tuleeko taloudellinen tilanteemme paranemaan? entä mieheni ja minun suhde, muuttuuko paremmaksi (luottamus ja toisen ymmärtäminen..), pääseekö mieheni eroon siitä yhdestä isosta ongelmasta, joka hänellä on?

entä pääsenkö itse eroon ajoittaisista jännitysoloista/sosiaalisten tilanteiden pelosta?

paljon kysymyksiä, olisin erittäin kiitollinen vastauksista edes joihinkin, KIITOS SINULLE.

Vierailija
51/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai elänkö loppuelämäni yksin?

t. blondi sinkku 41v

Et tule elämään yksin. Kohtaat pian, olisiko jo nyt keväällä tai kesällä, aika on nyt arvio, elämäsi miehen. Vaalea mies, lyhyet hiukset, hymyileväinen. ap

Vierailija
52/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 29, Pirkanmaa haluaisi vielä mitä kohteliaimmin tiedustella, helpottavatko nämä helvetilliset rahahuolet koskaan, ja huolehdinko turhaan siitä, että menetän mieheni nuorella iällä?

Avioliiton "kannattavuudella" tuossa aiemmin tarkoitin lähinnä sitä, että kannattaako, tällaisten ristiriitojen vallitessa ja tuottaessani miehelleni niin paljon vahinkoa, meidän edes yrittää yhdessä enää? Rakkautta kyllä riittää.

Päivä kerrallaan, säästeliäästi eläen, tulette toimeen. En koe teille eroa, rakkautta riittää. Tulee sananpaikka mieleen: Miksi sydämeni olet niin murheellinen, miksi olet niin levoton... ? Jotain sisälläsi liikahtelee, mutta miksi? En näe sitä. Olet jollain tavalla särkynyt. Etsi eheyttä, sydämessäsi tiedät mistä ja miten. Miehesi ei jätä sinua. Hänelläkin on omat haavat sisällään, joista kärsii, vaikkei niitä ilmaise sinulle. Nyt on levon ja eheyden etsimisen aika. ap

Vierailija
53/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut vastausta aikaisemmin, toki ymmärrän että et aina ehdi.

Tärkein kysymykseni on, saammeko vielä kolmannen lapsen( näiden keskenmenojen jälkeen)? jos saamme, näetkö onko tyttö vai poika? Milloin?

kannattaako mun hakea oman alani töitä, jos haen tulenko olemaan tyytyväinen työhön? vai haenko siihen työhön jota tein noin 10-vuotta aikaisemmin?

Tuleeko taloudellinen tilanteemme paranemaan? entä mieheni ja minun suhde, muuttuuko paremmaksi (luottamus ja toisen ymmärtäminen..), pääseekö mieheni eroon siitä yhdestä isosta ongelmasta, joka hänellä on?

entä pääsenkö itse eroon ajoittaisista jännitysoloista/sosiaalisten tilanteiden pelosta?

paljon kysymyksiä, olisin erittäin kiitollinen vastauksista edes joihinkin, KIITOS SINULLE.

Nyt niin paljon, että sisimpäsi on hätääntynyt ja hapuilet sinne tänne, olisiko siellä apua. Sinua auttaisi, jos ottaisit askeleen kerrallaan, levosta käsin. Yksi asia kerrallaan, jätä muut lepäämään, kyllä ne muut asiatkin siellä odottavat ja pysyvät murehtimatta.

Lapsiasiasta minulle ei anneta nyt lupaa sanoa mitään, ne asiat ovat verhon takana odottamassa. Nyt askel kerrallaan, etene siitä mikä tuntuu helpoimmalta. Siunausta, muistin rukouksin. ap

Vierailija
54/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania sanoja! Rakkaudella ap

Vierailija
55/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä unohtui, olen 40vuotias

Vierailija
56/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vastailla väliin jääneille

Vierailija
57/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vastailla väliin jääneille

Kysyin jo kahdesti vähän eri sanoin, tämä asia kun painaa.

Miten muuten saat tiedon? Unessa vai valveilla? Tuleeko jostain kysyjistä tieto helpommin kuin toisista?

t. ulkomailla olija

Vierailija
58/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö perheemme koossa ja tuleeko lisää jäseniä? :)

Mitenkäs työelämä? Asetunko, vai tuleeko vaikeuksia?

Saanko pitää vanhempani vielä kauan luonamme?

Onko jotain muuta mitä minun pitäisi tietää?

Nainen 29v.

Vierailija
59/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö perheemme koossa ja tuleeko lisää jäseniä? :)

Mitenkäs työelämä? Asetunko, vai tuleeko vaikeuksia?

Saanko pitää vanhempani vielä kauan luonamme?

Onko jotain muuta mitä minun pitäisi tietää?

Nainen 29v.

Minä koen, että sinulle olisi nyt hyvä asettua. Siitä, arjen ja vastuun kantamisesta, arjen rakkaudesta elämääsi tulee iloa ja kiitollisuutta, rauhaa.

Vaikeuksia tulee jokaisen elämään, mutta menet niiden yli, sinulle on annettu valoisaa mielenlaatua. Osaat nähdä hyviä asioita synkkinäkin hetkinä. Käsistäsi purkautuu ulos jotaln kaunista, käsiesi kautta. Näen kuin kauniita kukkia, joita hoidat ja istutat. Perheelläsi ei ole mitään hätää. ap

Vierailija
60/243 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 29v.

[/quote]

Minä koen, että sinulle olisi nyt hyvä asettua. Siitä, arjen ja vastuun kantamisesta, arjen rakkaudesta elämääsi tulee iloa ja kiitollisuutta, rauhaa.

Vaikeuksia tulee jokaisen elämään, mutta menet niiden yli, sinulle on annettu valoisaa mielenlaatua. Osaat nähdä hyviä asioita synkkinäkin hetkinä. Käsistäsi purkautuu ulos jotaln kaunista, käsiesi kautta. Näen kuin kauniita kukkia, joita hoidat ja istutat. Perheelläsi ei ole mitään hätää. ap

[/quote]

Jotenkin osui niin että kyyneleet kihosivat silmiini. Taidat olla ihan oikeassa, kiitos.

Nainen 29v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän