Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeestikko joku ei kerro miehelleen ystäviensä asioita?

Vierailija
06.03.2012 |

Kyllä me miehen kanssa kerrotaan kaikki toisillemme, ollaan kerrottu jo 13 vuotta. En ymmärrä kun toisessa ketjussa joku ihmetteli että kauheeta jos mies lukee naiselle tarkoitetun viestin ja se on ystävältä... mitä sitten?

Halausinkin nyt konkreettisia esimerkkejä niistä asioista ystävien asioista joita ei voi kertoa miehelle. En oikeasti ymmärrä mitä ne voi olla...

Tai ehkä mä ymmärrän jonkun sukupuolitaudin mutta siis yleisesti. Ettekö te juttele miehen kanssa kaikesta? Mua ei ainakaan tippaakaan hetkauta jos mun ystävien miehet tietää jotain meidän asioita, mitä sitten? Ei ne miehet (ainakaan minun) edes muista niitä juttuja myöhemmin. Kunhan jollekkin höpisen.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on yksi suhde ja ystävyys toinen suhde. En tilitä ystävieni minulle luottamuksella kertomia asioita miehelleni. On paljonkin sellaista, mitä mieheni ei tiedä ja mitä tietämättä hän voi vallan hyvin elää.

Vierailija
42/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävien henkilökohtaiset asiat. Tietysti jotain kerron, ehkä lapsista (jos samanikäisiä kuin meillä) tai työpaikan vaihdosta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, että Liisan mies sanoi sille tiistaina, että mä olen väsynyt meidän suhteeseen ja Liisa koki sen kauhean raskaana, varsinkin kun se oli sitten sen vuoro nukuttaa lapset ja ne kiukutteli ihan hirveesti ja sitten kun se oli saanut nukutettua lapset, sen mies olikin jo nukahtanut sohvalle ja ne ei voinu enää jutella siitä, että miksi se mies oli niin sanonut, eikä Liisa saanut nukuttua koko yönä ja sitten kun seuraavana päivänä se yritti, se mies sanoi, että se ei ollut kauhean tosissan.

Mun mies nukahtaisi tokassa lauseessa.

Jokainen ihminen tarvitsee ympärilleen 5 hyvää ystävää, joiden kanssa jakaa asioita, joten ei tarvitse miehen kestää kaikkia jorinoita ja ymmärtää kaikkia asioita. Muussa tapauksessa parisuhteeseen syntyy liikaa paineita.

Mä en viitsi höpistä jotain naapurin Rouvan juttuja mun miehelle, kun yhteistä laatuaikaa on siitä kun lapset on nukahtaneet noin pari tuntia, jona aikana haluamme molemmat tehdä muutakin, kuin pölöttää naapureiden parisuhdekiermuroita.

Vierailija
44/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikesta niinkuin minäkin teen. En toki siis kerro mitään arkaluonteista tai sellaista mitä ystäväni on kieltänyt kertomasta edes miehelle mutta tällaisia nyt on todella harvoin.

Ihmettelen miten jotkut vartioivat sitä puhelintaakin että jos ystävä laittaa jotain arkaluonteista.. ei mun ystävät ainakaan tekstiviestillä kerro mitään parisuhdeongelmia tai vakavia terveysongelmia.

Vierailija
45/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävieni luottamuksella minulle kertomia asioita miehelleni.

Vierailija
46/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa olla niin riippuvainen miehestä että täytyy kaikki kertoa

Vierailija
47/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jotain yleisiä juttuja puhun, mutta kyllä meillä on ystävieni kanssa luottamuksellisia juttuja, jotka eivät vain kuulu miehelle tai muillekaan. Ja odotan kyllä toiseenkin suuntaan, ettei ystäväni kerro kaikkia puheitani miehilleen.

On kyse sitten pettämisestä, lapsen yrittämisestä, sairaudesta tms. Mun mielestä luottamukselliset jutut myös pysyy sellaisina. Ja ei tarvitse erikseen mainita, että ethän kerro tätä kenellekään, vaan kyllä ne asiat tiedetään puolin sekä toisin, joista ei puhuta eteenpäin. Edes sille miehelle.

Toivottavasti en ole koskaan sulle puhunut juttujani...

Vierailija
48/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saisin tietää että joku ystävistäni kertoisi minun henkilökohtaisia asioitani miehelleen, olisi entinen ystävä.

Ystävä luottaa omat asiat ystävälleen - ei tämän miehelle. Ystävän mies ei ole sama asia kuin ystävä. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
49/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää mieheltä salata? Ja miten niin on oksettavaa? Meillä on hyvä suhde ja on kiva puida asioita miehen kanssa, tai siis minä puin ja mies kuuntelee.

En ole ollenkaan riippuvainen siinä suhteessa miehestä, ei se mitään riippuvuutta tuo!

Vierailija
50/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoaan. En todellakaan kertonut miehelleni asiasta, vaikka hän ei olisi varmasti koskaan paljastanut tietävänsä kenellekään tai muuttanut käytöstään.

Kerron asioita, jos oletan, että kaveria ei haittaisi. Mutta tuon tyyppiset asiat, jotka on kerrottu mulle luottamuksella pidän itselläni, jos en saa lupaa kertoa.

Vierailija
51/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne keskustelut nyt vaan ei kuulu miehelle jos hän ei paikalla oo.

Vierailija
52/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaikka mitä tyttöjen höpötyksiä mitä jutellaan, vaikka mulla on maailman ihanin ja rakkain aviomies, ei hänelle silti kuulu minun ystäväni salaisuudet ja henk.koht asiat.

Me olemme mieheni kanssa ihan yksilöitä eikä

siamilaiset kaksoset.

Hassua, että joku kertoo oman ystävän henk.koht asioita eteenpäin.

Vierailija
53/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut esim. mitä olen jutellut ystävieni kanssa e-pillereistä, kuukautisista yms. En ole kertonut kuka on paljastanut tykkäävänsä stringeistä tai kuka käyttää dildoa. En ole myöskään jutellut ystävien vaate- ja meikkimieltymyksistä tai muusta jonka arvelen olevan miehestä tylsää.

Monista jutuista puhutaan, etenkin jos pariskunnan molemmat osapuolet ovat tuttuja, mutta ei kaikista. Ja esim. itse en puhu meidän parisuhteen seksiasioista eikä tietääkseni mieskään.

Vierailija
54/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki asiat pitää kertoa miehelle. Tulee mieleen mies, joka on sairaalloisen mustasukkainen sekä omistushaluinen.

Vierailija
55/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitää mieheltä salata? Ja miten niin on oksettavaa? Meillä on hyvä suhde ja on kiva puida asioita miehen kanssa, tai siis minä puin ja mies kuuntelee. En ole ollenkaan riippuvainen siinä suhteessa miehestä, ei se mitään riippuvuutta tuo!

asiat miehellesi. Kyllä aikuisen ihmisen pitää itse ymmärtää mitä on soveliasta kertoa, ja missä voisi vähän pitää sitä suodatinta suun edessä.

Vierailija
56/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niin symbioosissa ei tarvi olla, että joka ikinen ajatus pitää tuoda julki toiselle. Jopa silloin kun se ajatus liittyy johonkin ihan muuhun ihmiseen ja hänen tilanteeseensa. Mun mielestä kuulostaa oudolta, kun joku sanoi jotain sinne päin, että ei jaksaisi olla suhteessa jossa pitäisi "varoa sanomisiaan" tms. Siis eikö se nyt tule ihan luonnostaan ihmisillä, se käsitys mitkä asiat on sellaisia joita ei levitellä eteenpäin? Tarviiko joillekin oikeasti erikseen jotenkin tähdentää että no tällaisia voi kertoa ja tällaisia ei. Mulla se ainakin tulee ihan itsestään, se tarvittava "pidättäytyminen" sen suhteen mitä puhun eteenpäin. Samaten miehestänikin puhun ihan kunnioittavasti kavereilleni, en juoruile suu vaahdossa mitä mieleen tulee.

Jos nyt vaikka mun kaveri olisi ostamassa kämppää niin miksipä en voisi siitä sanoa. Kyllä kai sen nyt järkikin sanoo mitkä asiat on sellaisia jotka vaativat hienotunteisuutta eteenpäin levittämisen sijaan. Ja kyllä mun puhelimeen voi myös tällaisia hienotunteisia juttujakin tulla joskus.

Vierailija
57/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kerroin miehelle, että kaverilla on se ja se sukupuolitauti. Sitä sanoessa tuli mieleen, että onkohan tämä ehkä jotain, jota ei pitäisi kertoa. Kaiken kerron, en jaksa olla suhteessa, jossa pitää miettiä sanomisiaan. Toivottavasti mies on sen verran fiksu (kuten minä) ettei ala esim. nyt karsastaa tätä kaveria jne.

minkähän takia sanotaan, ettei naisille pitäisi kertoa mitään. Sen asian kuulee viisi ihmistä jo samana päivänä.

Vierailija
58/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitään ystävien henkilökohtaisia juttuja, parisuhdeongelmia, seksiasioita tms. Jotenkin päivän selvää.

Vierailija
59/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitään ystävien henkilökohtaisia juttuja, parisuhdeongelmia, seksiasioita tms. Jotenkin päivän selvää.

Vierailija
60/128 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita, parempi sekin kuin muille.