Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 20.2.

Vierailija
20.02.2012 |

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan uskoa, että suurin osa ketjun "analyyseistä" on yhden tai kahden sairaan ihmisen tekeleitä. Menee usko ihmisiin tämän perusteella! Toivon että joku provoaa nyt urakalla tässä.

Ihan uskomaton ketju. Vikaa löytyy niin äidin maljapuheesta kuin sulhon hymystäkin. Ja vielä pään koosta. Eikä vain toisen vaan molempien. Juu, selviä psykopaatteja.

Pakko vetää seuraavaksi esiin kateuskortti. Heillä kun näytti suhde toimivan ;)

Vierailija
82/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskosi ei oikein toimi perusteluna haukkumiselle.

uskon myös että kiinnostunut psykologiasta vain että pääsee manipuloimaan muita. Tulee mieleen, että ehkä opetellut tunteitakin ja miten niitä kuuluu ilmaista vain psykologian kirjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut mitään poikkeuksellista ja outoa. Minusta kaikki satuhäiden pariskunnat ovat olleet erilaisia ja juuri siksi kiinnostavia. Mielenkiintoista havaita, kuinka tulkitsemme näkemäämme niin eri tavalla.

Minulle tässä jaksossa oli positiivista mm. alkoholin vähäinen merkitys.

Mietin, millaisen kuvan meidän parisuhteestamme voisi saada tv-ohjelman välityksellä. Luultavasti minua pidettäisiin pirttihirmuna ja miestäni laiskana tossukkana, tai sitten sopivasti kohtauksia leikaten olisimme toisiamme arvostava ja ymmärtävä ihannepariskunta...

Vierailija
84/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologian tietämyksellä (oletan, että vähäisellä empatiakyvylläkin) varustettuna on pelottava. Helposti saa manipuloitua tietyntyyppisiä ihmisiä. Itsekeskeinen narsisti tuli minulle mieleen hänestä.

Vierailija
85/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulusta sanottiin joko ohjelmassa tai ohjelman kotisivuilla, että sulhanen oli tehnyt siihen sanat. Säveltämisestä ei mainittu mitään. Eli ei kyllä valehdellut minusta mitään.

Muutenkin ohjelma oli hauska. Ohjelmaa vartenhan kuvataan n. 60h materiaalia ja sitten se leikataan 50 min. pätkäksi ja ohjelmaformaatin mukaisesti siihen valitaan joku "teema" ja leikataan tämän teeman mukaisesti, siksi monet näistä satuhäiden pareista vaikuttavat vähän friikeiltä. Mutta kuka meistä jaksaisi katsoa ihan tavallisia häävalmisteluja ja pareja ilman mitään erikoista? Hattua nostan pareille, jotka tuohon ohjelmaan iloksemme uskaltautuvat!

Vierailija
86/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla kävi samoin kuin monella muullakin tässä ketjussa - mies nosti karvat pystyyn. Muistutti tosi paljon myös mun exääni, jolla oli hirveä pätemisen tarve, liioitteli ja valehteli asioita saadakseen ne vaikuttamaan paremmilta omaksi edukseen, uhkaili, painosti ja kiristi saadakseen tahtonsa läpi. Hän myös käytti tuollaista alistavaa puhetyyliä naamioiden sen huumoriksi: "Kyllä se vaan niin on, että mies päättää nää tämmöset asiat" ja "nää on näitä miesten juttuja, ei näihin naisia kaivata" ja mitä kaikkea hänen suustaan pääsikin. Joka kerta, kun tartuin sanoihin, hän kuittasi kaiken sanomalla, että "sulla ei sitte yhtään oo huumorintajua", mutta käytännössä lopulta tilanne eteni siihen pisteeseen, että kun en kerran tehnytkään exän tahdon mukaan, hän kävi käsiksi ja kuristi mua. Ja kyse oli siitä, etten lähtenyt hänen perheensä kanssa lomamatkalle, koska satuin itse olemaan töissä silloin, kun tuo lomamatka oli. Hänen mielestään mun olisi pitänyt vaan jättää menemättä töihin tai irtisanoutua, kosk ahän oli päättänyt, että minä lähden mukaan lomamatkalle.

Onneksi en itse ikinä päätynyt naimisiin asti enkä perustanut perhettä exän kanssa. Toivon todellakin, että tv:n antama vaikutelma miehestä johtaa harhaan ja erittäin paljon... Morsian oli nimittäin minusta viehättävä ja suloinen tapaus.

Vierailija
87/173 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli kivan ja kiltin oloinen ja kaunis, kaunis hymy. Hymyileväinen ja nauravainen.

Sulhanen sai niskavillani pystyyn, jotenkin kylmäsi. En tarkoita ulkonäköä vaan persoonaa.

Tuollainenko olisi psykologina, pelottavaa.

Tulee mieleen itsetehostus ja ylisuorittaminen, päteminen.

Morsian osaa laulaa, sulhanen ei ollenkaan.

Olen tavannut muutamia pieniä hinteliä miehiä ja todellakin he ainakin kompensoivat lyhyyttään ja hintelyyttään omistamisella ja uholla. Eräskin valehteli ummet ja lammet kuinka osaa sitä tai tätä ja kuinka heidän suku on paras ja valehteli ainakin puolet tekemisistään. Tämä vain viittaus siihen kun joku mainitsi saman huomion. Ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki pienet miehet ovat samanlaisia, mutta monet ovat.

Kuka knetkin sitten valitsee...

Vierailija
88/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihme pariskunta ja todella ärsyttävää parisuhdesuorittamista ja analysointia ja ja ja ...

Ja mies oli tosiaan oikein yliopistoinssi, kun naulas kyltit terassiin kiinni ja tuhras sen tapetin kanssa.. siis miksi se ei voinu muka kohdistaa sitä tapettia siihen levyyn?? Kun jotain selitti, ettei sitä saa paremin kohdilleen... JEP

Tunnen monia, ihan hyviä tyyppejä:

Vierailija
89/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä illalta ja mennä tuonne sohvalle oman miehen kainaloon. Jostain syystä se näyttää taas ihan uudessa valossa mulle niin ihanalta mieheltä.. :)

Vierailija
90/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä illalta ja mennä tuonne sohvalle oman miehen kainaloon. Jostain syystä se näyttää taas ihan uudessa valossa mulle niin ihanalta mieheltä.. :)

Vierailija
91/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samat fiilarit..

ihan kamala,liian iso ego,naismainen yökötys ja sovistinen minimies tuo "ukko"!

Vierailija
92/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteenpiirteitä kuin isällänsä. Ei välttämättä mikään ruusuinen tulevaisuus.

Vierailija
93/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yle areenalta loppuhaastattelun. Sen perusteella oli suloinen pariskunta. Ottivat hienosti toisensa huomioon ja näyttivät rakastuneilta.

Itse ohjelmassahan on tarkoituskin saada pariskunta näyttämään jotenkin friikiltä (en ole nähnyt ohjelmaa!). Esim. kerran kun ei oikein mitään friikkiä ollut, niin koko ajan kuvattiin naisen koiria, että tuli mielikuva 'hullusta koiraperheestä', jolle ainoastaan koirat on henki ja elämä.

Pariskunta vaikutti muutenkin sellaiselta, että voisivat hyvinkin olla mun tuttavapiiristä.

t. koulutettu nainen 35 v. Etelä-Helsingistä

Vierailija
94/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa käydä katsomassa joko YLE Areenasta tai Satuhäiden FB-sivuilta, joilla muutenkin paljon spesiaalimateriaalia pareista. Satuhäät - suomalaisia rakkaustarinoita FB:ssa...

Vierailija
95/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri tavalla ihmiset katsoo asioita. Mulle tuli taas tästä satuhäät jaksosta oikein hyvä mieli. Yleensä morsiammet on olleet toinen toistaan häähullumpia ja saaneet ties mitä skitsokohtauksia kaikki häästressissään. Mariahan oli ihan itse rauhallisuus prosessissa. Kerrankin tuli sellainen olo, että ehkä mies on tehnyt kunnon löydön!

Olin myös näkevinäni rakastuneita katseita, jotka ovat valitettavan harvassa näissä tositv-häähumuissa. Kaikkea hyvää parille! Mitäpä väliä sillä on, jos mies ei keskiverto av-mammaa miellytäkään, jos vaan Mariasta on hieno mies.

Vierailija
96/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitten toisessa ketjussa lohduttelevat kun joku mammeli kirjoittaa olevansa huolissaan lapsensa pienikokoisuudesta. Tai opettavat lapsilleen, että ketään ei saa kiusata ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.

HÄVETKÄÄ!!

Vierailija
97/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kaikesta keksitään valittaa ja haukkua. Mukava pari tuo on varmasti. Hyvin järjestetyt häät olivat.

Vierailija
98/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa ton naisen järkyttävän pään koon. Siis OIKEASTI kaksi kertaa isompi. :------DDD

Vierailija
99/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti ihan tyypilliseltä psykologilta :D Reflektoidaan parisuhdetta jatkuvasti ja parinmuodostustaktiikat ja persoonallisuustyypittelyt käytössä yms. mikä vaikuttaa alaa opiskelemattoman mielestä aika sekopäiseltä. No joo. Ei nää nyt miltään ihan kamalilta vaikuttaneet, olihan se mies välillä vähän ärsyttävä, mutta varmaan oli kaikki ärsyttävyys siitä koitettu tiivistää ohjelmaan.

Vierailija
100/173 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän niillä vaikutti olevan keskenään. Vaikuttivat musta kuitenkin normaalimmilta ja tasapainoisemmilta kuin suurin osa Satuhää-pareista. Elämä järjestyksessä jne. Ajoittain mies toki härväsi aika paljon, mutta eiköhän meillä ole kaikilla omat virheemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi