Satuhäät 20.2.
Kommentit (173)
kohdistuu miehen pään kokoon. Siihenhän kun pystyykin paljon vaikuttamaan.
Ihan normaali, vähän hentorakenteinen vaan tuo mies oli. Ja huumorintajuinen, toisin kuin moni näistä arvostelijoista.
"Sun on helpompi olla ku mä päätän", sanoi pokkana vaimolleen. Ohhoh.
Eiköhän arvostelu ole ihan sallittu, katsos kun jokaisella on oikeus mielipiteeseen.. Tämä on keskstelua, siltä pohjalta mitä me mammat voimme tietää tuosta parista, eli mitä meile on näytetty. Jos samasta parista olisi tehty ja leikattu aivan toisenlaisia kohtia, mielipide voisi oll toisenlainen. Mutta olemme nähneet sen mitä leikkaajat ovat halunneet meille näyttää, ja kyllä jokaiselle muodostuu joku mielikuva tunnin mittaisen jakson perusteella.
Ja kyllä mua ärsyttäis sellanen jatkuva analysointi aina ja kaikesta.
Oma mies perusjuntti, komea autonasentaja ja suurisydäminen oma rakas
No olihan sen äitikin aika outo. Sulhanen ei muuten edes kiittänyt kun anoppi antoi 20e morsiamen takaisin saamiseen.
Aivan ihme pariskunta ja todella ärsyttävää parisuhdesuorittamista ja analysointia ja ja ja ... Ja mies oli tosiaan oikein yliopistoinssi, kun naulas kyltit terassiin kiinni ja tuhras sen tapetin kanssa.. siis miksi se ei voinu muka kohdistaa sitä tapettia siihen levyyn?? Kun jotain selitti, ettei sitä saa paremin kohdilleen... JEP
ei se sulho naulannut sitä kylttiä kiinni terassiin vaan se kyltin takana oleva varsi painautui terassin lautojen väliin. JEP
olevan keskinäistä intohimoakin suudelmista päätellen.
Kaikki naiset ei tosiaan ole kiinnostuneeita huonoitsetuntoisista, paksukaulaisista ja isopäisistä duunaripaseista kuten useimmat tämän ketjun av-mammat tuntuvat olevan.
tuli kyllä kiusaantunut olo katsoessa tätä jaksoa. Todella ärsyttävä mies.
Miksi täällä arvostellaan ulkonäköä?? Yleensä jo pikkulapset tietävät että sellainen on todella huonoa käytöstä. Vai harmittaako, kun oma ukko on tyhmä ja kouluttamaton mutta onhan sillä onneksi ainakin ISO PÄÄ!!
Naismainen ruikku koko tyyppi. Napoleon-kompleksistahan tuo reppana kärsii, siksi pitää päteä ja päsmäröidä. Taitaa jäädä työpaikka haaveeksi tuolla asenteella ja luonteella...
Miksi täällä arvostellaan ulkonäköä?? Yleensä jo pikkulapset tietävät että sellainen on todella huonoa käytöstä. Vai harmittaako, kun oma ukko on tyhmä ja kouluttamaton mutta onhan sillä onneksi ainakin ISO PÄÄ!!
PS. mun miehellä on aika normaalinkokoinen pää ja iso muna, se on amis, mutta aika fiksu kuitenkin.
Oli kuitenkin ihan pakko käydä katsomassa netistä hääparin kuva. Olitte ihan oikeassa; miehellä oli pieni pää ja naisella tosi iso pää. Aika hassunnäköinen pariskunta :D
ihan suloinen mutta sulhanen melko rasittava. Mitähän morsiammen perhe, suku ja ystävät tuumivat kaikkitietävästä suomalaisesta Anssista... voin vain kuvitella, kohteliaina suomenruotsalainina jättivät ehkä sanomatta.
narsistisia piirteitä, tärkeilevä pikku-ukko.
"Sun on helpompi olla ku mä päätän", sanoi pokkana vaimolleen. Ohhoh.
narsistisia piirteitä, tärkeilevä pikku-ukko.
Miten ne saisi uskomaan, ettei niiden tärkeily kasvata niitä senttiäkään? Dont wanna short dick man, vai miten se biisi menikään...
Tärkeilevät pikku-ukot ovat niin ärsyttäviä.
ihmeessä pitää aina haukkua muita ?? Kyllä itse ottaisin tuollaisen miehen satakertaa mieluummin kuin pettävä, vaimonhakkaaja duunari miehen, joka näköjään teidän mielestänne on mies isolla M:llä. Sitten täällä itkette, että uskaltaako sitä turvakotiin lähteä.
Tuo pari oli selvästi onnellinen ja rakastunut. Ja hienoa nähdä, miten mies otti huomioon vaimonsa jatkuvasti ja arvosti tätä. Ja hienoa, että mies oli järjestämässä häitä noinkin aktiivisesti.
Uskoisinpa, että tässä haukkumisen takana on kateus, joka ikävä kyllä tuntuu vaivaavan meitä suomalaisia.
Ps. Olipa kyllä komea pastori kerrassaan ja tosi kauniisti lauloi myös tämä mieslaulaja :)
Toivottavasti heidän avioliittonsa kestää ja kaikke hyvää ja siunausta heidän elämälleen :)
mielettömän komea pappi! AIVAN UPEA!
Vituttaako kun et saa MIESTÄ itselles? Koska olet itse PSUGOLOGIN tarpeessa.
Ettekö ikinä ole pelleilleet tai vitsailleet parisuhteessa.
Ihan mukavilta ja rennoilta vaikuttivat.