Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos poikasi olisi homo, olisiko hänellä mielestäsi oikeus tavoitella ja päästä presidentin virkaan?

Vierailija
24.01.2012 |

Mä painiskelen täällä sen kanssa että äänestänkö Niinistöä vai Haavistoa. Pakko myöntää että jos Haavisto ei olisi homo, en epäröisi hetkeäkään hänen äänestämistään. Mietin nyt esim. mitä muiden maiden johtajat ajattelisivat jos Haavisto olisi presidentti? Itse en pidä niin hienona että meidät tunnettaisi suvaitsevana maana, niin kuin esim. Hollantia joka tunnetaan mm. huumeista ja prostituutiosta. Mutta toisaalta, voiko homoutta liittää edellä mainittuihin? Ei se ole kyllä sairauskaan. Altzhaimerin tautia sairastavaa presidenttiehdokasta en tietenkään äänestäisi ja päätös olisi varmaankin helppo.

Haavisto tuntuu kuitenkin tehneen hänet tavanneisiin vaikutuksen olemuksellaan ja hyväsydämisyydellään. Kun hänet siis tapaa, niin homous jää toissijaiseksi? Nähtäisiinkö hänet silloin ensisijaisesti hyvänä ja pätevänä ihmisenä? Oikeana ihmisenä virkaansa?

Ja sitten tuli mieleen vielä otsikon kysymys. 10v poikani joka menestyy hyvin koulussa, haaveilee jostain suuresta kun kasvaa aikuiseksi. Jos hän huomaakin jossain vaiheessa olevansa homo, joka on jo sinänsä suuri taakka kantaa, niin olisiko minusta oikein että se olisi este hänen suurille haaveilleen?

Luulen että olen päätökseni pitkälti tehnyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olipa homo tai hetero, en haluaisi hänestä presidenttiä.

Vierailija
2/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska musta presidentti on Suomen keulakuva ja en halua mediasta nähdä pressalla mies puolisoa.

Aina voi tavoitella pressaksi, mutta ei kenenkään ole pakko äänestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vaaleissa tosiaan tuntuu siltä että pitää ottaa kantaa homouteen. Jos sen unohtaisi niin kumpaa äänestäisi. Toisaalta minua häiritsee Saulin 30v nuorempi puolisokin.. Hankalaa, mutta hyviä ajatuksia.

Vierailija
4/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritte, mutta se ulkomaalainen toyboy kyllä... ei sovi presidentinlinnaan.

Vierailija
5/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska musta presidentti on Suomen keulakuva ja en halua mediasta nähdä pressalla mies puolisoa.

Aina voi tavoitella pressaksi, mutta ei kenenkään ole pakko äänestää.

Vierailija
6/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tosiaan olla ettei Antonio saisi kutsuja läheskään joka paikkaan, mutta tuskimpa ottaisi nokkiinsa.

Vierailija
7/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisi.

Mitä seksuaalinen suuntautuneisuus siihen liittyy, onko pätevä presidentiksi.

Lajiteltais sitten samantien myös selibaatissa elävät, muuten vaan puutteessa elävät, anaalia harrastavat, seksilelujen käyttäjät, threesomen harrastajat ja vaikka swingerit eri lajeihin seuraavissa presidentinvaaleissa.

Vierailija
8/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että latinoveri kiehahtaa jollain valtiovierailulla kun Pekka juttelee jonkun miehen kanssa ja Antonio vetää turpaan vaikka Putinia.

Vierailija
9/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa se voisi olla vielä mahdollistakin. Suomalaiset kuitenkin näkevät metsän puilta. Jossain USAssa vois olla vaikeaa, mahdotontakin. Ehkä 50 vuoden kuluttua sielläkin.

Vierailija
10/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi hänen hakevan. Sellainen oikeus on Suomessa ja meillä on oikeus äänestää nyt kumpaa haluamme.

Vierailija
11/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash....ketään ulkomailla ei kiinnosta.

Vierailija
12/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja osaahan nyt valtionvirkamiehet käyttäytyä ja pitäytyä asiassa. Kyllähän Halonenkin liikoja hymyilemättä hoitaa asioita Putinin kanssa vaikka varmasti on mielessä sen pullistelukuvat yläosattomissa.

Vierailija
13/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se, että moni kuvittelee, että ne jotka eivät äänestä Haavistoa, ovat jotenkin homovastaisia. En ole homovastainen, enkä koe sitä ratkaisevaksi tekijäksi, mutta äänestän Niinistöä.

En siltikään ole homofobinen tai suvaitsematon.

Vierailija
14/14 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa homo tai hetero, en haluaisi hänestä presidenttiä