Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmeisesti ahneudella ei ole mitään rajaa? Se ei riitä, että marjat poimitaan orjatyövoimalla, pitää lisäksi maksimoida voitot kartellilla

Vierailija
27.05.2026 |

Ei voi ymmärtää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskoa ja S-ryhmää ei vois vähempää kiinnostaa onko heillä myynnissä olevat tuotteet orjatyövoiman poimimia.

Vierailija
2/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareiden märkä päiväuni - orjatöitä kaikille, voitot osakkeenomistajille ja sijoittajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse poimimaan marjasi niin tadaa, ei tarvita enää orjatyötä. Ai mii mu ethän sä jaksa

Vierailija
4/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan poimijoita haalitaan Aasiasta. Koska loputon ahneus. 

Vierailija
5/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on voimassa jokaisen oikeus, voit mm. mennä metsään ja poimia marjoja, vaikka et omistakaan maa-aluetta. Miksi te valittajat ette poimi itse marjojanne, tällöin voitte varmistua, että ketään ei riistetä.

Vierailija
6/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse poimimaan marjasi niin tadaa, ei tarvita enää orjatyötä. Ai mii mu ethän sä jaksa

Eli orjatyö on hyväksyttävää, jos kuluttaja ei itse jaksa poimia marjoja. Huoh, olette te EKlaiset päästänne sekaisin... 

Vierailija
7/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on voimassa jokaisen oikeus, voit mm. mennä metsään ja poimia marjoja, vaikka et omistakaan maa-aluetta. Miksi te valittajat ette poimi itse marjojanne, tällöin voitte varmistua, että ketään ei riistetä.

entä se finnairin kuuluisa mustikkakeitto? kyllä sitä aina jotenkin tukee 

Vierailija
8/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän ja Keskon pomojen ei ole tarvinnut ikinä keskenään sopia, kun poliitikot ovat heille luonneet kartellimaiset olot, jossa suomalaiset kuluttajat maksavat tilastojen mukaan yli 2 mrd euroa enemmän kuin Euroopassa ylipäätän. Siis joka vuosi 2 mrd euroa ylimääräistä!

Korostan nyt samantien, että en väheksy tuota marjakarlellia. Mutta aika jeesustelua poliitikoilta tulla kauhistelemaan.

Vierailija
9/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli orjatyö on hyväksyttävää, jos kuluttaja ei itse jaksa poimia marjoja. Huoh, olette te EKlaiset päästänne sekaisin... 

Ei pääse EKhon, ellei ole moraalisesti täysin rappiolla oleva psykopaatti. Tuskin oli sattumaa, että lähes kaikista SS-miehistä tuli kokoomuslaisia. Ja sitä ennen lahtarikaartin vankileirien vartijoista. Se oli todellista kokoomuslaisuuden juhla-aikaa, kun pohatat saattoivat päättää köyhien elämästä ja kuolemasta ilman mitään vastuuta.

Sellaisia "ihmisiä" nuo EK & kokoomuksen koplan jäsenet 🤢 

Vierailija
10/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä valittaja et vaadi asiallisia työoloja ja kunnon palkkaa ihmisille? Oletko selkärangaton nilviäinen? Olethan sinä. Jaa että mistäkö minä sen tiesin? Nooo... Jotenkin vain sellainen olemus välittyi tuosta viestinnästäsi. 

Vierailija
11/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkareiden märkä päiväuni - orjatöitä kaikille, voitot osakkeenomistajille ja sijoittajille.

Kyllä, kun on ne kymmenykset saatavat marjanpoiminnasta ja mummojen perseen pesustakin.

Vierailija
12/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alhaisiksi ovat sopineet hinnat kartellissaan. 

Vierailija
13/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskoa ja S-ryhmää ei vois vähempää kiinnostaa onko heillä myynnissä olevat tuotteet orjatyövoiman poimimia.

Tämä on erittäin tärkeä huomia. Tukkukaupan keskittyminen parille mafialle on yksi tämän maan suurimpia köyhdyttäjiä. Samalla työehtojen polkeminen, kartellit ja esim maanviljelyn ajaminen ahtaalle ovat business as usual. 

Vierailija
14/14 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt jo viimeisenä viitenä kesänä, yrittäjälle en anna senttiäkään😁😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi