Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 20.2.

Vierailija
20.02.2012 |

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sulhasessa oli jotakin tosi pelottavaa ja omituista. Tuli mieleen, että syököhän se mielialalääkkeitä?!? Katse oli lasittunut ja flegmaattinen ilmeistä puhumattakaan. Ja selvästihän hän kärsii jonkinlaisesta kokonsa aiheuttamasta alemmuuskompleksista. Tuollaiset kärpässarjan tyypit on aina niitä pahimpia, joiden on koko elämänsä ajan todisteltava muille jotakin. Ovat tietävinään kaikesta kaiken ja haluavat päsmäröidä muita...

Lisäksi: en muista IKINÄ kuulleeni yhtä amatöörimaista laulua esitettävän julkisesti. Kauhea esitys. Mies osasi kyllä soittaa kitaraa, mutta lauluääni ja sävelkorva oli aivan olematon!! Edes artikuloinnista ei saanut selvää. Tuli mieleen Matti Nykäsen loilotus, sanoisin Matin olevan jopa parempi laulaja kuin tämä wanna-be-artisti.

Siis sä teet täällä suvereenisti persoonallisuusanalyysejä tv:n välityksellä? Kukahan tässä on tietävinään kaikesta kaiken? :D

Ja toisekseen, sulhanen esitti morsiamelleen laulun omissa häissään. Voi jestas mikä tosikko sä olet... Mä olen ollut muutamissakin häissä, joissa jompi kumpi morsiusparista on loilottanut hieman enemmänkin nuotinvierestä, eikä todellakaan ole yleisöä haitannut. Sulhanenhan oli kitaristi eikä laulaja, lauloi kuitenkin sydämestään.

Taitaa olla elämä vaikeeta, kun täytyy aina miettiä miten NOLOO kaikki mahdollisesti on ja mitä nyt muutkin aattelee, ai kauheeta...

Vierailija
62/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeää katsellessaan heitä?? Fiksuja ja erittäin huumorintajuisia ja rakastuneita:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulamisen eikä minkään ohjelmanumeron tarvitse olla ammattimaisesti toteutettua, sillä sitenhän siinä menetettäisiin kokonaan morsiusparin oma persoonallisuus.

Vierailija
64/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea pastori :)

Vierailija
65/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tuon yhden kohdan häästressin piikkiin - eikö teillä muka mennyt hermot häitä valmistellessa kertaakaan?

Ei. Ei mennyt.

Paras ja fiksuin pari aikohin! Taidatte arvostelijat olla kaikki jotain amiksia, kun noin voimakkaasti reagoitte? Mun mielestä ihan normaalia koulutettujen ihmisten toimintaa.

Höpö höpö. Me olemme jopa koulutetumpia kuin tuo pari eikä tosiaankaan ole tuollaista. Tosiasiassa noillakin oli ihan taviskoulutus, naisella ei sitä paitsi vielä edes maisterin tutkinto kasassa.

Vierailija
66/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ohjelma tulee uusintana perjantaina 24.2 klo 15:25 TV2, jos ette halua katsoa Areenasta tai haluatte ohjelman talteen.

Vierailija
67/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä sulho oli ihan oikeasti ITSE tehnyt kappaleen vaimolleen. Se ele nosti hänen pisteitään ainakin minun silmissäni!

Mutta mitä vielä!! Tää tyyppihän on plagioinut tuon kappaleen sävelen Thaimaassa tunnetusta hitistä!! On varmaan niillä Aasian matkoillaan törmännyt tuohon kappaleeseen, se alkuperäinen versio kun on ollut joskus muutamia vuosia sitten oikein kai hittikin sielläpäin. Tempo on vain hieman nopeampi tässä Anssin "tekeleessä". Törkeä temppu.

Vierailija
68/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tämä sulho oli ihan oikeasti ITSE tehnyt kappaleen vaimolleen. Se ele nosti hänen pisteitään ainakin minun silmissäni!

Mutta mitä vielä!! Tää tyyppihän on plagioinut tuon kappaleen sävelen Thaimaassa tunnetusta hitistä!! On varmaan niillä Aasian matkoillaan törmännyt tuohon kappaleeseen, se alkuperäinen versio kun on ollut joskus muutamia vuosia sitten oikein kai hittikin sielläpäin. Tempo on vain hieman nopeampi tässä Anssin "tekeleessä". Törkeä temppu.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Vkjm-NKNeQQ&sns=em" alt="http://www.youtube.com/watch?v=Vkjm-NKNeQQ&sns=em">http://www.youtube.com/watch?v=Vkjm-NKNeQQ&sns=em</a&gt;

mistähän kaikesta muustakin tuo napoleon valehtelee,kun tämmönenkin asia piti valehdella??

Vierailija
69/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "itsetehty" kappale yhdistettynä esim. tuohon häämatkan keston liioitteluun (kolmesta viikosta tuli sulhon suussa kolme kuukautta) kertoo kyllä jotakin kaverin tyylistä. Kokiko hän nyt tv:ssa mahdollisuutensa tulleen näyttää ja todistella kaikille, miten mahtavaa elämää hän elääkään.

Kenelle tässä yritellään todistella jotakin? Sukulaisille? Kavereille?

Vierailija
70/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut tuota sulhastaan homoksi ensi tapaamisella ;). Harmi vaan, ettei sulhasen itsetunto kestänyt olla oma itsensä, vaan piti tavoitella vaimoa ja perhettä. Toivottavasti päästää nuoren ja kauniin vaimonsa pian piinasta ja jatkaa omaa elämäänsä... Pahoin pelkään, että haluaa kuitenkin hankkia ne pakolliset kaksi lasta ensin.

Ja miettikää - tituleerasi itseään myös parisuhdeterapeutiksi... Tsiisus.

Vierailija
71/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne terapeutit ovat tuollaisia niin edelleenkö uskotte että siellä jonkun avioliitto pelastuu?!

Vierailija
72/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa luettavaa :D

Vierailija
74/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaa itse ohjelman! Miksiköhän varsinkin sulhanen herättää niin suuria tunteita? Hmmm.

Vierailija
75/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti ihan tyypilliseltä psykologilta :D Reflektoidaan parisuhdetta jatkuvasti ja parinmuodostustaktiikat ja persoonallisuustyypittelyt käytössä yms. mikä vaikuttaa alaa opiskelemattoman mielestä aika sekopäiseltä. No joo. Ei nää nyt miltään ihan kamalilta vaikuttaneet, olihan se mies välillä vähän ärsyttävä, mutta varmaan oli kaikki ärsyttävyys siitä koitettu tiivistää ohjelmaan.

Luin aluksi, että mies vaikutti psykopaatilta...

Jos mulla olisi tuollainen psykologi, niin kiireesti vaihtaisin toiseen, enemmän tasapainoisen oloiseen. Ei pahalla Anssi!

Nimim. "Me miehet päätettiin", "sulla on helpomaa Maria ku annat mun päättää kaikesta" "kokeilin Mariaan viehätysmekanismeja"

Vierailija
76/173 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutti maanikolta ja oli hyvin itsetietoisen oloinen ja takakireä. Saattaapi olla ihminen, joka on tosi paha ellei asiat mene Anssin pillin mukaan.

Vierailija
77/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon myös että kiinnostunut psykologiasta vain että pääsee manipuloimaan muita. Tulee mieleen, että ehkä opetellut tunteitakin ja miten niitä kuuluu ilmaista vain psykologian kirjoista.

Vierailija
78/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olimme myös panos­ta­neet häi­hin pal­jon aikaa sekä koko per­soo­namme: ilmai­simme sitä kautta itseämme, Marian sanoin “tämä on elä­män­teh­tä­väni”. Koimme, että häämme sekä telk­ka­rista tul­lut jakso oli­vat lois­ta­vasti onnis­tu­neita koko­nai­suuk­sia. Fil­mi­ryh­män mukaan mate­ri­aa­lia kerään­tyi tar­peeksi useam­paan­kin jaksoon."

tämä sille joka sanoo, että televisio-ohjelmassa ei näy koko totuus :)

Vierailija
79/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 35v nainen, joka ei voi käsittää tätä av:n tyhmyyden määrää.

Tuo kirjoittaja 164 & 165 on aivan varmasti sulho itse puolustelemassa. Miten tyhjää ja turhaa mahtaa hänen elämänsä ollakaan... Pyöriä nyt miehenä täällä av-palstalla kehumassa itseään ja häitään näennäisen anonyymisti.

Lopeta nyt hyvä ihminen! Tuli toki jo selväksi, että häät olivat sun henkilökohtainen näytön paikkasi ja tuhannen taalan tilaisuus todistella ihan tv:ssa asti miten upeaa sun elämäsi onkaan ollut.

Vierailija
80/173 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalla kiusata muuten kiusaisit? Tiesitkö, että ilkeä nettikirjoittelukin on kiusaamista? Teet oikein ranskalaiset viivat toisen "virheistä". Tulee niin yläaste mieleen ja ne takapenkin tytöt siellä.

Häpeä, varsinkin jos olet jo aikuinen!

-epäkohtelias käytös Marian äitiä kohtaan ("me miehet päätettiin" jne)

-määräilevä Mariaa kohtaan ("tottele vaan mua ni kaikki menee hyvin")

-Psykologian tuntemus ja ylimielinen suhde ihmisiin saa miettimään, että kumpuaako kiinnostua halusta tietää lisää omasta lajista vai halusta saada lisää vallankäyttökeinoja? Veikkaan viimeistä.

-Hymy väkinäinen, sai ajattelemaan, että kouristuksenomainen hymy ei ole aito vaan teeskentelyä

-Suhtautuminen Marian suosikkilaulajaan oli lievästi erikoinen. Ihan kuin A olisi teeskennellyt, että on ihan sinut Marian fanittamisen kanssa vaikka sisällä kiehuu!

ps: en ole koulukiusaaja. En uskaltaisi yrittää edes kiusata Anssin kaltaista koppavaa ihmismielen tuntevaa pomottajaa. Kiertäisin kaukaa.

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi