Satuhäät 20.2.
Kommentit (173)
Hänen koulutuksellisesti merkittävät ansiot eivät saaneet häntä näyttämään haluttavalta ja ihailtavalta.
Tavallisimmista tavallisin koulutus. No tietty jos itse on joku peruskoulun nippanappa läpäissyt niin tuollainenkin voi häikäistä.
Ettekö ikinä ole pelleilleet tai vitsailleet parisuhteessa.
Ihan mukavilta ja rennoilta vaikuttivat.
naisen puheesta kuulsi läpi, ettei suomi ole ykköskieli. Luulisin, että se osittain vaikutti hänen hiljaisuuteensa.
omaa käytännönläheistä miestä kun ei tarvitse koko ajan reflektoida. Lälly mies, mutta onneksi vakka näytti löytävän kantensa.
P.S. Kai jokainen noita hassutteluja harrastaa, mutta itse jättäisin kahden keskisiksi nuo.
omaa käytännönläheistä miestä kun ei tarvitse koko ajan reflektoida. Lälly mies, mutta onneksi vakka näytti löytävän kantensa.
P.S. Kai jokainen noita hassutteluja harrastaa, mutta itse jättäisin kahden keskisiksi nuo.
siksipä kukaan ei jaksaisi katsoa teistä tehtyä tv-ohjelmaa. ;)
Vai onko tämä tarkotettu KAIKILLE!
Vituttaako kun et saa MIESTÄ itselles? Koska olet itse PSUGOLOGIN tarpeessa.
Minäkin nauroin itseni aivan tärviölle. Varsinkin se laulukohta on "ihana", kun morsiuspari ja se pianisti lauloivat silmät kiinni aivan orgastisen näköisinä. Oli kyllä niiiin ihanaaa.
Ja totta, sulhasella oli kamalan pieni pää ja muutenkin oli aika ruikku mieheksi.
ja etsii rekrytointikonsultin töitä.
Todella tyypillinen tuon alan ihminen! Yöh. Olen ollut työttömänä, joten noita olen tässä tavannut useitakin.
mutta nyt on sANOTTAVA että hyi helvetti mikä mies! Ihan oksetti. Ulkonäköön en nyt puutu, mutta jo tuo luonne - ei tsiisus mikä narsisti ja psykopaatti. Halusi päsmäröidä ja päättää kaiken, puhui anopileen ja vaimolleen tosi rumasti. En ikinä ikinä ikinä haluis tuollaista hullua puolisokseni.
Siitä viimeviikkoisesta tuli kurja olo ja niin tuli tästäkin. Mies oli ihan kuin exäni - arvatkaa miksi on nykyään ex...
mutta nyt on sANOTTAVA että hyi helvetti mikä mies! Ihan oksetti. Ulkonäköön en nyt puutu, mutta jo tuo luonne - ei tsiisus mikä narsisti ja psykopaatti. Halusi päsmäröidä ja päättää kaiken, puhui anopileen ja vaimolleen tosi rumasti.
Laittaisin tuon yhden kohdan häästressin piikkiin - eikö teillä muka mennyt hermot häitä valmistellessa kertaakaan?
Paras ja fiksuin pari aikohin! Taidatte arvostelijat olla kaikki jotain amiksia, kun noin voimakkaasti reagoitte? Mun mielestä ihan normaalia koulutettujen ihmisten toimintaa.
joka vaikutti miellyttävältä ja fiksulta, mutta oli narsistii ja kontrollifriikki.
Olen tavannut monia psykologeja ja osa on valitettavasti tuon miehen kaltaisia, eivät ole päässeet teorioitaan pidemmälle elämässä. Epämiellyttävä tapaus.
"Sun on helpompi olla ku mä päätän", sanoi pokkana vaimolleen. Ohhoh.
Kiinnittäisikö muuten kukaan tähän huomiota jos sanoja olisi nainen? Sit hurrattais porukalla että hyvin sanottu..
"Sun on helpompi olla ku mä päätän", sanoi pokkana vaimolleen. Ohhoh.
Kiinnittäisikö muuten kukaan tähän huomiota jos sanoja olisi nainen? Sit hurrattais porukalla että hyvin sanottu..
jos huomasitte miten se vaimo asiaan reagoi.
että miksi kukaan haluaa osallistua tuohon ohjelmaan? En haluaisi pilata omia juhliani sillä, että jotkut av-mammojen tyyppiset nolifet pääsevät sitten vääntämään katkeraa analyysiään meidän persoonista, parisuhteesta ja hääjuhlasta.
Tossa sulhasessa oli jotakin tosi pelottavaa ja omituista. Tuli mieleen, että syököhän se mielialalääkkeitä?!? Katse oli lasittunut ja flegmaattinen ilmeistä puhumattakaan. Ja selvästihän hän kärsii jonkinlaisesta kokonsa aiheuttamasta alemmuuskompleksista. Tuollaiset kärpässarjan tyypit on aina niitä pahimpia, joiden on koko elämänsä ajan todisteltava muille jotakin. Ovat tietävinään kaikesta kaiken ja haluavat päsmäröidä muita...
Lisäksi: en muista IKINÄ kuulleeni yhtä amatöörimaista laulua esitettävän julkisesti. Kauhea esitys. Mies osasi kyllä soittaa kitaraa, mutta lauluääni ja sävelkorva oli aivan olematon!! Edes artikuloinnista ei saanut selvää. Tuli mieleen Matti Nykäsen loilotus, sanoisin Matin olevan jopa parempi laulaja kuin tämä wanna-be-artisti.
panisin!