Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on varaa LV:n laukkuihin ja applen koneisiin ja audi a8

Vierailija
01.02.2012 |

Elämäni maksaa n. 5 000€

Kysyttävää ?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on a8.sta tai LV:st' jos ei osaa kirjuuttaa niitä oikein? Sivistys, tyttö hyvä, sivistys!

en ole ap

Vierailija
82/99 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on perheelleni aikaa ja olemme onnellisia. En käy päivätyössä joten aikaa on lapselleni vaikka kuinka paljon :)

Mieheni käy kyllä töissä ja ansaitsee omat rahansa itse, ei elä siivellä, silti hänelläkin normaaleja työpäiviä.

Rakastamme toisiamme ja elämämme on ihanaa :)

Vai mistä sä sen 10ke/kk tuot KASSAAN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v

Vierailija
84/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v

Ostit ensimmäisen kiinteistösi 23-vuotiaana? Ihan omilla työansioilla? Jepjep.

Vierailija
85/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä, omistan osakkeita ja kiinteistöjä joista saan kuukausituloni :)

Minulla on myös veli, äiti ja isä. Veljeni on aika normaalituloinen, isä ja äiti rikkaampia, mutta perintönä en ole saanut rahaa, mutta heiltä en ole omaisuuttani perinyt.

Vierailija
86/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttävää?

Vierailija
87/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon itse kassaan n. 10 tonnia kuukaudessa. Ja olen erittäin erittäin iloinen perheestäni. Meillä on rahaa, rakkautta ja onnea

asiaa täällä kuuluttaa. Mitä olet vailla? Ystäviä? Kateellisia kanssaihmisiä? Itsetuntoa?

Vierailija
88/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isään, äitiin ja veljeen? Entä anoppiin?

Vierailija
89/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiini hyvät välit, veljeen ei niinkään. Kovin kateellinen veljeni kyllä on minulle :(

Anoppini on ihana ja häneen on hyvät välit :)

Vierailija
90/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti kiinteistösi sinulla, milloin ja millä rahalla? Eikö ole vähän noloa kun on vain yksi lapsi?

Vierailija
91/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöt olen ostanut aivan työstä saamillani rahoilla :) ja ensimmäisen kiinteistön ostamisesta pian 15 vuotta.

Eikä todellakaan ole noloa kun on vain yksi lapsi, miksi olisi?

Maailmassa on jo muutenkin liikaa ihmisiä, eikä tule perintötappeluita ;)

Vierailija
92/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPadillä kirjoittelen niin vähän hankalaa :) Joku kyseli LV:n laukuista - rakastan Louis Vuittonin valkoista Damier Azur kangasta :) niitä laukkuja minulla on muutama ja sitten ihan pari monogram canvasta, sekä muutama erikoismalli ja klassikko vuosien varrelta :) Tuorein laukkuhankintani on Louis Vuitton Speed 30 :)

Mä olen elänyt koko elämäni perehtymättä lainkaan koko vuttoniin ja näin aion myös jatkaa- ja usko pois, elämäni tuntuu hienolta, omalta, merkitykselliseltä, ihanalta. Tuntisin itseni aika torveloksi jos perehtyisin moisella antaumuksella laukkuihin. mut kukin tyylillään, se on ihan ok.

Vierailija
93/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytää sen joihinkin naurettaviin laukkuihin tai autoon jolla on retosteltava täälläkin- ei naapurit varmaan tarpeeksi kadehdi- ja taas moni jolla ei ole rahaa on täynnä unelmia siitä mitä kaikkea hienoa voisi tehdä; avartaa maailmaa, opetella purjehtimaan tai mistä kukin haaveilee.. Jotenkin tuntuu et elämä on mielekkäintä silloin kun on haaveita ja pääsee aina pikku askelen niitä lähemmäs omalla vaivallaan. Ja moni jolla on rahaa kaikkeen tyhmenee ja tylsistyy siihen yltäkylläisyyteensä. Taidan olla sitä mieltä että ihmiselle on hyväksi se että joutuu hiukan ponnistelemaan:)

Vierailija
94/99 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä mun nyt sitten pitäisi sulta kysyä? olisit avannut vähän enemmän. -noh, kysynpä sitten vaikka, että kun olet kerran mieltynyt kalliisiin juttuihin, niin kumpaa harrastaisit/ tai harrastat mieluummin golffia vai ratsastusta, ja miksi?

Sun vuoro: mulla olisi varaa sun juttuihin, mutta en osta... haluatko sinä nyt puolestasi kysyä jotain :)?

Vierailija
95/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistöt olen ostanut aivan työstä saamillani rahoilla :) ja ensimmäisen kiinteistön ostamisesta pian 15 vuotta.

Eikä todellakaan ole noloa kun on vain yksi lapsi, miksi olisi?

Maailmassa on jo muutenkin liikaa ihmisiä, eikä tule perintötappeluita ;)

Vierailija
96/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näillä av-provo-rikkailla on aina niin hemmetin huono maku. Pitävät jotain LV:n laukkuja hienoina, vaikka on olemassa paljon tyylikkäämpiäkin laukkuja. Applen tuotteet, Audit ja LV:t ei ole mitään erikoisia, tai merkkejä mistään keskivertoa paremmasta mausta tai tulotasosta.

Vierailija
97/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näillä av-provo-rikkailla on aina niin hemmetin huono maku. Pitävät jotain LV:n laukkuja hienoina, vaikka on olemassa paljon tyylikkäämpiäkin laukkuja. Applen tuotteet, Audit ja LV:t ei ole mitään erikoisia, tai merkkejä mistään keskivertoa paremmasta mausta tai tulotasosta.

on muutenkin mautonta. rahalle haiseva tyyli kertoo ettei ole omaa, persoonallista tyylitajua.

Mut jos ap:n elämänsisältö on raha, niin on ymmärrettävää että sillä sitten pitää yrittää saada huomiota- jos muuta ei kerran ole. Muuten on vaikea ymmärtää näin turhanpäiväisiä juttuja. Raha ei tee kenestäkään hienoa, muita parempaa, hyvää ihmistä. Se on vain rahaa. eli vaihdon väline. Hassua et niin monen ainoa päämäärä elämässä on ainastaan tienata rahaa.

Vierailija
98/99 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se agnes, voi ääliö sentään miten tyhmä se on, ja ruma.

Vierailija
99/99 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up