Minulla on varaa LV:n laukkuihin ja applen koneisiin ja audi a8
Kommentit (99)
Mulla on ap sulle muutama kysymys:
1. Mitä jos menettäisit kaiken omaisuutes, voisitko olla enää onnellinen?
2. Miksi tavara on sulle niin tärkeää?"things you own, end up owning you" sä taidat olla yhtä niiden sun lv-laukkujes kanssa, ilman niitä sua ei taida olla olemassa.
[/i
1.Voisin silti olla onnellinen, koska minulla on ihana perhe.
2. Tavara on siksi tärkeää, että haluan ostaa laadukasta ja kuluttaa järkevästi, siksi satsaan laatuun
Ja sinä joka väität että Louis Vuittoneita on joka teinillä siellä helsingissä, et ole aitoa LV:tä tainnut edes nähdä :)
Niin siis missä sä asut? Landella?
sinulla on ap syytäkin olla onnellinen.
Ei kysyttävää.
2. Miksi tavara on sulle niin tärkeää?"things you own, end up owning you" sä taidat olla yhtä niiden sun lv-laukkujes kanssa, ilman niitä sua ei taida olla olemassa.
[/i
2. Tavara on siksi tärkeää, että haluan ostaa laadukasta ja kuluttaa järkevästi, siksi satsaan laatuun
Ja sinä joka väität että Louis Vuittoneita on joka teinillä siellä helsingissä, et ole aitoa LV:tä tainnut edes nähdä :)
Niin siis missä sä asut? Landella?
Ei, en asu maalla. Kaupungissa ihan, mutta en Helsingissä :)
Jotain muuta kuin perus monogrammia?
iPadillä kirjoittelen niin vähän hankalaa :)
Joku kyseli LV:n laukuista - rakastan Louis Vuittonin valkoista Damier Azur kangasta :) niitä laukkuja minulla on muutama ja sitten ihan pari monogram canvasta, sekä muutama erikoismalli ja klassikko vuosien varrelta :) Tuorein laukkuhankintani on Louis Vuitton Speed 30 :)
kuin rikas ja noin surkea kirjoittamaan!
"Rannekkellon"?!?! Miten joku voi tehdä noin alkeellisia virheitä? Oletko ap kotoisin jostain muualta kuin Suomesta vai jäikö peruskoulu kesken?
Auton ostin viime syyskuussa, koneen 3.1 ja laukun + rannekkellon sekä pojalle kengät Louis Vuittonilta viimeviikolla.
Keittiönpöydän teetin ennen joulua kotiini puusepällä :)
Minäkin haluan leuhkia elämälläni!
Kirjoitin ylioppilaaksi ja pääsin heti sisään yliopistoon. Valmistuessani sain heti vakinaisen viran. Yliopistoaikana tapasin elämäni miehen, joka myöhemmin rakensi talomme. Saimme kauniin tyttären ja myöhemmin mukaan tuli myös haukku. Mieheni käy töissä ja nyt hän rakentaa vanhemmilleni suurempaa terassia. Minä kudon tytölle villapaitaa novitan lehden mallin mukaan. Ollaan helvetin onnellisia näin. Oikeasti. Ilman sitä LV:n laukkua ja audia:D
Edelleenkin kirjoitan IPadilla niin tämä on hieman hankalaa ja virheitäkin mahtuu joukkoon :)
Ihan olen kouluja käynyt, sekä täällä Suomessa ikäni asunut.
niitä ihmisiä, joille joku Audi tai merkkilaukku on onnellisuuden ja menestyksen mittari. Onneksi sellaisia ei kuulu omaan tuttavapiiriin.
En mittaa onnellisuuttani laukuillani tai autollani!
Minulle perhe ja läheiset ovat aina numero yksi, ja muu on toisarvoista.
Ethän sä laatuun satsaa, vaan brändiin. Järkevämpi ostais audin sijaan skodan ( autojen ainut ero on äänieristys... Tulee aika kova hinta eristykselle), ja lv:n tilalle kannattaisi teettää laukku jollain huippuompelijalla. Parempi tukea yksityisyrittäjää kuin pömpöösiä luksus-merkkiä. Mua huvittaa sun kaltaset ihmiset, jotka koittavat korvata rahalla henkisen pääoman puuttumista.
2. Tavara on siksi tärkeää, että haluan ostaa laadukasta ja kuluttaa järkevästi, siksi satsaan laatuun.Ja sinä joka väität että Louis Vuittoneita on joka teinillä siellä helsingissä, et ole aitoa LV:tä tainnut edes nähdä :)
Minäkin haluan leuhkia elämälläni!
Kirjoitin ylioppilaaksi ja pääsin heti sisään yliopistoon. Valmistuessani sain heti vakinaisen viran. Yliopistoaikana tapasin elämäni miehen, joka myöhemmin rakensi talomme. Saimme kauniin tyttären ja myöhemmin mukaan tuli myös haukku. Mieheni käy töissä ja nyt hän rakentaa vanhemmilleni suurempaa terassia. Minä kudon tytölle villapaitaa novitan lehden mallin mukaan. Ollaan helvetin onnellisia näin. Oikeasti. Ilman sitä LV:n laukkua ja audia:D
Ihanaa :)
Olisin minäkin onnellinen ilman audia ja laukkujani, ne ovat vain plussaa :)
Eihän sellasta ole edes olemassa :D!
Tässä se taas nähdään. Rahalla saa kaikkea muuta paitsi älyä ja sydämen sivistystä! Vai pitäiskö tähän kirjoittaa oikein sydämmen ;)?
Anteeksi, tarkoitin siis Louis Vuitton Speedy 30 :)
Mulla on varaa hyväntekeväisyyteen ;-)
Joten mä olen rikkaampi, vaikka tienaan vähemmän!
Lainaus:
Minulla todettiin 17.vuotiaana. vakava sairaus, johon melkein kuolin, olin teholla ynm isoja leikkauksia ja muuta todella rankkaa, (tästäkin jo yli 10 vuotta).. Nyt Asun mieheni kanssa pienessä yksiössä ja kohta meille tulee vauva. Joka kuukausi saamme miettiä miten maksamme vuokran, ynm laskut. Mutta silti En ole Sinulle tippaakaan kateellinen. Koska minulle on näytetty mikä tässä elämässä on Oikeesti tärkeetä ja mikä ei.Onpa järkevää tehdä auva yksiöön.
vastaus: no ulosko se vauva pitää heittää? Miten mun viestin luit? johan mainitsin että nyttenkin vaikea maksaa vuokraa ynm. tällä hetkellä ei varaa isompaan, lisäksi mulla on tiettyyn asti soppari tässä, ja Varaa mulla ei ole menettää takuita, niinku varmasti sinulla Rikkaalla olisi.
Onko se nykyään niin että enää ei ole perheeseenkään oikeutta muuta kuin rikkailla?? Hirveitä ihmisiä täällä.
Ovatko he yhtä varakkaita?
Elleivät ole, vaikuttaako se väleihinne?
Nauran taalla kippurassa. Eilen palstalla kysyttiin lastenvaatemerkeista USAssa, kukaan ei osannut vastata kun ne merkit eivat merkitse mitaan eika niihin kukaan kiinnita huomiota.
Mista tama juttu on Suomeen tullut?
t.usalainen
ja rakastaa perhettään enemmän kuin mitään muuta. Rahalla ei saa onnea, mutta ei se sitä poissuljekaan!
Hölmöä kirjoittaa, että rakastan niin ja niin paljon perhettäni, varmasti rakastaa ap:kin.
Me ei olla varakkaita, enkä koe että jonkun toisen varakkuus olisi multa poissa. Kyllä mielelläni ottaisin lisää rahaa jos saisin, paremman auton, isomman kodin, siitäkin huolimatta että mulla on jo kaikki, ihanat rakkaat lapset ja mies. Mutta haaveita saa ja pitääkin olla
Mutta monissa paikoissa saa sen palvelun ihan ilmaiseksi :)