Minulla on varaa LV:n laukkuihin ja applen koneisiin ja audi a8
Kommentit (99)
Terveitäkin olemme, kaikki kolme :)
Provohuutelijat, olkaa hiljaa. Kiitos :)
Ei saa rahalla kuntoon. Onko psykoosi päällä vai miksi sekava viesti?
Omppukoneet eivät ole muuten erityisen kalliita, joten en tuota ymmärtänyt.. LV-laukut ovat mauttomia!
ostin peugeotin :) Siivoan ja kokkaan itse, teen myös töitä :) Ei taida kuukaudessa pahemmin olla varaa tuhlata :)
Mutta mulla on hyvin aikaa perheeni kanssa josta olen ylpeä :) Mieheni ja lapset ovat rakkainta mitä minulla on :)
Miksi minulla pitäisi olla sinulta kysyttävää :) Sinä elät vain eritavalla kuin minä ja se suotakoot sinulle :)
Mulla on ihana kihlattu, jota rakastan niin että koskee. Tunnen olevani harvinaisen onnekas. En kaipaa kalliita laukkuja, mulle riittää kirpparin aarteet. Pyörällä ajan mieluummin kuin ajan autolla. Kodiksi riittää pieni ja kotoinen pesä. Elämäni on yksinkertaista, kaikkea on tarpeeksi.
Meilläkin kiertää ihan ilmaiseksi pihan puhtaaksi aina kun lunta on tullut :)
kaikilla ns rikkailla nousee se keltainen neste päähän että pitää omia raha-asioita täällä muille
huudella.?! muista AP että sä et ole yhtään sen parempi ihminen ku kukaan muukaan täällä maan päällä!!
Ei oikeasti onnellinen ihminen kirjoittele tuollaisia provokatiivisia aloituksia. :) Koita saada rahasi riittämään niihin sinun laskuihisi. ;) Vaikka saahan sitä haaveilla!
Minullakin on perheelleni aikaa ja olemme onnellisia. En käy päivätyössä joten aikaa on lapselleni vaikka kuinka paljon :)
Mieheni käy kyllä töissä ja ansaitsee omat rahansa itse, ei elä siivellä, silti hänelläkin normaaleja työpäiviä.
Rakastamme toisiamme ja elämämme on ihanaa :)
kun varallisuus, noi on aika kehnoja syitä hankkia jotakin , surullista, mutta kertoohan se sinusta paljonkin.
kirjoitellaan vastauksia tällaiseen viestiin:)
Mutta kerro nyt miksi niin kovasti painotit tuota rahaa? muuta kuin saadaksesi ihmiset kahdehtimaan?
mikset pelkästään painottanut onnea rakkautta ja lastanne?
Ostan myös paljon suomalaista ja käytän monia palveluita esimerkiksi meillä käy siivooja kerran viikossa, sekä puutarhuri kesäisin. Talvisin traktorimies luo lumet pihastamme.
ap (enkä asu porvoossa)
huutelijoita. Juuri noin pitääkin tehdä jos on rahaa eikä jemmata sitä jonnekin patjan sisään. Sinä työllistätä siivoojaa, työllistät puutarhuria. He maksavat puolestaan veroja kaikkien hyväksi. Yhäkin tykkään että ap:n tyyli elää on todella ok!
16
Minullakin on perheelleni aikaa ja olemme onnellisia. En käy päivätyössä joten aikaa on lapselleni vaikka kuinka paljon :)
Mieheni käy kyllä töissä ja ansaitsee omat rahansa itse, ei elä siivellä, silti hänelläkin normaaleja työpäiviä.
Rakastamme toisiamme ja elämämme on ihanaa :)
Eri tavarat joo, mutta muuten näköjään samanlaista :)
t.33
Vai mittaako tavara ja siivooja sun elämäsi laadun? :O
se elämä maksaa 5000 euroa ja miksi sitä pitää pöllöpalstalla siitä avautua?
ÄPPLEN tuotteet so laast season
kuka niin muka sanoo?
Haluan kertoa tämän, koska olen tyytyväinen elämääni :)
Minäkin haluan kertoa sen aivovapaalla:)
Raha on pelkkää paskaa..mitää et mukanas saa ku kuolet!