Minulla on varaa LV:n laukkuihin ja applen koneisiin ja audi a8
Kommentit (99)
Minulla todettiin 17.vuotiaana. vakava sairaus, johon melkein kuolin, olin teholla ynm isoja leikkauksia ja muuta todella rankkaa, (tästäkin jo yli 10 vuotta).. Nyt Asun mieheni kanssa pienessä yksiössä ja kohta meille tulee vauva. Joka kuukausi saamme miettiä miten maksamme vuokran, ynm laskut. Mutta silti En ole Sinulle tippaakaan kateellinen. Koska minulle on näytetty mikä tässä elämässä on Oikeesti tärkeetä ja mikä ei.
Onpa järkevää tehdä auva yksiöön.
Meilläkin kiertää ihan ilmaiseksi pihan puhtaaksi aina kun lunta on tullut :)
Täälä se ainakin maksaa kun asutaan ok:ssa :)
Mitä iloa on a8.sta tai LV:st' jos ei osaa kirjuuttaa niitä oikein? Sivistys, tyttö hyvä, sivistys!
joululahjaksi, enkä tiedä, mitä maksaa. Mut kiva tietää, et mullakin on jotain hianoo. On tää kyllä ihan nätti rakkine.
Minulla todettiin 17.vuotiaana . vakava
sairaus, johon melkein kuolin, olin teholla ynm
isoja leikkauksia ja muuta todella rankkaa,
(tästäkin jo yli 10 vuotta). . Nyt Asun mieheni
kanssa pienessä yksiössä ja kohta meille tulee
vauva. Joka kuukausi saamme miettiä miten
maksamme vuokran, ynm laskut. Mutta silti En
ole Sinulle tippaakaan kateellinen. Koska minulle
on näytetty mikä tässä elämässä on Oikeesti
tärkeetä ja mikä ei.
Minun mielestä on tärkeää, että saan elää omalla tavallani ja turvata pojalleni rauhallisen ja rakastavan kasvuympäristön :)
Minulla todettiin 17.vuotiaana . vakava
sairaus, johon melkein kuolin, olin teholla ynm
isoja leikkauksia ja muuta todella rankkaa,
(tästäkin jo yli 10 vuotta). . Nyt Asun mieheni
kanssa pienessä yksiössä ja kohta meille tulee
vauva. Joka kuukausi saamme miettiä miten
maksamme vuokran, ynm laskut. Mutta silti En
ole Sinulle tippaakaan kateellinen. Koska minulle
on näytetty mikä tässä elämässä on Oikeesti
tärkeetä ja mikä ei.
Minun mielestä on tärkeää, että saan elää omalla tavallani ja turvata pojalleni rauhallisen ja rakastavan kasvuympäristön :)
laittaa kiertämään 5000 e/kk. Se mielestäni suorastaan hyvätuloisen velvollisuus. Sillä pysyy tämän maan pyörät pyörimässä! Toki ap voisi valistuneena kuluttajana joskus ostaa myös kotimaista, vaikka suomalaisten suunnittelijoiden vaatteita, huonekaluja ym. Samoin mittojen mukaan teettäminen olisi hyvä idea, ompelijat ja puusepät käyttöön vaan! Minä tsemppaan ap:tä, aivan loistavaa toimintaa!
Hyvä, että kulutat. Itse ostaisin mittatilauskalusteita, jos olisi varaa.
Kiitos, nyt on hyvä poistua rakkaan perheen pariin, todelliseen elämään täältä.
joululahjaksi, enkä tiedä, mitä maksaa. Mut kiva tietää, et mullakin on jotain hianoo. On tää kyllä ihan nätti rakkine.
Kauniita koneita on kyllä :) ja käytännöllisiä. I like (:
jos ne on kaikki vanhoja, ja osamaksulla, eiköhän aika moni saisi samat asiat kasaan halutessaan... jos kävelit liikkeeseen rahat taskussa ja ostit ne tänä vuonna, respect!
Lainaus:
Minulla todettiin 17.vuotiaana. vakava sairaus, johon melkein kuolin, olin teholla ynm isoja leikkauksia ja muuta todella rankkaa, (tästäkin jo yli 10 vuotta).. Nyt Asun mieheni kanssa pienessä yksiössä ja kohta meille tulee vauva. Joka kuukausi saamme miettiä miten maksamme vuokran, ynm laskut. Mutta silti En ole Sinulle tippaakaan kateellinen. Koska minulle on näytetty mikä tässä elämässä on Oikeesti tärkeetä ja mikä ei.
Onpa järkevää tehdä auva yksiöön.
vastaus: no ulosko se vauva pitää heittää? Miten mun viestin luit? johan mainitsin että nyttenkin vaikea maksaa vuokraa ynm. tällä hetkellä ei varaa isompaan, lisäksi mulla on tiettyyn asti soppari tässä, ja Varaa mulla ei ole menettää takuita, niinku varmasti sinulla Rikkaalla olisi.
jos ne on kaikki vanhoja, ja osamaksulla, eiköhän aika moni saisi samat asiat kasaan halutessaan... jos kävelit liikkeeseen rahat taskussa ja ostit ne tänä vuonna, respect!
Auton ostin viime syyskuussa, koneen 3.1 ja laukun + rannekkellon sekä pojalle kengät Louis Vuittonilta viimeviikolla.
Keittiönpöydän teetin ennen joulua kotiini puusepällä :)
Meilläkin kiertää ihan ilmaiseksi pihan puhtaaksi aina kun lunta on tullut :)
Täälä se ainakin maksaa kun asutaan ok:ssa :)
Eikä tarvitse maksaa siitä että pihan putsaa traktori :)
Mulla on ap sulle muutama kysymys:
1. Mitä jos menettäisit kaiken omaisuutes, voisitko olla enää onnellinen?
2. Miksi tavara on sulle niin tärkeää?
"things you own, end up owning you" sä taidat olla yhtä niiden sun lv-laukkujes kanssa, ilman niitä sua ei taida olla olemassa.
Ap kuluttaa varmaan ainakin osan 5000€ kuukausikulutuksestaan kotimaassa ja mm. Alv:n muodossa valtio saa verotuloja, joista kustannetaan mm. terveydenhuoltoa jne.
Täällä maksaa, mutta ei mua haittaa :)
Täällä maksaa, mutta ei mua haittaa :)
siis se että traktori maksaa
Mulla on ap sulle muutama kysymys:
1. Mitä jos menettäisit kaiken omaisuutes, voisitko olla enää onnellinen?
2. Miksi tavara on sulle niin tärkeää?"things you own, end up owning you" sä taidat olla yhtä niiden sun lv-laukkujes kanssa, ilman niitä sua ei taida olla olemassa.
1.Voisin silti olla onnellinen, koska minulla on ihana perhe.
2. Tavara on siksi tärkeää, että haluan ostaa laadukasta ja kuluttaa järkevästi, siksi satsaan laatuun.
Ja sinä joka väität että Louis Vuittoneita on joka teinillä siellä helsingissä, et ole aitoa LV:tä tainnut edes nähdä :)