Muistanko oikein että Tapio Suominen työpaikkakiusattiin YLE:ltä ulos?
Kommentit (40)
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, alkoholismi. Totuutta ei tiedä enää ehkä kukaan.
Muistat väärin. Mutta antaa menneiden olla menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Et muista oikein. Joi töissä.
Ehkä mutta mitkä asiat töissä johti siihen että hänellä alkoi mennä niin huonosti että alkoi janottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Ap.
Jossain parkkihallissa tappeli toisen työntekijän kanssa, se oli muistaakseni viimeinen pisara Ylelle.
Ei ollut työpaikkakiusauksen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mutta mitkä asiat töissä johti siihen että hänellä alkoi mennä niin huonosti että alkoi janottamaan?
Oli maanis-depressiivinen, sen takia joi ja joutui töistä pois.
Tämän voisi oikeasti poistaa, koska aloitus on puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ei ollut ongelmia. Ongelmana hoitamaton/tunnistamaton kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sen kanssa selvitäkseen ilmeisesti joi enemmän kuin tarpeeksi. Hyvin tyypillistä miehillä, että mielen ongelmia yritetään lääkitä alkoholilla, joka itseasiassa joko aiheuttaa tai pahentaa niitä mielen sairauksia.
Muistanko oikein, että jäiköhän mulla tekonyrkki suoleen.🤔
Poistoon. Pitäisi olla edes siteeksi totta, nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, että jäiköhän mulla tekonyrkki suoleen.🤔
Ei jäänyt. Mä näin livessä, että otit sen veks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä ei ollut ongelmia. Ongelmana hoitamaton/tunnistamaton kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sen kanssa selvitäkseen ilmeisesti joi enemmän kuin tarpeeksi. Hyvin tyypillistä miehillä, että mielen ongelmia yritetään lääkitä alkoholilla, joka itseasiassa joko aiheuttaa tai pahentaa niitä mielen sairauksia.
Tarkoitin siis, että alunperin töissä ei ollut ongelmia. Vasta sairauden paheneminen ja itselääkintä alkoholilla toivat ongelmia töihin.
Kiusaamista on levittää vääriä huhuja.
En olisi yllättynyt.