Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tama ns. arvokeskustelu on mennyt niin overiksi Suomessa

Vierailija
31.01.2012 |

ja syyllistaa nyt kaikkia, jotka eivat ole VIHREIDEN POLITIIKAN kannalla, eika Haaviston ajatusten ja nakemysten kannattaja ja tahan astisten saavutusten vakuuttama. Niiniston aanestajasta tehdaan homofoobikko, rasisti ja persu. Minusta tama kuulostaa taysin jarkyttavalta taalta ulkomailta kasin. 27 vuotta olen asunut pois Suomesta ja meno taalta kaukaa nahtyna on mennyt Suomessa hyvin ahdistavaksi. Ihan kuin joku vaino olisi puhkeamassa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta tätä setailua, tasa-arvoilua ja muuta unelmointia riittää!

Et satu tietämään sitä tosiasiaa että hyvinvointivaltiot ovat sattuneesta syystä juuri niitä kaikista tasa-arvoisimpia valtioita!!!

Vierailija
42/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja köyhät kyykkyyn! Maailmanjärjestys on vihdoin palautettava! t. Niinistön kannattaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppäimistö, kuten ihan kaikilla nykyisin. Ä:n ja Ö:n pisteiden hävittäminen ulkomailla asumista teeskennellen on aika ysäriä.

Juu, ihan kaikilla on. Muttei kuitenkaan ihan, ihan, ihan kaikilla. Sallittaneen se?

Vierailija
44/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et satu tietämään sitä tosiasiaa että hyvinvointivaltiot ovat sattuneesta syystä juuri niitä kaikista tasa-arvoisimpia valtioita!!!

Esim. Suomessa se tilanne, ettei raiskaavista mamuista saa edes keskustella. Kun tilanne on kuitenkin se, että mamut ovat tilastollisesti karkeasti yliedustettuina raiskaustilastoissa, ja se vaikuta olevan tasa-arvoista. Lopiksi päädytään siihen, että mamun raiskaustaipumus on suomalaisten vika.

Vierailija
45/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja köyhät kyykkyyn! Maailmanjärjestys on vihdoin palautettava! t. Niinistön kannattaja

-sosiaalituet poistettava

-äitiysloma max 3 kk

-miehille varattava 70% kaikista yliopistopaikoista

-yksityiskoulut käyttöön varakkaimmalle kansanosalle

-yliopistot maksullisiksi

-tuloraja äänioikeuteen!

Vierailija
46/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Haaviston kannalla, mutten todellakaan hauku saati syyllistä Niinistön äänestäjiä. Enkä tunne ketään muutakaan IRL joka näin tekisi.

Puhun nyt nettikeskusteluista, ja minusta niilla on suurta merkitysta mielipiteen muokkaajana. Ei voi erottaa nettia yhteiskunnallisesta todellisuudesta joksikin "vain"-ilmioksi. IRL on muka se, joka yksin antaa kuvan yhteiskunnan ilmapiirista? En ole kovinkaan varma.

Vierailija
47/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kysymys pääasiassa siitä, että on kivempaa sanoa, että ei ole samat arvot kuin että sanoa, että homoa en voi koskaan äänestää.

Vähemmän on kysymys siitä, että toinen ehdokas on vihreä ja toinen kokoomuslainen.

Valitettaavsti nämä ovat osittain vaalit homoista. Myös Saulin kannalta, koska pidän Saulia poliitikkona, joka mieluummin ottaisi aidon kannutuksen kuin ne "arvoäänet" vain sen takia, että harrastaa seksiä naisen kanssa.

Vierailija
48/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun oikeasti ulkomailla ja mulla on kansainvälinen

näppäimistö, kuten ihan kaikilla nykyisin. Ä:n ja Ö:n pisteiden hävittäminen ulkomailla asumista teeskennellen on aika ysäriä.

Väistämättä nämä ääkkös-vajaat viestit vaikuttavat provoilta.

Vierailija
49/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten pitäisi pysyä lukkojen takana kellarissa,

90-vuotias isoisäni jutteli pari päivää sitten kuinka "silloin kun minä olin nuori tuollaiset haavistot otettiin kiinni...". Maailma on siis muuttunut ja hyvä niin.

Presidentillä tulee mielestäni kuitenkin olla muutakin kuin hyvää tahtoa. Esim. juuri opintojen (minkä tahansa opintojen) loppuunsaattaminen on tärkeää, CV joka kertoo mitä oikeasti on tehnyt eikä sitä mitä toivoo että olisi tehnyt, hieno titteli jossa ei totuutta nimeksikään jne.

Myös puolisonsa kertoo Haavistosta aika paljon.

Kaikkiaan Haaviston uskottavuus lähenee nollaa.

Vierailija
50/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan kaikilla on. Muttei kuitenkaan ihan, ihan, ihan kaikilla. Sallittaneen se?

ei ole ylivoimaista...

Vierailija
51/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä unohtaa! Ja mitä sitten, vaikka jossain FB:ssä olisikin enemmistö Haaviston kannattajia, harmittaako se niin kovasti? Totuushan on, että korkeammin koulutettujen ja nuorten väestön keskuudessa Haavistoa kannatetaan suhteellisesti enemmän (kuin koko väestön), joten on ihan selvää, että netissä tämä porukka on enemmän esillä. Mikä on ihan ok, sillä meillä on sananvapaus ja demokratia, joiden tuomia oikeuksia kyllä ei-Haavistohenkisetkin erittäin aktiivisesti käyttävät.

Jos keskusteluissa taas mennään solvauksiin tms. asti, asioiden hoitamiseksi on olemassa viralliset tiet.

Itse olen Haaviston kannalla, mutten todellakaan hauku saati syyllistä Niinistön äänestäjiä. Enkä tunne ketään muutakaan IRL joka näin tekisi.

Puhun nyt nettikeskusteluista, ja minusta niilla on suurta merkitysta mielipiteen muokkaajana. Ei voi erottaa nettia yhteiskunnallisesta todellisuudesta joksikin "vain"-ilmioksi. IRL on muka se, joka yksin antaa kuvan yhteiskunnan ilmapiirista? En ole kovinkaan varma.

Vierailija
52/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhutaan sitten aakkosista...

Menen nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan