Kuinka usein miehesi juo itsensä humalaan? Entä sinä?
Kommentit (26)
Mieheni juo itsensä humalaan kerran viikossa. Itse en käytä alkoholia. Lapsia on yritetty, mutta vielä ei ole tärpännyt.
M34
Kolme lasta. Ei juo koskaan itseään känniin. Kertoo ettei voisi esiintyä humalassa lastensa edessä, niinpä lopetti alkoholin käytön lasten myötä.
Kumpikaan ei juo koskaan ja lapset muuttaneet jo kotoa pois.
Mies joka viikonloppu pe-su ja kaikki pyhät ja lomat. Itse juon harvemmin jo ihan siitä syystä, että viikonloppuisin olen usein töissä eikä arkivapailla ole sellaista fiilistä. On toki myös sellaisiakin viikonloppuja jolloin olen vapaalla enkä silti ota alkoa, koska on muuta mielekästä tekemistä.
Lapset aikuisia.
Voishan tuota muuten mutta toipuminen ottaa viikon ni ei jaksa enää ollenkaan, edes yhtäkään. nuorempana jaksoi
Mieheni juo kovaan humalaan ehkä pari kertaa vuodessa. Koskaan ei ole sammunut tai oksentanut ym viinan takia. Minä olen eläissäni ollut muutaman kerran humalassa.
Juon 1-2 lonkeroa ehkä kerran kuukaudessa. Välillä saattaa kyllä mennä puolikin vuotta että en juo ollenkaan alkoholia. Mies juo saunassa olutta noin 4/kerta ja saunoo 3/viikko mikä on minusta turhan paljon siis tuo 12 tölkkiä lonkeroa viikossa. Varsinkin kun käytetty määrä on noussut pikkuhiljaa.
On lapsia.
En tiedä kun heitin sen pihalle. En juo ollenkaan.
Ehkä kerran pari vuodessa. Muutaman kaljan tai viiniä juo kyllä välillä, mutta ei humalaan asti. Itsellä sama. On onneks vähentynyt vuosien mittaan, nuorempana meni enemmän.
Ei ole tarvetta juoda koskaan humalaan itseäni, olen siis mies itse. Ei juo vaimokaan. On lapsia
En minä tiedä. Ehkä pari kertaa kuukaudessa? Juo kyllä selkeästi useammin, mutta harvoin on humalassa. Itsellä sama. Juon tässä viiniä, mutta en mä kännissä ole. Ei ehdi kun pitää siivota ja leipoa. Lapsia on yhteensä kuusi, ikää 5-26v.
Minä en ole koskaan ollut humalassa. Minulla on sellainen käsitys, että miehenikään ei olisi koskaan ollut humalassa.
Aikuisten lasteni alkoholin käytöstä minulla on sellainen käsitys, että kukaan heistä ei ainakaan kovin humalahakuisesti juo.
En paheksu alkoholin kohtuukäyttöä. En vaan tiedä yhtään syytä, miksi minun pitäisi sitä juoda.
En ole koskaan nähnyt miestäni humalassa. Itse juon itseni humalaan muutaman kerran vuodessa, mutta käytämme alkoholia noin kerran viikossa, jolloin olen itse huppelissa, mutta mieheni ei, koska hän on minua niin paljon isompi. Olen pienikokoinen, joten olen siksi aina enemmän humalassa kuin muut seurueessa, vaikka juomme saman verran.
Lapset ovat jo aikuisia.
Vittuako se sulle kuuluu ja miksi edes utelet toisten asioita?!!
Mies ei ole koskaan humalassa. Juo ehkä kaksi olutta vuodessa. Itse olin viime vuonna kaksi kertaa humalassa ja ne oli ainoat kerrat, kun join alkoholia. Ei ollut sen arvoista, joten päätin, etten juo alkoholia enää. Ei maistu hyvältä.
En ole koskaan ollut humalassa eikä miehenikään. Viimeksi taidettiin juoda puoliksi sellainen 333 ml pinaviinipullo joskus 7 vuotta sitten. Oli hyvää ja oli kallista, kerran elämässä kokemus, kun se viini oli sellaista harviaisempaa laatua. Meitä ei sillä lailla ole koko alkoholi kiinnostanut koskaan. Osataan revitellä ja nollata itsemme ilman päihteitä.
En käytä mitään alkoholia. En ole koskaan käyttänyt kuin pari drinkkiä joskus juhlimassa tai juhlissa.
Lopetin kokonaan alkoholin käytön 10vuotta sitten.
En tarvitse mitään huumaavaa ainetta.
Enkä käytä niitä
Mieheni otta pari olutta tai pari lonkeroa saunailtaisin tai pari alkoholiannosta ja juhlatianteissa hän käyttää alkoholia hyvin kohtuullusesti. Ei humaltumis tarkoituksessa.
Elämä on nauttimista. Ei alkoholi.
Päivittäin molemmat. Lapset eivät juo alkoholia.