Onko sillä mitään väliä, jos mies on lihava 😳jos hän on, menestyvä, luotettava, älykäs, hauska, hellä ja rakastava
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle väliä jos nainen on lihava jos hän on kuitenkin menestyvä, luotettava, älykäs, hauska, hellä ja rakastava. Vai onko ulkonäkö tärkeämpää?
Outo kysymys, relevantti lähinnä naisille
On väliä. Seuraava kyssäri, Huoris.
Sun ongelma on, ettet ole menestyvä, luotettava, älykäs, hauska, hellä ja rakastava, vaan ainoastaan lyhyt ja lihava.
Laihduta, Huoris. Ja kasva pituutta edes 10 cm. Helppo homma, Etelä-Koreassa tehdään jalkojen pidennyksiä. Muista pidennyttää myös kädet.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle väliä jos nainen on lihava jos hän on kuitenkin menestyvä, luotettava, älykäs, hauska, hellä ja rakastava. Vai onko ulkonäkö tärkeämpää?
Tämä.
On väliä! Lihavat ei jaksa rakastella vaan kinuavat jatkuvasti suihinottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, trolli. Mukavaa päivänjatkoa. Yritä saada oksennettua pahaa oloasi vähän lisää palstalle.
Rikas tai ökyrikas , niin voi olla lihavakin.
Läskit rumat julkkismiehetkin tulevat jätetyiksi.
Avainsana on minulle rakastava. Se sisältää kaiken tarpeellisen. Tosin rakastavaa miestä en ole koskaan tavannut; en sillä tavalla rakastavaa jollaiseksi itse rakkauden ymmärrän.
Lihava mies on ällöttävä. Ei sellaisen kanssa pysty panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Avainsana on minulle rakastava. Se sisältää kaiken tarpeellisen. Tosin rakastavaa miestä en ole koskaan tavannut; en sillä tavalla rakastavaa jollaiseksi itse rakkauden ymmärrän.
Rakastava voisi rakastaa itseäänkin. Eli huolehtia itsestään.
Lihavuus kertoo siitä ettei arvosta terveyttään, joten ei jatkoon.
kehopositiivisuus on vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies on ällöttävä. Ei sellaisen kanssa pysty panemaan.
Noh noh
Ap
Uskon, että ulkonäkö ei ole naisille niin tärkeää. Itse olen kyllä lihava, BMI 32
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys, relevantti lähinnä miehille!
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus kertoo siitä ettei arvosta terveyttään, joten ei jatkoon.
On totta, että muut asiat menevät edelle kuin oma terveys. Mutta ei se näytä naisia haittaavan. Siksi kyselin asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ulkonäkö ei ole naisille niin tärkeää. Itse olen kyllä lihava, BMI 32
Ap
Sinä et sitä päätä, vaan naiset. Toisekseen- ei luonteesikaan ole mikään ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä et sitä päätä, vaan naiset. Toisekseen- ei luonteesikaan ole mikään ihana.
Nyt sinä keksit taas ja projisoit omaa tilannettasi