Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi idiootti moottoripyöräilijät käyttävät

Vierailija
24.06.2026 |

Pyöriänsä 5-10 minuuttia ennen lähtöä kesäaikana ? - Aamulla 5-6 aikaan herättävät kaikki lähitienoon asukkaat ilkeyttään näillä äänenvaimentamattomilla romuilla. Turpaan tekisi mieli vetää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sua vtuttaa :D

Vierailija
2/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

Vierailija
4/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

Vaihda oikeat öljyt ja korjaa oikuttelu. Jos siulla edes on ducati.

Vierailija
5/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.

Ei ehkä talvella, mutta kesällä ? - Kertoo paljon moottoripyöräilijöiden tietämyksestä.

Vierailija
6/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.

On jos kaikki on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

No pitäisikö se romu viedä korjaamolle? 

Vierailija
8/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska ne ovat järjeestään k u s i p ä i t ä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta sua vtuttaa :D

Taisi tulla sanottua enemmän kuin alunperin oli tarkoitus. 

Vierailija
10/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä prätkähomoista on jäänyt teinientasolle, kun tykkäävät kovasta metelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan. 

Vierailija
12/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan. 

Onko ducatissa lohkolämmitin kun kylmää moottoria ei saa käynnistää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, koska ne ovat järjeestään k u s i p ä i t ä.

On se hurja, kaikki on kun  kerran sinä niin sanot

Vierailija
14/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun pyörä on toiminut pakkasilla jääradalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätees taidat kuitenkin vaan vetää, ja sekin lerpahtaa puolivälissä ennen maaliin pääsyä.

Vierailija
16/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miun Ducatissa vaihteet on jäykät ja moottori oikkuilee kylmänä.
Sitten kun moottori on riittävän lämmin, vaihteet toimii kuin ajatus ja moottori laulaa virheetöntä veisua.

Aivan. Käyttöohjeessa sanotaan "Never start a cold engine." OT mutta Ducatin ääni on matala ja kuin samettia korville. Samoin yksipyttyiset vintaget ovat miellyttäviä. Kireät japsit käy korviin sen sijaan. 

Onko ducatissa lohkolämmitin kun kylmää moottoria ei saa käynnistää ?

Voi etsiä itse vaihtoehtoja. Mutta manuaalissa tosiaan näin sanotaan.  Pienellä käyttämiselle kaikki pytyt käyvät kauniisti.

Vierailija
17/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmällä moottorilla ei ole vetoja.

Ei toi mun pyörä vaadi hirveitä vetoja, että pääsee kotipihasta rullailemaan. Muutenkin ajellaan hissuksiin ennen isompaa tietä ja sitten onkin jo lämmin kone.

Vierailija
18/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätees taidat kuitenkin vaan vetää, ja sekin lerpahtaa puolivälissä ennen maaliin pääsyä.

Auttaisiko pyörän kaasuttelu vaivaan 🤔 

Vierailija
19/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa tekniikkaa omaavien kaasaripyörien ongelma, kylmänä eivät tahdo käydä tasaisesti ilman rikastimen käyttämistä.

Pyörää käytetään paikallaan, että saadaan kone käymään tasaisesti ja voidaan poistaa rikastin käytöstä.

Uudemmissa prätkissä yleensä jo ruiskukone, samaa tekniikkaa kuin autoissa ja tietsikka määrittelee kuinka rikasta soppaa sylintereihin ajetaan ja ovat aina lähtökunnossa kun käynnistää pärränsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi