Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yritin 12-v. itsaria, siskoni mielestä mulla oli onnellinen lapsuus

Vierailija
18.01.2012 |

Syitä mulla oli koulukiusaamisesta aiheutunut vuosien masennus, syytä oli myös isässä joka mm. tuli katselemaan mua suihkuun, ei käynyt kuitenkaan käsiksi.

Tuntuu tosi pahalta siskon jääräpäinen väittäminen. Tiedän ettei pysty katsomaan tosiasioita silmiin ja on täysin blokannut jotain itelleen tapahtuneita asioita, mutta silti. MULLA EI OLLUT ONNELLINEN LAPSUUS!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei varmaan todennäköistä. Tässähän sisko ei muistanut myöskään sitä, että ap oli yrittänyt itsemurhaa, ollut vuosia masentunut tai koulukiusattu...

En sanonut missään kohtaa että hän ei näitä muistaisi. Hän vain kieltää asioiden merkityksen, lapsuus oli onnellinen kaikesta huolimatta hänen mielestään.

Mutta kiitos kaikista kauniista sanoistasi. Toivottavasti kuolit painajaisiisi viime yönä.

Rakkain terveisin ap

Vierailija
82/82 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ollut erilainen lapsuus kuin sinulla, koska asiat ovat niin kuin ne koetaan ja muistetaan. Ja muistikin on valikoiva ja vääristävä. Jos sinä koet että asioita pitää jotenkin käsitellä, jotta tulevaisuutesi olisi onnellisempi niin käsittele, sellaisten kanssa jotka haluavat tukea ja auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla