Millä rahalla kotiäidit elää?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Miehen tuloilla.
Perheen tuloilla.
Työssäkäyvän puolison tuloilla suurimmaksi osaksi. Se joka muuta väittää niin valehtelee.
On varmasti niitäkin jotka ovat säästäneet ennakkoon, mutta niitä on aika pieni määrä
Vierailija kirjoitti:
Miehen rahoilla
Ja mies hoidattaa lapsensa naisella.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvän puolison tuloilla suurimmaksi osaksi. Se joka muuta väittää niin valehtelee.
On varmasti niitäkin jotka ovat säästäneet ennakkoon, mutta niitä on aika pieni määrä
Höpö höpö :D Etpä paljoa tiedä, jos noin luulet. Raha-asiat on vaan sellaisia ettei niistä kannata kateellisille huudella. Etenkään tuollaisilla tynnyrissä kasvaneille kuin sinä. Hys hys.
Minä olen ollut kotona kokoajan, lapsi on nyt 9-vuotias. Muhkeat elarit. Mies auttoi myös asunnon ostossa.
Mukavaa tämä, jää aikaa harrastaa.
Lapsilisät, kotihoidontuki, omaishoidontuki, osittainen sairaseläke, vammaistuki, pääomatulot. Kyllä noilla tulen toimeen.
Olin yh ja kotiäiti ja elin pääomatuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin yh ja kotiäiti ja elin pääomatuloilla.
Minä olin myös kokoaikainen yh, ja sain lapsilisää, elatustukea, omaishoidontukea ja vammaistukea, yhteensä noin 1300 € kuussa. Tämän päälle pääomatuloja noin 30 000 € vuodessa.
En saanut mieheltä penniäkään mutta säästin vanhempainpäivärahoista koska silloin kuluista pystyi tinkimään hyvin. Lisäksi sain alkuun 3 kk täyden palkan ja lomarahat etc. Toki olin kotona yhteensä vain 3 vuotta minä aikana 2 lasta. Pidempi aika ei olisi taloudellisesti onnistunut. Ja niin lainan laitoin lyhennysvapaalle hoitovapaan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen rahoilla
Jos on yh äiti.
Vierailija kirjoitti:
En saanut mieheltä penniäkään mutta säästin vanhempainpäivärahoista koska silloin kuluista pystyi tinkimään hyvin. Lisäksi sain alkuun 3 kk täyden palkan ja lomarahat etc. Toki olin kotona yhteensä vain 3 vuotta minä aikana 2 lasta. Pidempi aika ei olisi taloudellisesti onnistunut. Ja niin lainan laitoin lyhennysvapaalle hoitovapaan ajaksi.
Teitkö rikosilmoituksen aviomiehestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen rahoilla
Eli naisen työpanoksen arvo on se päivähoitomaksun määrä.
Miehen rahoilla. Mies on vain sen takia että maksaa minun ja minun lapsen elämän
Se lienee jokaisen kotiäidin oma asia, miten ja millä hän elää ja asuu.