Lue keskustelun säännöt.
Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa
17.01.2012 |
äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tärkeintä on se lämmin tunneside lemmikkiin.
Meillä on muuten pieni lemmikkiSIILI, jonka mamma minä olen ;-)