Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa

Vierailija
17.01.2012 |

äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se lämmin tunneside lemmikkiin.



Meillä on muuten pieni lemmikkiSIILI, jonka mamma minä olen ;-)



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän