Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko/maksatko 15-18€/t 4H-kerholaisen suorittamasta

Vierailija
20.02.2012 |

lastenhoidosta? Kuinka paljon nuo tytöt itse tuosta saavat käteen, vetääkö 4H-kerho välistä? Sisältää alvin 23% mutta silti tuntuu isolta hinnalta. MLL veloittaa vähän yli 8€/t mutta eikö siihen päälle tule vielä ne veromaksut mitkä pitää itse hoitaa?



On se kyllä kallista nykyään tuo lastenhoito, ei kyllä meidän perhe pysty käyttämään noita ulkopuolisia hoitajia. Onneksi on sukulaisia jotka auttaa ilmaiseksi (tai siis vastavuoroista hoitoapua vastaan)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan lastenhoidosta 12 euroa/tunti, jos hoitajalla riittävä osaaminen.

Vierailija
2/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksa matkoja. Tuon pitäisi olla ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaistätini lasten hoidosta ja jos se tuntuu isolta summalta. Olkoonkin että olen täysi-ikäinen,suorittanut lähärinopintoja + teen lasten kanssa paljon kaikenlaista enkä vain tujoita telkkua kuten moni nuori lapsenvahti...



Eli ei, itse en maksaisi noin isoo summaa. 8-12e ois se raja. Jos useempitunti putkeen tai "nukkumistuntei" eli lapset nukkuu jo illalla ni silloin ehk 5e sellaselta tunnilta

Vierailija
4/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pitää jo saada ammattilainen. Mutta 4h-toiminta taitaakin olla enemmän sellaista ko. yhdistystä tukevaa, eli annat tavallaan lahjoituksen yhdistykselle.

Vierailija
5/5 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suunnilleen tuon saman maksat, jos maksat palkan, verot, vakuutukset jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme