Vaatimatonta elämää kaipaavia 30-40v naisia
Onko olemassa, ja jos on niin miten löydän tällaisen?
Olen itse teknisen alan asiantuntija, en mitenkään kovin isosti palkattu ja nyt jäin vielä työttömäksi, että naisen etsiminen täytyy varmaan toteuttaa sitten, kun on löytynyt uusi työpaikka. Uskon kyllä löytäväni uuden työn, ei siinä, olen hyvä ammatissani.
Haluaisin elää vaatimatonta ja rauhallista elämää jonkun naisen kanssa. Asuminen jossain kaupungin liepeillä, 40 kilsaa Helsingistä tai 30 kilsaa Turusta tai Tampereelta. Joku vanha puutalo tai joku pieni 80-90-luvun omakotitalo rempattavaksi. Harrastuksina kasvimaa, marjastus, sienestys, sekä mainittu remppaaminen. Naiselle harrastukseksi vaikka ompelu tai joku paikallinen jumppakerho. Lapsen tekeminen, jos onni on myötä. Omassa ammatissani voi tehdä etätöitä, joten etäilyä puolet viikosta ja pari kolme päivää toimistolla. Minun puolestani okei sekä se, että nainen olisi uranainen, että se, että nainen haluaisi olla kotiäiti. Kunhan vain ymmärtää molemmissa tapauksissa tilanteen rajoitteet, esim. jos kotiäitinä niin että sitten eletään niukasti.
Onko tällaisia toiveita ja arvoja mahdoton löytää naisten keskuudesta? Onko yleensäkään naisia, jotka tällaisesta unelmoivat? Tuntuu, että varsinkin koulutetuilla naisilla - niin amk kuin yo - on useimmilla jotain varsin korkealentoisia haaveita, melkeinpä sanoisin voimafantasioita, siitä että ovat jotain johtajia tai johtajan vaimoja ja pyörivät seurapiireissä ja emännöivät hienoja juhlia IG-yhteensopivassa asunnossa, mahdollisten IG-standardoitujen lasten asettuessa sopivaksi taustaksi kuvia varten. Tai sitten jotain juntti edition voimafantasioita, joissa ollaan IG-yhteensopivassa paljussa ottamassa kuvia, ja sen jälkeen mennään sisään nauttimaan IG-yhteensopiva rakennusmestari äijjjä puolison ostamasta 80 tuuman tauluTV:stä, josta streamaa Temppareita 24/7.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Rosebrides. Katsoisin samalla töitä ulkomailta.
Ulkomaille muuttaessa tuskin pääsisi sellaista elämää elämään, jota haluaisin. Ulkomaille töihin muuttaminen perustuu käsittääkseni siihen, että muutetaan johonkin metropoleihin, ihan vähimmilläänkin Helsingin kokoisiin kaupunkeihin, joissa on sitten ihmispaljoudesta ja -tiheydestä johtuen tarvetta myös englanninkielisille kansainvälisille työntekijöille. AP
Naiselle harrastukseksi ompelu tai paikallinen jumppakerho😂
Vierailija kirjoitti:
Jos minä remppaan, ja opettelen autoakin korjaamaan aiempaa enemmän, kun maalla varmasti olisi tilaa kaivaa rasvamonttu pihaan, niin kai nyt nainenkin voi esim ompelua harrastaa? Tämä on just sitä mitä tarkoitin, että tuossa elämäntyylissä täytyy olla tyytyväinen siihen mitä kyseinen ympäristö parhaiten mahdollistaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjolla?
Mikä ajatuksissani herätti tämän kysymyksen?
Kaikki muu Ok. Mut ompelu ja jumppakerho. Ei ikinä. Siksikö nää nykyajan ihmiset ei löydä parisuhdetta. Joku hemmetin vaatimuslista pitää täyttää. Jos listat ei kummallakaan natsaa etsitään puolisoa vanhainkotiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjolla?
Mikä ajatuksissani herätti tämän kysymyksen?
Eri, mutta suht kaikki..
Minkä takia sinun pitäisi päättää naisen harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä remppaan, ja opettelen autoakin korjaamaan aiempaa enemmän, kun maalla varmasti olisi tilaa kaivaa rasvamonttu pihaan, niin kai nyt nainenkin voi esim ompelua harrastaa? Tämä on just sitä mitä tarkoitin, että tuossa elämäntyylissä täytyy olla tyytyväinen siihen mitä kyseinen ympäristö parhaiten mahdollistaa. AP
Olen nainen ja tykkään remontoida. Opettele itse ompelemaan jos se on sulle tärkeää.
Mikset jo nyt elä tuollaista elämää? Miksi aiot aloittaa sen vasta naisen myötä? Miksi olet hyväpalkkaisessa työssä, jos haluat elää köyhästi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu Ok. Mut ompelu ja jumppakerho. Ei ikinä. Siksikö nää nykyajan ihmiset ei löydä parisuhdetta. Joku hemmetin vaatimuslista pitää täyttää. Jos listat ei kummallakaan natsaa etsitään puolisoa vanhainkotiin asti.
Okei, ei ompelu eikä jumppakerho olisi mitenkään välttämättömiä. Mikä näissä muuten niin paljon herätti närää? Tuon muutamaa kommenttia ylemmän kommentin peukuista voisi päätellä, että ompelu ja jumppakerho erityisesti ärsyttivät naisia.
Jos sua ei ompelu ja jumppa kiinnosta, niin miksi naista pitäisi kiinnostaa?
Mä olen ap tuollainen nainen. Mulla on pienipalkkainen mies ja lapsi. Eletään vaatimatonta elämää.
Siis naine jumppakerhoon ja ompelemaan, varmaan myös hellan ääreen ja miestä palvelemaan.
Pidä tunkkisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ei ompelu ja jumppa kiinnosta, niin miksi naista pitäisi kiinnostaa?
AP:lle ei tunnu muutenkaan olevan mitään väliä, mikä naista mahdollisesti kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ei ompelu eikä jumppakerho olisi mitenkään välttämättömiä. Mikä näissä muuten niin paljon herätti närää? Tuon muutamaa kommenttia ylemmän kommentin peukuista voisi päätellä, että ompelu ja jumppakerho erityisesti ärsyttivät naisia.
Suunnittelit puolisollesi sopivat harrastukset, vaikket ole häntä vielä tavannutkaan. Kaikki tutkat hälyttää persoonallisuushäiriöstä tai kirjolla olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni poikki yhden entisen kanssa tämän takia. Huomasi, että hänellä oli tietty mielikuva, että mitä sen elämän pitäisi olla kanssani. Aina jos jossain meni "vikaan", hän yritti vaientaa sen. Ei tukenut harrastuksessani. Kun halusin käydä ulkona, se oli ongelma koska hän oli jo menonsa mennyt ja nyt oli koti-iltojen aika. Enempää ei tule konkreettisia esimerkkejä mieleen mutta tuo harrastusjuttu jo oli minulle dealbreaker ja kyllä sen aisti, kun toinen torjui aina sen osan minussa mistä ei pitänyt. Erotessa hän oli ihan rikki ja syytti minua narsistiseksi kun minua se ei niin kauheasti painanut. Olin meistä ainoa joka tajusi, että hän oli ollut ihan kuvitteellisen naisen kanssa yhdessä koko ajan eikä minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa ei herätä ollenkaan närää. Päinvastoin nauran katketakseni niin, että mahaa nipistää😂
Vaikutat hieman kontrolloivalta jos määräät naisen harrastukset? Eikö niin että kirjoittelet tuollaista tinderiin ja sitten uliset täällä kuinka naiset on ahneita ja antaa aina pakit? Suurin osa tuntemistani naisista ovat tyytyväisiä ihan tavalliseen elämään eivätkä kaipaa ns luxusta. Mutta kontrollifriikkiä ukkoa ei kukaan huoli. Vai vielä jumppa ja ompelu..
Rosebrides. Katsoisin samalla töitä ulkomailta.