Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa
äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.
Kommentit (41)
mulla on lapseton parisuhteessa oleva 37v kaveri ja heillä on koiria. Laittaa faceen päivityksiä esim. tähän tyyliin:
"kävin vauvojen kanssa ulkoilemassa, Nyt ne on ihan poikki ja meni nukkumaan. Minä alan laittamaan isukille ruokaa kun hän kotiutuu kohta töistä"
tai "äipän vauvat on leikkinyt tänään kokopäivän ja nyt simahtivat odottelemaan isukkia kotiin"
Siis puhuu miehestään isukkina...huhhuh ;D
Mä puhun meidän kilppareille, että mamma antaa ruokaa tai että nyt saatte tulla kävelemään, kun mamma vaihtaa turpeet terraarioon.
:)
Oli se muista ihmisistä huvittavaa tai ei. Itseasiassa huvia on tässä maailmassa ihan liian vähän. Hyvä tuoda sitä näin simppelisti lisää ihmisten elämiin.
Mua huvittaa anteeksi pyytely av:lla;)
Toi oli aika koominen tilapäivitys ja edelleen jokaisen oma asia, sillä hyvin moni meistä mammattelee eläinlapsiaan. Mielummin lukisin tollasia tilapäivityksiä, kun lapsien paskanhajuista päivitteleviä äitejä, jotka tosiaan luulee, että muiden kiinnostuksen kohde on niiden irmelin kootut paskat.
kun jotkut ihmiset ovat eläinrakkaitakin! Vai niin. Ajatella, että kun lemmikki ihan tutkitustikin mm. vähentää stressiä ja tekee ihmisen iloisemmaksi, niin sekö on sitten sulta jotenkin oudolla tavalla pois?? Niin että sun tarvitsee silmät ilkeyttä kiiluen ihan naputella näin tyhmiä aloituksia nettiin?
Mä ainakin ajattelen että se on sellaista huumoria lähinnä, kevyttä hassuttelua, jos kutsuu itseään vaikkapa koiransa mammaksi. Voi kauheeta sentään, hirrrrveetä.
Sun kaltaisiin tympeisiin ahdaspäisiin tapauksiin ei tee mieli edes tutustua, vaikken minään edellytyksenä pidäkään sitä että ihmisen täytyisi varsinaisesti eläimistä tykätä, kun uusiin ihmisiin tutustun. Sä oot vaan sitä laatua, että evvk sä ja sun typerät mielipiteesi.
ihan inhimillistämättä,
ei se pentukoirakaan muutu aikuiseksi yhdessä yössä.
Tuossakin taas nähdään, kun ei tunneta elämänkaarta edes nimeksi, tai sitten vain halutaan viisastella niin fiksusti.
T: mammanpojan emäntä
Minusta tulee pian koiravauvan äiti! Olen niin innoissani!
Saan pian sellaisen pikkuisen ja pörröisen koiravauvan.
En malta odottaa!
t. onnellinen koiravauvan tuleva mami
tule mamin syliin ja juu nuole mamin naamaa samalla kielelläsi millä nuolet muiden koirien pissoja ulkona uuu ihanaa
Miten sekaisin voi eläimen omistajat olla?
Mamman mussukoita pusi-pusi. Jos se nyppii sinua, HANKI ELÄMÄ!
Entäs ne, lähinnä kai äidit, jotka kutsuu ihan tavallisia lähiömukuloitaan prinsseiksi ja prinsessoiksi?
Kivahan se on,että joku tollasesta asiasta huvittuu.Itse en kyllä kutsu itseäni äidiksi kun puhun kissalleni,vaan etunimeltä,mutta juttelen sille kyllä niin kuin kenelle tahansa,jollekin lemmikit ovat kuin omia lapsia(varsinkaan jos ei ole ihmislapsia),ei sen pitäisi olla keltään pois :)
minä ajattelen niin, että olen adoptoinut nuo kissat. Lapsen adoptoineetkin sanovat itseään äidiksi, miksen siis minä?
Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.
En odota sinulta täydellistä ymmärrystä enkä viisautta. Saat sinä olla vajavainen.
ja huom, ei ärsyttävää ;) Tuollainen puhetyyli vaan kuulostaa omiin korviini yksinomaan (hupaisalla tavalla) typerältä.
kun eräs tuttuni rinnastaa koiransa lapsiensa kanssa samalle viivalle, eli ovat lapsia siinä missä ihmislapsetkin... Ja vieläpä koiristaan puhuu lapsiensa siskoina/veljinä...
En minä ainakaan haluaisi omien vanhempien pitävän elukoita samanarvoisina kuin minua, ihmistä.
Itsekö kenties teitittelet lapsiasi ja käsket heidän kutsua sinua etunimellä? Lemmikkejä tuskin omistat? Koirani ei ole orjiani, joten en myöskään ole niille mikään "emäntä" tai "omistaja". Mamma tai mami olen edelleenkin, koeta siis kestää!
Entäs ne, lähinnä kai äidit, jotka kutsuu ihan tavallisia lähiömukuloitaan prinsseiksi ja prinsessoiksi?
Prinsessa ja prinssi voi olla vain kuninkaallisen perheen jäsen. Ärsyttää, kun ihmiset eivät osaa olla jämptisti joka asiassa!!!!
Aloittajaa, jonka päivä ja koko elämä on pilalla, kun eläinrakkaat ja omistajat sanovat lemmikkiensä äideiksi. Mä sanon pennulleni itseäni mammaksi ja joskus mun mieski sanoo et "isin pikku tyttö" ja ollaan nuoria molemmat. Musta se on jotenki sulosta keltä vaan ja en pahemmin edes mieti, miten kukakin puhuu lemmikeilleen. Ne, joita se niin kauheesti harmittaa niin kiertäkää eläimet kaukaa, ei me tollasia paatuneita ihmisiä haluta lemmikkiemme lähelle vihaanne lietsoomaan. Tollaset inisijät omaan arvoon, kun ei edes luontokappaleita oo opetettu kunnioittamaan ja aivan sama jos jonkun elämä siitä pilalle menee, että lemmikeillä ja omistajilla on hyvä omanlainen suhde, mun päivä menee hetkeksi pilalle näistä ihmisraadoista, jotka tappaa, kiduttaa ja kohtelee eläimiä sairaalloisen pahasti...