Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa

Vierailija
17.01.2012 |

äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa, jonka päivä ja koko elämä on pilalla, kun eläinrakkaat ja omistajat sanovat lemmikkiensä äideiksi. Mä sanon pennulleni itseäni mammaksi ja joskus mun mieski sanoo et "isin pikku tyttö" ja ollaan nuoria molemmat. Musta se on jotenki sulosta keltä vaan ja en pahemmin edes mieti, miten kukakin puhuu lemmikeilleen. Ne, joita se niin kauheesti harmittaa niin kiertäkää eläimet kaukaa, ei me tollasia paatuneita ihmisiä haluta lemmikkiemme lähelle vihaanne lietsoomaan. Tollaset inisijät omaan arvoon, kun ei edes luontokappaleita oo opetettu kunnioittamaan ja aivan sama jos jonkun elämä siitä pilalle menee, että lemmikeillä ja omistajilla on hyvä omanlainen suhde, mun päivä menee hetkeksi pilalle näistä ihmisraadoista, jotka tappaa, kiduttaa ja kohtelee eläimiä sairaalloisen pahasti...

Vierailija
22/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lapseton parisuhteessa oleva 37v kaveri ja heillä on koiria. Laittaa faceen päivityksiä esim. tähän tyyliin:

"kävin vauvojen kanssa ulkoilemassa, Nyt ne on ihan poikki ja meni nukkumaan. Minä alan laittamaan isukille ruokaa kun hän kotiutuu kohta töistä"

tai "äipän vauvat on leikkinyt tänään kokopäivän ja nyt simahtivat odottelemaan isukkia kotiin"



Siis puhuu miehestään isukkina...huhhuh ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun meidän kilppareille, että mamma antaa ruokaa tai että nyt saatte tulla kävelemään, kun mamma vaihtaa turpeet terraarioon.

:)

Vierailija
24/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se muista ihmisistä huvittavaa tai ei. Itseasiassa huvia on tässä maailmassa ihan liian vähän. Hyvä tuoda sitä näin simppelisti lisää ihmisten elämiin.

Vierailija
25/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa anteeksi pyytely av:lla;)

Vierailija
26/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli aika koominen tilapäivitys ja edelleen jokaisen oma asia, sillä hyvin moni meistä mammattelee eläinlapsiaan. Mielummin lukisin tollasia tilapäivityksiä, kun lapsien paskanhajuista päivitteleviä äitejä, jotka tosiaan luulee, että muiden kiinnostuksen kohde on niiden irmelin kootut paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut ihmiset ovat eläinrakkaitakin! Vai niin. Ajatella, että kun lemmikki ihan tutkitustikin mm. vähentää stressiä ja tekee ihmisen iloisemmaksi, niin sekö on sitten sulta jotenkin oudolla tavalla pois?? Niin että sun tarvitsee silmät ilkeyttä kiiluen ihan naputella näin tyhmiä aloituksia nettiin?



Mä ainakin ajattelen että se on sellaista huumoria lähinnä, kevyttä hassuttelua, jos kutsuu itseään vaikkapa koiransa mammaksi. Voi kauheeta sentään, hirrrrveetä.



Sun kaltaisiin tympeisiin ahdaspäisiin tapauksiin ei tee mieli edes tutustua, vaikken minään edellytyksenä pidäkään sitä että ihmisen täytyisi varsinaisesti eläimistä tykätä, kun uusiin ihmisiin tutustun. Sä oot vaan sitä laatua, että evvk sä ja sun typerät mielipiteesi.

Vierailija
28/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan inhimillistämättä,

ei se pentukoirakaan muutu aikuiseksi yhdessä yössä.

Tuossakin taas nähdään, kun ei tunneta elämänkaarta edes nimeksi, tai sitten vain halutaan viisastella niin fiksusti.

T: mammanpojan emäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee pian koiravauvan äiti! Olen niin innoissani!



Saan pian sellaisen pikkuisen ja pörröisen koiravauvan.



En malta odottaa!



t. onnellinen koiravauvan tuleva mami

Vierailija
30/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule mamin syliin ja juu nuole mamin naamaa samalla kielelläsi millä nuolet muiden koirien pissoja ulkona uuu ihanaa



Miten sekaisin voi eläimen omistajat olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamman mussukoita pusi-pusi. Jos se nyppii sinua, HANKI ELÄMÄ!

Vierailija
32/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne, lähinnä kai äidit, jotka kutsuu ihan tavallisia lähiömukuloitaan prinsseiksi ja prinsessoiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kivahan se on,että joku tollasesta asiasta huvittuu.Itse en kyllä kutsu itseäni äidiksi kun puhun kissalleni,vaan etunimeltä,mutta juttelen sille kyllä niin kuin kenelle tahansa,jollekin lemmikit ovat kuin omia lapsia(varsinkaan jos ei ole ihmislapsia),ei sen pitäisi olla keltään pois :)

Vierailija
34/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajattelen niin, että olen adoptoinut nuo kissat. Lapsen adoptoineetkin sanovat itseään äidiksi, miksen siis minä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minusta on huvittavaa kun jotkut sanovat olevansa koiransa tai kissansa äitejä, isiä tai mummoja. Huhuu, se on eläin ja lemmikki ja omistaja on ihminen.

En odota sinulta täydellistä ymmärrystä enkä viisautta. Saat sinä olla vajavainen.

Vierailija
36/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huom, ei ärsyttävää ;) Tuollainen puhetyyli vaan kuulostaa omiin korviini yksinomaan (hupaisalla tavalla) typerältä.

Vierailija
37/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräs tuttuni rinnastaa koiransa lapsiensa kanssa samalle viivalle, eli ovat lapsia siinä missä ihmislapsetkin... Ja vieläpä koiristaan puhuu lapsiensa siskoina/veljinä...



En minä ainakaan haluaisi omien vanhempien pitävän elukoita samanarvoisina kuin minua, ihmistä.

Vierailija
38/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekö kenties teitittelet lapsiasi ja käsket heidän kutsua sinua etunimellä? Lemmikkejä tuskin omistat? Koirani ei ole orjiani, joten en myöskään ole niille mikään "emäntä" tai "omistaja". Mamma tai mami olen edelleenkin, koeta siis kestää!

Vierailija
39/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koiran isäntä tai emäntä.

Vierailija
40/41 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne, lähinnä kai äidit, jotka kutsuu ihan tavallisia lähiömukuloitaan prinsseiksi ja prinsessoiksi?

Prinsessa ja prinssi voi olla vain kuninkaallisen perheen jäsen. Ärsyttää, kun ihmiset eivät osaa olla jämptisti joka asiassa!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi