Miten saa lääkärisltä diapamia?
olen rakastunut toiseen mieheen, olen naimisissa ja halua unohtaa sen tyypin. Mutta se ei tunnut onnistuvan, hän on koko ajan mielessäni. Vain jos otan turruttavia eli diapamia kamala ahdistus helpottaa hetkeksi. Näin ei ole aina, joskus minulla on ihan ok. olo enkä tartte lääkkeitä, Mutta en kehtaa mennä lääkärille kertomaan mikä on oikea syy...Neuvokaa..
Kommentit (51)
ongelmasi on nyt ihan muunlaisia. toisekseen, jos suhtaudut torjuvasti ihmisen apuun sekä lääkkeisiin, niin minkä avun sitten hyväksyt, kerro?
minulla on kavereita joiden kanssa voin keskustella asiasta, en kaipaa mitään palvelevia puhelimia siihen.
Mutta kun se ei aina riitä.. tiedän että aika auttaa mutta minun pitäisi päästä pahimman yli.
ap
ilmeisesti viihdekäyttöön ja nyt tarvitset niitä lisää kun olet jäänyt koukkuun, eikös niin?
Jep, eli eikun valittamaan ahdistusta ja muita tuntemuksia lääkäriin. Pelkäät toki ettei sinua uskota ja et saa mitä haluat. Pelkäät että se näkyy susta päälle miksi niitä oikeasti haet...
Ja ihan tiedoksi, niin se näkyykin, sori. Lääkärit tunnistaa todella nopeasti tuollaiset pamien vinkujat, mutta saattaa kirjoittaa niitä sulle silti muutaman kappaleen.
Ihan vinkiksi, kun alkaa tuntumaan että jotian on saatava lisää, vähän niinkuin hinnalla millä hyvänsä niin kannattaa lopettaa, ihan oikeasti. Sulla ei ole aavistustakaan mihin tuo viaton pamien syönti voi johtaa. Kaverisi ei enää niitä sulle anna ja siihen on varmasti syynsä.
minulla on kavereita joiden kanssa voin keskustella asiasta, en kaipaa mitään palvelevia puhelimia siihen.
Mutta kun se ei aina riitä.. tiedän että aika auttaa mutta minun pitäisi päästä pahimman yli.ap
elämäni aikana, viime viikolla molemmat.. joten kyllä on kamalasta viihdekäytösä kyse.. huh huh.
Mutta mitäs täältä muuta voi odottakkaan? Aina kuvitellaa kaikkea paskaa toisista ihmisistä.
ap
SINÄ kysyt täällä että miten voit huijata lääkäriltä diapameja ja sitten valitat että miten täällä ajatellaan pahaa ihmisistä.
Kerroit myös että haet niitä unohtaaksesi miehen johon olet rakastunut vaikka olet naimisissa.
MITÄ IHMETTÄ meidän pitäisi ajatella sinusta??? (muuta kuin paskaa??)
elämäni aikana, viime viikolla molemmat.. joten kyllä on kamalasta viihdekäytösä kyse.. huh huh.
Mutta mitäs täältä muuta voi odottakkaan? Aina kuvitellaa kaikkea paskaa toisista ihmisistä.
ensin kysyt, mitään apua et ota vastaan, et kuuntele neuvoja, et tajua, että teet väärin kun otat toisen henkilön reseptilääkkeitä ja nyt väität, että sinusta kuvitellaan pahaa. mene heti lääkäriin. tilanteesi vaatii lääkityksen.
elämäni aikana, viime viikolla molemmat.. joten kyllä on kamalasta viihdekäytösä kyse.. huh huh. Mutta mitäs täältä muuta voi odottakkaan? Aina kuvitellaa kaikkea paskaa toisista ihmisistä. ap
Jo aloituksesi perusteella jopa maallikko voi päätellä ongelmasi ja sen, ettei siihen diapam auta. En ole hullumpaa kuullutkaan kuin diapameja jonkun miehen unohtamiseen! Mikset tunnusta suoraan, että kaipaat niiden antamaa rentoa ja mukavaa fiilistä?
Et varmaan olekaan vielä viihdekäyttäjä mutta hyvällä matkalla sellaiseksi, jos kuviteltuun ahdistukseesi vonkaat pameja.
menet lääkäriin, kerrot etät olet ahdistunut ja se johtuu ihmissuhteista. syöt niitä lääkkeitä mitä tähän vaivaasi saat ja sillä siisti. tämän kun ymmärtäisit, niin suuri osa ongelmistasi ja ahdistuksistasi helpottaisi. mutta ei...........miksi vaan väännät ja väännät. älä sinä rupea lääkkeitä määräämään itse itsellesi äläkä muiltakaan lainaile. hyvä?
mitä apuja te muka olette tarjonneet?
muuta kuin että mene kirkkoon puhumaan, ne puehlinneuvojat siellä eivät ole välttämättä mitään psykologista koulusta saaneet, kai sen tiedätte?
Ihminen voi rakastua jos oma parisuhde ei ole kunnossa, sekin tiedoksi. Minun suhde ei ole, miheni on ollut ulkomailla pian puoli vuotta enkä ole pettänyt häntä vaikka rakastuinkin toiseen, hänestä en sitten ole varma. Mutta sillä ei ole väliä..
ap
elämäni aikana, viime viikolla molemmat.. joten kyllä on kamalasta viihdekäytösä kyse.. huh huh. Mutta mitäs täältä muuta voi odottakkaan? Aina kuvitellaa kaikkea paskaa toisista ihmisistä. ap
Jo aloituksesi perusteella jopa maallikko voi päätellä ongelmasi ja sen, ettei siihen diapam auta. En ole hullumpaa kuullutkaan kuin diapameja jonkun miehen unohtamiseen! Mikset tunnusta suoraan, että kaipaat niiden antamaa rentoa ja mukavaa fiilistä? Et varmaan olekaan vielä viihdekäyttäjä mutta hyvällä matkalla sellaiseksi, jos kuviteltuun ahdistukseesi vonkaat pameja.
haen apua ahdistukseen, en unohtamiseen koska siihen auttaa vaina aika.
ap
menet lääkäriin, kerrot etät olet ahdistunut ja se johtuu ihmissuhteista. syöt niitä lääkkeitä mitä tähän vaivaasi saat ja sillä siisti. tämän kun ymmärtäisit, niin suuri osa ongelmistasi ja ahdistuksistasi helpottaisi. mutta ei...........miksi vaan väännät ja väännät. älä sinä rupea lääkkeitä määräämään itse itsellesi äläkä muiltakaan lainaile. hyvä?
minä en muista lääkkeistä tiedä mutta pamia olen kaksi kertaa ottanut ja ne auttoivat.
ap
minä en muista lääkkeistä tiedä mutta pamia olen kaksi kertaa ottanut ja ne auttoivat.
ap
mitä apuja te muka olette tarjonneet?
muuta kuin että mene kirkkoon puhumaan, ne puehlinneuvojat siellä eivät ole välttämättä mitään psykologista koulusta saaneet, kai sen tiedätte?Ihminen voi rakastua jos oma parisuhde ei ole kunnossa, sekin tiedoksi. Minun suhde ei ole, miheni on ollut ulkomailla pian puoli vuotta enkä ole pettänyt häntä vaikka rakastuinkin toiseen, hänestä en sitten ole varma. Mutta sillä ei ole väliä..
ap
Olet kyllä ihan sekaisin, jos et itsekään ymmärrä tilannettasi.
Menet sinne lääkäriin ja kerrot valtavasta ahdistustilastasi. Kerrot että sait ystävältäsi pari pamia ja ne auttoivat. Painotat että ahdistus on niin paha että alkaa häiritä jokapäiväistä toimintaa. Kerrot että haluaisit jotain jota voit ottaa sen kerran, pari viikossa kun ahdistus on pahimmillaan. Lääkäri ei välttämättä kirjoita sinulle pameja vaan ehkä jotain toista, kyllä ne tietää.
Rehellisyydellä pääsee tosi pitkälle.
Ja suosittelen myös ammattiapua. Pyydä lääkäriltä lähete. Ystävät on oikein hyviä olla olemassa ja hyvä jos he jaksavat kuunnella, mutta ammattiapu on sitä mitä oikeasti tarvitset. Hän näkee ja kuulee enemmän ja tarkemmin kuin ystäväsi. Usko vaan rakas ihminen.
en usko että voin lähteä minnekkänä jutteleen, minulle ei ole ollut tälläistä ahditusta aiemmin, olen ollut hyvin elämääni tyytyväinen ja onnellinen. Siis ennen tätä rakastumista.
ap
en usko että voin lähteä minnekkänä jutteleen, minulle ei ole ollut tälläistä ahditusta aiemmin, olen ollut hyvin elämääni tyytyväinen ja onnellinen. Siis ennen tätä rakastumista. ap
Aika koominen yhtälö. Taidat olla rakastunut vain omassa pääkopassasi. Ei tuo mitään rakkautta ole. Keskity muihin asioihin niin ahdistuksesi häviää ilman lääkkeitäkin.
ei ole mitenkään tavatonta. Varsinkin jos omassa suhteessa ei saa lämpöä eikä rakkautta.
niin kerro että kärsit ajoittaisista paniikkikohtauksista, esim. kyläillessä. Kädet tärisee ja henkeä ahdistaa. Vaan ei ole varma kirjoittaako lekuri diapamia, onhan niitä muitakin lääkkeitä. Mutta diapamia nyt käytetään lähinnä ahdistuskohtauksiin tai paniikkiin.
Mutta ei diapam todellista ongelmaasi poista, sen tiedät itsekin. Aika parantaa tuollaiset rakkausahdistukset, diapameilla voit saada elämäsi pahaan sotkuun.