Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa lääkärisltä diapamia?

Vierailija
16.01.2012 |

olen rakastunut toiseen mieheen, olen naimisissa ja halua unohtaa sen tyypin. Mutta se ei tunnut onnistuvan, hän on koko ajan mielessäni. Vain jos otan turruttavia eli diapamia kamala ahdistus helpottaa hetkeksi. Näin ei ole aina, joskus minulla on ihan ok. olo enkä tartte lääkkeitä, Mutta en kehtaa mennä lääkärille kertomaan mikä on oikea syy...Neuvokaa..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikuinen ja eronnutkin kerran. Kyllä pettymyksiä elämään mahtuu, mutta olen herkkä ja rakkaus on syvää silloin kuin sitä on.

ap

Moni on jo sulle sanonut, hae apua tähän psykologilta, joltain terapeutilta.

Sanoit jo käyneesi psykologilla, kävitkö tästä samasta syystä ja miksi koet että siitä ei ollut apua?

Viesteistäsi paistaa läpi että olet jo päättänyt että ainoastaan lääkkeet sinua auttavat. Ihan turha täällä enää huudella jos ei ammattiapu kelpaa. Koska se on se ainut jolla saat sen ahdistuksen purettua, ei se yksin märehtimällä parane. Ja ystävät ovat aivan liian puolueellisia auttamaan sinua tässä asiassa.

Kerta tai pari saattaa olla kaikki mitä tarvitset, ei voi olla liian kallista jos vaihtoehtona on jättää asia hoitamatta, syödä lääkkeitä lopun elämääsi 'silloin tällöin' ja murehtia turhia.

En väitä ettetkö aikaa myöten pääsisi omin neuvoinkin tuosta yli, mutta kunnollinen terapeutti auttaisi nopeuttamaan prosessia.

Vierailija
2/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se parempi että kärsii?

aika ymmärtämätämättömiä olette, kamalan raakaa sanoa että parempi kun kärsit nyt sitten vaan.

Moni on tuollaisessa tilanteessa tappanut itsensä terapiaan pääsyä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastui luokkakaveriinsa lukioaikoina. Ei päässyt rakkaudestaan millään irti, vaikka mies meni naimisiin ihan toisen kanssa ja moneen kertaan pyysi olemaan ottamatta yhteyttä.

Ystäväni meni erittäin huonoon henkiseen kuntoon. Liekö hällä ollut taustalla mielenterveyshäiriö, kun tuolla tavalla piti unelmasta kiinni. Viimeisessä tekstarissa hän kirjoitti minulle, että ei parane koskaan. Tämä rakkaus on hänelle liikaa, kun tulee jyrkkää torjuntaa vaan. Nyt kuoli. Nelikymppisenä.

Vierailija
4/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet itsemurhan takaa löytyy ihmissuhde ongelmia.

Kaikki eivät osaa käsitellä näitä asioita.

En vähättelisi kenenkään tunteita.

Vierailija
5/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhä yhdessä miehesi kanssa? Olisiko ero parempi ratkaisu kui diapamit?

Vierailija
6/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ei ole minun mies vaan minun tunteet.

ap

Vierailija
7/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ei ole minun mies vaan minun tunteet. ap

koska ongelmani ei ole minun aviomies.

ap

Vierailija
8/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua?

Vähän on paha olo ja kauhean vahvoja lääkkeitä pitäisi saada.

Uusavuttomat luuserit!

Vierailija
9/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pielessä koska olet rakastunut noin palavasti toiseen ihmiseen ja sitä ei muu enää helpota kuin rauhoittavat lääkkeet?

Et tajua että petät miestäsi jollakin tasolla, koska et annan palavaa rakkauttasi hänelle vaan toiselle?

Miksi miehesi ei saa niitä sinun tunteita jos kerran on hyvä mies ja hän ei ole ongelma? Jotian siinä toisessa miehessä oli jota ei sinun miehessä ole.

Lääkkeillä asian ratkominen ei ole järkevää vaan tyhmää. Mutta niin on rakastuminen toiseen mieheenkin kun on naimisissa. Ja KYLLÄ; tunteilleen voi jotain jos vain haluaa!!

Mutta ryve sinä onnettoman rakkauden syövereissä pilleripurkki kädessä, olet äkkiä kuin jossain B-luokan huonossa saippuasarjassa. Viinapullo vielä toiseen käteen ja muista että sinulla on yleisöä kun vaellat dramaattisesti huoneesta toiseen :)

Rakkauden riuduttama vois olla tämän päivän jakson nimi :)

Vierailija
10/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekisin asialle jotain jos vaan voisin jos vaan tietäisin mitä tehdä.

Mieheni on paljon pois kotoa, mutta se on se ainoa huono juttu avioliitossamme.

Mutta helppo se on maalta huudella ohjeita kun merellä tuulee.. Minä olen katkaissut jo kaikki välit tähän toiseen, muttei se auta.

ap

Vierailija
11/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua? Vähän on paha olo ja kauhean vahvoja lääkkeitä pitäisi saada. Uusavuttomat luuserit!

jos se on niin helppoa kestää.

ap

Vierailija
12/51 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOISTAVAA AP, oon ylpee susta, selvisit :)))) oon onnellinen sun puolesta, ihan oikeesti :) luin kaikki viestit, jotka olit tänne kirjoittanut. Jorney back to life :)))) Jeesus rakastaa sua kans, muista se. 

Vierailija
13/51 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin eilen lääkärissä ja hän määräsi minulle Cipramia , mielialalääkettä ja dattaraaa.. diapamia.

Mutta kun eilen juttelin mieheni kanssa niin hän lupasi jatkossa karsia matkojaan ja olla enemmän kotona. Hän soitti vielä aamulla että oli sopinut esimiehensä kanssa että seuraavalla komennukselle hänen ei enää tarvitse lähteä vaan sinne laitetaan joku muu.

Niin kävi sitten että hupista, ahdistus hävisi sen silijän tien.

En usko että tulen tarvitsemaan noita lääkkeitä.

ap

Vierailija
14/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen psykologilla käyntiä.

Vierailija
15/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen psykologilla käyntiä.

minä en ole tekemisissä ihastukseni kanssa, vaikka mieheni onkin työkomennuksella ulkomailla, en tapaa häntä. Joten älkää moralisoiko.

ap

Vierailija
16/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovatko ne sinulle paras mahdollinen apu asiassa. varaa aika seurakunnan diakonille ja mene puhumaan hänelle. puhu lääkärille ahdistuksesta ja pyydää siihen lääkitys, saat todennäköisesti oikean ja sopivamman lääkkeen

Vierailija
17/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovatko ne sinulle paras mahdollinen apu asiassa. varaa aika seurakunnan diakonille ja mene puhumaan hänelle. puhu lääkärille ahdistuksesta ja pyydää siihen lääkitys, saat todennäköisesti oikean ja sopivamman lääkkeen

enkä edes kuulu kirkkoon. Diapamia sain ystävältäni ja tartten niitän n. pari kertaa viikossa. En halua mitään ahdistuslääkkeitä ehkä mielialalääkkeistä sitten, mutta ei muuta...Todella vaikea mennä puhumaan näitä lääkärille.

ap

Vierailija
18/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei diapam ole mikään ratkaisu.

Vierailija
19/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

diapamia on vastuutonta antaa kaverille, koska se on helposti koukuttava lääke. Jos olosi on mahdoton, puhu siitä lääkärille. Mielialalääktyksellä voidaan hoitaa myös ahdistuneisuutta. Joku miedompi rauhoittava esim Opamox voi riittää akuuttiin ahdistukseen. Jotain keskusteluapua tarvitset kyllä myös, ei tuollaista ristiriitaa elämässä voi lääkkeillä pelkästään hoitaa.

Vierailija
20/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes kuulu kirkkoon. Diapamia sain ystävältäni ja tartten niitän n. pari kertaa viikossa. En halua mitään ahdistuslääkkeitä ehkä mielialalääkkeistä sitten, mutta ei muuta...Todella vaikea mennä puhumaan näitä lääkärille.

ap

soita vaikka auttavaan puhelimeen. ystäväsi on todella vastuuton kun antaa sulle pameja. mene lääkäriin heti, ja kyllä - tarvitse lääkkeitä. mitäs sitten kuvittelet pamien olevan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä