Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa lääkärisltä diapamia?

Vierailija
16.01.2012 |

olen rakastunut toiseen mieheen, olen naimisissa ja halua unohtaa sen tyypin. Mutta se ei tunnut onnistuvan, hän on koko ajan mielessäni. Vain jos otan turruttavia eli diapamia kamala ahdistus helpottaa hetkeksi. Näin ei ole aina, joskus minulla on ihan ok. olo enkä tartte lääkkeitä, Mutta en kehtaa mennä lääkärille kertomaan mikä on oikea syy...Neuvokaa..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että voin lähteä minnekkänä jutteleen, minulle ei ole ollut tälläistä ahditusta aiemmin, olen ollut hyvin elämääni tyytyväinen ja onnellinen. Siis ennen tätä rakastumista. ap

Aika koominen yhtälö. Taidat olla rakastunut vain omassa pääkopassasi. Ei tuo mitään rakkautta ole. Keskity muihin asioihin niin ahdistuksesi häviää ilman lääkkeitäkin.

kyllä siinä ahdistuu jos yhtälö on mahdoton.

ap

Vierailija
42/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat nähneet ja kuulleet jo kaiken mahdollisen, et tarjoa heille mitään uutta kertomalla tilanteestasi rehellisesti.

En usko että millään muotoa huijaamalla saat mitään, kyllä sen näkee, lääkärit varsinkin, kuka on rehellinen ja haluaa oikeasti apua. Henkilöt jotka ovat liikkeellä pelkästään kärttääkseen lääkkeitä jäävät usein nuolemaan näppejään.

Vaikka lääkehoito kokeilusi jälkeen tuntuu yksikertaisimmalta ja kaikkia osapuolia vähiten kuormittavalta vaihtoehdolta, mielestäni tarvitset ammattiapua työstääksesi tämän välikohtauksen elämässäsi kunnialla. Varsinkin kun ahdistuksesi on noin kova ja koska ammattiapua on tänä päivänä saatavilla nimenomaan tällaisiin hetkiin elämässä.

Asiat ovat vaikeita, tiedän, mutta en usko että haluat jättää tätä asiaa roikkumaan keskeneräisenä. Ympäri mennään, yhteen tullaan pitää paikkansa monessa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että voin lähteä minnekkänä jutteleen, minulle ei ole ollut tälläistä ahditusta aiemmin, olen ollut hyvin elämääni tyytyväinen ja onnellinen. Siis ennen tätä rakastumista. ap

Aika koominen yhtälö. Taidat olla rakastunut vain omassa pääkopassasi. Ei tuo mitään rakkautta ole. Keskity muihin asioihin niin ahdistuksesi häviää ilman lääkkeitäkin.

kyllä siinä ahdistuu jos yhtälö on mahdoton. ap

Tee jotain asian eteen, ei sitä yhtälöä pamit ratkaise. Kummallista miten ihmiset turvautuvat lääkkeisiin mutta tikkua ristiin ei panna oman elämän eteen.

Vierailija
44/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että pääsen terapiaan muuten kuin makasamalla itse. En tiedä korvaisiko työnantaja sen.

ap

Vierailija
45/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn töissä normaalisti, käyn jumpassakin joka päivä, tapaan kun ehdin ystäviäni mikä on ollut suuri apua.. mutta enempää en kyllä keksi mitä voisin tehdä.

ap

Vierailija
46/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi nyt niin pahalta kuulosta. Vielä kuukausi ja asia on ohi.

Vierailija
47/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä kanssa ennenkuin voi siirtyä eteenpäin? Nyt yritätä jotain oikotietä rauhottavien lääkkeiden kanssa jota ei ole.

Vai ajattelitko turruttaa pääsi niin pitkäksi aikaa että unohdat hänet? Eihän se ole mahdolista, tuo ahdistus kuuluukin tilanteessasi käydä läpi, siitä sitten joku päivä nouset taas eikä ahdista.

Nopeesti noihin jää koukkuun, mistä seuraa toisenlaista ahdistusta.

Onko tää sun ensimmäinen pieleen mennyt ihmissuhde vai miksi olet kyvytön kestämään asiaa... katsos sellaista elämä välillä on, joskus ahdistaa ja se on ihan normaalia.

Vierailija
48/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikuinen ja eronnutkin kerran. Kyllä pettymyksiä elämään mahtuu, mutta olen herkkä ja rakkaus on syvää silloin kuin sitä on.

ap

Vierailija
49/51 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikuinen ja eronnutkin kerran. Kyllä pettymyksiä elämään mahtuu, mutta olen herkkä ja rakkaus on syvää silloin kuin sitä on. ap

Todetaan, että tämä "rakastuminen" ei tuota kuin ahdistusta ja siitä päästään eroon. Tai jos oma avioliitto ei toimi niin erotaan ja jatketaan yksin. Ne asiat on vaan laitettava pään sisällä järjestykseen ja mietittävä mitä elämästä haluaa. Ahdistusta vai onnea?

Vierailija
50/51 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun pelle huorat pitäs kurkku viiltää auki. Älkää vastatko jos ette vittu osaa vastata saatanan ihmis-syövät... pitäisi teijät kaikki leikata ruosteisella sahalla pikku paloihin ja nakata mäkeen.

Vierailija
51/51 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta multa pameja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi