Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että olen kirjalisesti lahjakas

Vierailija
11.11.2005 |

mutta en suullisesti? Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta kaikki ovat sanoneet näin, kun ovat lukeneet textejäni. Haluaisin julkaista textejäni.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitalla. Olin jo menettänyt toivoni ap:n paluusta. Kyllä nyt jää O.C toiseksi. Jösses sentään, mitä juonenkäänteitä meille taas tarjoillaan. Ei taas uni tule silmään ensi yönä.

Vierailija
62/121 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanataiteesta mitään ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Pubert jakautui yhtäkki Pubertiksi ja Pascaliksi?

Vierailija
64/121 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vielä tekee come-backin...?

Vierailija
65/121 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!

Vierailija
66/121 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taidetta suolleta liukuhihnalta. Luova taiteilija tarvitsee hetkiä, jolloin rauhoittua.

Vierailija
67/121 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Györgyn rakkauden kestävän, olkoonkin toinen kandidaatti varakas ja hyvästä perheestä. Älä Samantha myy unelmiasi!!!!!!!

Vierailija
68/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ilon päivä!

Kerroin aiemmin, että lähetin textini eri paikkoihin ja jo tänään sain ensimmäisen vastauksen. Kustantaja oli erittäin kiinnostunut julkaisemaan textini. Minulla on kuulemma luontainen lahjakkuus kirjoittaa ja kerrontani on upeaa. Myös henkilöhahmot tuntuivat heistä kiinnostavilta. Vähän kritiikkiäkin toisaalta esitettiin: James on heidän mielestään jotenkin irtonainen hahmo ja minun tulisi sitoa hänet enemmän kiinni varsinaiseen tarinaan. Hassua kun en ollut muistanut enää koko miestä - Onkohan minussa jotain samaa kuin Samanthassa :)

Nyt minun pitäisi vain jatkaa kirjoittamista loppuun asti, jotta voisin saada tämän hengentuotokseni muidenkin nähtäville. Nimikin pitäisi kirjalle keksiä -kustantaja toivoi jotain oikein myyvää ja iskevää nimeä! Tässä asiassa ajattelin pyytää teidän apuanne, rakkaat siskot, olettehan olleet apunani koko kirjan syntyprosessin ajan.

Joten kysyn siis juhlallisesti, mikä nimeksi hienolle kirjalleni??

Ps. Kädet syyhyää jo kirjoittamaan lisää...

ap

Vierailija
69/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loistava kirjoittaja!

Vierailija
70/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan osaa kirjoittaa ollenkaan! Pidättekö te muut tuota ihmistä hyvänä kirjoittajana?

Vierailija
71/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko-osa voisi olla vaikka " Takaisin Windshoreen"

Vierailija
72/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubert, tuo rakkaansa toiselle miehelle menettänyt, murtunut mies ajatteli " Minä lähden hakemaan nuorikkoni pois Pariisista!" Mutta - olisipa se ollut niin helppoa! Pubertin äiti, rouva Florence oli tunnetusti vahvatahtoinen nainen, joka ei hyvällä katsonut Pubertin suunnitelmia. Rouva Florencen mielestä Samantha oli aiheuttanut korjaamattoman skandaalin suvulle, eikä tämän johdosta ollut enää sovelias avioliittoon hänen poikansa kanssa. Kaiken lisäksi oli rouva Florence menettänyt loistavan hovimestarin tuon neidon kevytkenkäisyyden vuoksi, tätä ei hän pystyisi ikinä antamaan anteeksi.

Näin joutui siis Pubert salassa aatoksiaan puntaroimaan. Liekö korkeamman johdatusta, että hän yhtäkkiä keksi ajatuksen vailla vertaa! James, tuo uskollinen ja vanha lapsuudenystävä, voisi auttaa häntä saamaan Samanthan takaisin! James oli ollut mukana kaikissa hänen elämänsä käännekohdissa ja kulkenut mukana sorsastusretkillä - jopa uhrautunut tulemaan Pubertin mukaan ilotaloihin, noihin syntisten nautintojen pesiin. Pitkä ja kaunis ystävyyssuhde oli siis miehillä takana ja Pubert tiesi, että Jamesille voisi tehtävän uskoa.

Miehet tapasivat aamunkoitteessa, kun kultainen kajo hyväili Winhoren kumpuja. Pubert sanoi Jamesille " Tiedän, että olet joskus itsekin saanut juoda Samanthan rakkauden mettä, mutta luotan sinuun, että tuot minulle Samanthan takaisin Pariisista. James katsoi vakavana ystäväänsä ja puristi juhlallisesti miehen kättä " Minuun voit luottaa, Pubert, saat neitosi takaisin Pariisista! Se on minulle kunniatehtävä"

Kun James lähti matkaan, hänen päässään risteilivät ajatukset, kuin villit oriit. Häntä kovin kiihotti ajatus vietellä itselleen takaisin nuori ja kaunis Samantha, mutta samalla hän tiesi, että oli tehnyt lupauksen parhaalle ystävälleen.

(Kirjan nimiehdotuksia otetaan edelleen vastaan!)

ap

Vierailija
73/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamesin takaisin tarinaan. Olin hieman huolissani miekkosesta. Hienoa, että kustantajakin huomasi lahjasi. Toivottavasti menestys ei muuta tuota originellia, mutta silti niin hienostunutta etten sanoisi väkevää, mutta silti niin viatonta tyyliäsi.

Vierailija
74/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistymättömiä paukapäitä oikein sikiää?

Vierailija
75/121 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakke Nakuttajaa...Argh, ottaa päähän tuollaiset junttipellet.

Vierailija
76/121 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän vasta nyt, ja kuinka ihmeessä saan töitä tehtyä? Mietin vain, kestääkö nuorten lempiväisten onni suurkaupungin houkutuksissa ja sykkeessä, vietteleekö James (lähes) viattoman neidon, uskollisen ystävänsä morsiamen? Entä ihana unkarilainen - onko hän kreivi, joka on turvallisuuden vuoksi siirretty varttumaan tavallsieen perheeseen? Ah ja voih!

Vierailija
77/121 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
78/121 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap tulee pian paikalle ja saamme kuulla miten lopulta käy!

Vierailija
79/121 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Windshoren kummuilla tuulee" julkaistaan sopivasti joulumarkinoille. Neuvottelut kustantajan kanssa ovat päättyneet ja nyt näyttää, että tulen saamaan hyvin rahakkaan sopimuksen tästä diilistä. Kiitos kaikille teille, jotka osoititte minulle, että pitää vain uskoa omiin unelmiinsa ja nähdä auringonpaiste sadepilvien takaa - lopussa kiitos seisoo. Tuntuu, että olen löytänyt todellisen kirjailian sieluni teidän avullanne.

Kirjoitan jatkoa tarinaan tämän viikon aikana. Muistakaa myös käydä kirjakaupassa hankkimassa oma kappale, eikö siinä olisi ihana kirjalahja vaikka miehelle!

ap

Vierailija
80/121 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä